Chapter 16

5.5K 485 19
                                    

Την ωρα που παιρνω μια αλλαξια ρουχα για να φορεσω μετα το μπανιο, σκεφτομαι αν θα επρεπε να τον ξυπνησω για να μιλησουμε....

Δεν μπορει να σηκωνεται και να φευγει οποτε εκεινος θελει, και εμενα να με πνιγουν οι τυψεις ακομα και οταν δεν φταιω σε κατι..!!!! Και μετα να ερχεται και να κοιμαται σαν να μη συνεβει τιποτα..!!!!! Ποιος νομιζει οτι ειναι τελος παντων,.???? -_-

Ανοιγω την πορτα κι τον βλεπω που αλλαζει την μπλουζα πριν γυρισει να με δει και εκεινος..!!

-"Τι κανει εσυ εδω..??? " ρωταει ..

-" Ηρθα να μιλησουμε.. " σοβαρευεται..

-" Ειμαι κουρασμενος.. δεν εχω ορεξη.. "

-" Μωρ'τι μας λες..???? "

-" Αυτο που ακους.. " υψωνει την φωνη του...

-" Δεν ακουω τιποτα... θα με ακουσεις θες δεν θες... Δεν μπορω να ανησυχω για το που γυρνας οταν φευγεις οποτε εσυ θελεις... "

-" Τοτε απλα μην το κανεις... Δεν εισαι η μανα μου να ανησυχεις.... Και επιτελους σταματα να ψελνεις πανω απο το κεφαλι μου.... Σου ειπα δεν θελω να μιλησουμε,. " περναει απο διπλα μου, αλλα τον σταματαω απο το χερι..

-" Εμενα δεν θα μου μιλας ετσι... δεν ειμαστε καν φιλοι.. "

-" Απλα χτες μου ελεγες οτι ηθελες να ειμαι ο πρωτος σου, και το καναμε δυο φορες κι'ολας.. " φωναζει διακοπτωντας με..

-"Αν δεν ηθελες, ας μην το εκανες πολυ απλα.... Δεν σε αναγκασα ξερεις.. " φωναζω με την σειρα μου...

-" Απλα σε λυπηθηκα ενταξει..??? Κανεις αλλος δεν θα γινοταν ο πρωτος σου σε αυτη την ηλικια... " ειρωνευεται..

-"Σε συχαινομαι..!! " ειπα και πηγα να βγω αλλα με κρατησε εκεινος απο το χερι αυτη τη φορα...

-"Και ειχα μια ανησυχια γι'αυτο... " γελαει και τον χαστουκιζω....

-"Αυτο που ηθελα να σου πω, ηταν να παρεις την Σαμ και να της πεις ενα ηλιθιο συγνωμη... Οσο για τις ανησυχιες σου.. τι να σου πω... εισαι αηδιαστικος... και αν νομιζεις πως γινεσαι γοητευτικος ή ο,τι αλλο σου ελεγε αυτη που ησουν πριν απο λιγο, εισαι πολυ γελασμενος... Κι να σου πω κατι τελευταιο..??? Δεν ειναι μαγκια να αλλαζεις κοπελες καθε βραδυ, βλαβη ειναι.. αλλα εισαι πολυ χαζος για να το καταλαβεις... Εισαι απελπισμενος να ακουσεις οτι εισαι ωραιος και αλλες τετοιες ηλιθιοτητες... και οχι αυτο που θελει καθε γυναικα να εχει στο πλευρο της, οπως νομιζεις οτι εισαι.... Χτες εκανα το μεγαλυτερο λαθος μου μαζι σου... και δεν προκειται να το ξαναφησω να συμβει...!!!! Και τωρα εισαι ελευθερος να πας οπου θελεις... " τελειωνω και ανοιγω με δυναμη την πορτα του να φυγω...

Ο συγκάτοικός μουWhere stories live. Discover now