Chapter 14

6.1K 490 9
                                    

Τα ματια μου ανοιγουν ξαφνικα απο τον θορρυβο του αερα και των βροντων... Κοιταω το ρολόι και δειχνει 6:12 το πρωι...

Σε 50 λεπτα πρεπει να ξυπνησω για να ετοιμαστω για το πανεπιστημιο..

Ο Ζαυν κοιμαται γαληνια, και δεν θελω να τον ξυπνησω... Χωνομαι λογο ακομα στην αγκαλια του, και με σφιγκει πανω του μεσα απο τον υλνο του..

Χαμογελαω και χαιδευω το προσωπο του απαλα, και κουνιεται λιγο.. Τραβαω αμεσως το χερι μου και χαμογελαει.. Α

νοιγει τα ματια του και με κοιταει..

-"Συγνωμη που σε ξυπνησα.... δεν το ηθελα..  "

-"Δεν πειραζει... Τι ωρα ειναι..??? Σιγουρα εχουν πςρασει τα μεσανυχτα.." λεει και φιλαει απαλα το χερι μου που πριν απο λιγο βρισκοταν πανω στο μαγουλο του..

-"Χαχα ειναι πρωι χαζεε.." γελαω..

-"Τι ωρα..?? " κλεινει τα ματια του..

-"6 και τεταρτο.."

-"Χιιιι..... ακομα ειναι νυχτα.... κοιμησου..." λεει και σηκωνει κι'αλλο την κουβερτα για να μας σκεπασει και κλεινει ξανα τα ματια του...

-"Σε λιγο θα σηκωθω... πρεπει να ετοιμαστω για- " με διακοπτει προσποιωντας πως κοιμαται και ροχαλιζει στα ψεματα... Γελαω ξανα και με κοιταει χαμογελωντας...

Με φιλαει γλυκά ..

-"Μη πας σημερα πανεπιστημιο..." προτεινει..

-"Δεν γινεται Ζαυν...Δεν μπορω να λειψω... θα χασω την παραδωση..."

-"Ρε φυτοο... τι θα γινει αν χασεις και μια φορα..??? Ποιος πηγαινει καθε μερα σε αυτο το ηλιθιο κτηριο εκτος απο εσενα..??? "

-" Υπαρχουν και αλλοι φοιτητες... " χαμογελαω...

-"Εξαλλου δες και τον καιρο... Θες να πεσει καμια καταιγιδα πανω σου και να καεις ζωντανη..??? "

-" Καλε φαε την γλωσαα σου γρουσουζη..." σηκωνομαι καθιστη..

-" Εξακολουθεις να θελεις να πας..??"

Ο συγκάτοικός μουWhere stories live. Discover now