Chapter 30

4.5K 425 4
                                    

'' Πάμε να καθήσουμε... πονάνε τα πόδια μου.. '' γκρινιαζει μετα απο αρκετή ώρα..

'' Ωωω, μα γιατί..?? ''

'' Και άλλο θες.?? Τόση ώρα χορευουμε..!! ''

'' Καλά.. '' λέω λυπημενα.

'' Έχεις κάτι..?? ''

'' Όχι.. '' αποφεύγω το βλέμμα του κα τον προσπερναω κατευθυνόμενη προς τον καναπέ.

'' Τι έχεις..?? '' ρωτάει αφου με σταματαει απο τον καρπο του χεριου μου.

'' Τίποτα δεν έχω.. !! Απλά δεν μπορω να γυρισω πάλι εκεί πίσω και να βλέπω την Σαμ να σε φλερτάρει λέγοντας σου 'τι ομορφος που εισαι σημερα, πόσο σου πάνε τα ρουχα που φορας, τι ωραία που στεκονται τα μαλλιά σου πάντα' .. Απλά δεν μ'αρεσει.. ''

'' Μου λες ότι μου την πεφτει δλδ..?? ''

'' Ναι, πες μας ότι δεν το κατάλαβες κι'όλας... ''

'' Όχι, γιατι δεν της έδινα σημασία.. ''

'' Αυτό δεν την σταματάει όμως.. Νιώθω ότι κάτι τρέχει και το κάνει επίτηδες... ''

'' Μα γιατι να κάνει κάτι τέτοιο.?? Είναι κολλητή σου.. ''

'' Έλα τώρα Ζαυν.. Είσαι ο πιο ωραίος του πανεπστημιου, και ξαφνικα σταματας τα one night stand επειδή είσαι μαζί μου, που εγώ έλεγα πως δεν θα πηγαινα ποτε μ'εσένα, γιατι είσαι ο πιο ζητημένος, και τέτοια.. Τι άλλο θέλεις να καταλάβεις ότι ειναι θυμωμένη μαζί μου που άλλαξες, ενω ημουν ο τελευταίος άνθρωπος απο τον οποιο θα το περιμενε.. και τωρα κάνει τα πάντα για να ξαναγινουμε όπως πριν.. ''

'' Πίστεύεις ότι ειμαι ο πιο ωραίος και πιο ζητημενος του πανεπιστημιου..?? '' ρωτάει καθως το χέρι του χαιδέυει το μάγουλό μου χαμογελώντας..

'' Απ'όλ'αυτά που είπα, αυτό σου έμεινε..?? '' ξεφυσάω και το χαμόγελό του μεγαλώνει..

'' Αυτό μόνο με ενδιαφέρει.. '' με διορθωνει.

'' Θέλεις να πάμε κάπου μόνοι μας..?? '' ψυθιρίζει τυλιγοντας τα χέρια του γύρω από την μέση μου.

'' Που..?? ''

'' Έλα μαζί μου.. '' με φιλάει και κατευθυνομαστε στον καναοε μας, όπου μας περιμενει ο Χαρρυ και η Σαμ.

'' Φεύγετε..?? '' ρωτάει ο Χάρρυ.

'' Ναι.. πάμε κάπου αλλού μόνοι μας.. '' απανταει ο Ζέιν και με φερνει πιο κοντα του, καθως μου χαμογελαει.

'' Πάμε και εμεις..?? '' ακουγεται η Σαμ και εγω γουρλωνω τα ματια μου κοιτωντας τον Ζέιν.

Ο συγκάτοικός μουWhere stories live. Discover now