'' Που πας..?? '' ρωταω τον Ζέιν.'' Να πάρω τσιγάρα από κάτω.. Θέλεις τίποτα..?? ''
'' Οχι, ειμαι καλα.. ή μάλλον περίμενε..!! '''' Δεν υπαρχει περιπτωση να κατεβω στο περιπτερο κατω και να ζητησω αυτα.. ξερεις.. ''
'' Τι πραγμα..??''
'' Απο αυτα που χρισημοποιειτε οταν αιμορρα-''
'' ΖΈΙΝ-ΖΈΙΝ.. σταματα.!! Δεν θα σου ζητουσα καν κατι τετοιο.. το ξερεις.. .!! Εξάλλου έχουν ονομα ξερεις.. ''
'' Αφου δεν σου αρεσει ετσι οπως τα λεω..'''' Λέγονται Σερβιετες, και όχι μια σακουλα, τυλιγμενη απο χαρτοπετσετα..!! ''
''Ίου.. σταμάτα.. με αηδιάζεις..!! Σαμάτα.!! '' κάνει την ίδια κίνηση με εμένα πριν και στραβομουτσουνιάζει το πρόσωπό του, κάνοντας με να γελάσω..
'' Πες μου τωρα τι θελεις να πάω να κάνω εμετό έξω..!! ''
'' Δεν θυμάμαι..!! Δεν πειράζει.. πηγαινε..!! ''
'' Πότε θα πάρεις την Σαμ για να έρθει..?? ''
'' Τωρα θα την πάρω.!! Τελείωνε, φυγε..!! Και μην ξεχαστεις πάλι..!! Το περίπτερο δεν ειναι μακρια..!! Θα μετράω τα λεπτά..!! ''
'' Κατά βάθος δεν μπορείς να μείνεις μακριά μου, ούτε για μια ώρα..!! '' κοκορεύεται και φεύγει περίφανος καθώς εγώ γελάω.
Αποφασίζω να τηλεφωνήσω αμέσως στην Σαμ, για να μιλήσουμε ..!! Τον τελευταίο καιρό έχουμε απομακρυνθεί πάρα πολύ, και όλο αυτό που γινόταν με τον Ζέιν, έχει αλλάξει τη σχέση μας..!!! Όμως μερικές φορες σκέφτομαι ότι όταν ήμασταν ακόμα μικρες, πάντα λέγαμε ότι δεν θα αφήναμε κανέναν άντρα να μας χωρίσει, και τώρα αυτό μόλις έχει γίνει, και θέλω να ξεκαθαρίζω τα πράγματα..!! Εχω περάσει πολλά χρόνια μαζί της, έχουμε μεγαλώσει μαζί σχεδόν, αλλά τώρα που μακρυνόμαστε, καμία μας δεν κάνει κάτι για να μας σώσει, μεχρι τώρα φυσικά..!! Πολλές φορες νιώθω ότι μου λείπει πολύ, ειδικά τώρα που μένουμε με τον Ζέιν στο καινούριο μας διαμέρισμα..
[...]
''Πες και στον Χαρρυ να ερθει.. Ο Ζέιν δεν μένει μόνος του για πολύ ώρα, και θα είναι όλο μαζί μας.. '' γελάμε και νιώθω μια μικρή ανακούφιση..
'' Ναι, πες μας οτι σε χαλάει.. '' η φωνή του από πίσω μου με κάνει να χοροπηδήσω στη θέση μου τρομαγμένη..'' Σιγά άνθρωπέ μου..!! Πως πετάγεσαι έτσι..!! Είναι βράδυ..!! ''
'' Ενώ αν ήταν μέρα δεν θα είχες τρομάξει ας πουμε. '' γελάει και με πλησιάζει.. Με φιλάει πεταχτά και βγαίνει απο την κουζίνα αφήνοντάς με μόνη..
'' Ωραία.. σε λίγο ερχόμαστε..!! '' κλείνουμε το τηλέφωνο και ακολουθώ τον μελαχρινό μπελά στο σαλόνι..
'' Έχεις σκεφτεί τι θα της πεις..?? ''
'' Όχι.. '' κουκουλώνομαι στην αγκαλιά του στον καναπέ..
'' Πρώτα πες της να μείνει μακριά μου, όσο δύσκολο και αν της είναι.. '' γελάω με αυτά που λέει και τον χτυπάω ελαφρά στο στήθος..
'' Ναι, άλλο που δεν σ'αρέσει εσένα..!! ''
'' Ποτέ δεν είπα ότι δεν μου αρέσει..!! Έχουν ήδη μαλώσει αρκετές για πάρτυ μου..!! Το τελευταίο που θέλω να δω είναι δυο φίλες να ξεμαλλιάζονται μπροστά μου φωνάζοντας: Δικός μου είναι.. !! '' αυτή τη φορά γελάει μόνος του με την ανοησία του και σφίγγει τα χέρια του πιο πολύ γύρω μου.
[...]
'' Θεέ μου.. βγήκανε..!!! Σώες και αβλαβείς..!! Όλα καλά..?? '' γελάνε οι δυο τους και ο Χάρρυ στη συνέχεια ρεύεται, κάνοντας τον Ζέιν να γελάσει ακόμα πιο δυνατά, και δίνουν high-five ο ένας στον άλλον..
'' Τι βρωμιάριδες Θεέ μου..!! '' αναφωνώ και καθόμαστε στον καναπέ απένατνί τους..
'' Λοιπόν, τι είπατε μέσα ..?? '' ρωτάει ο Χάρρυ..
'' Γυναικεία πράγματα.. δεν σε αφορουν.. '' γελάει η Σαμ και μου κλείνει το μάτι.
'' Ω, τι κριμα..!! Νόμιζα οτι δεν είχαμε μυστικά..!! Τουλάχιστον είμαστε πάτσοι.. '' ο Ζέιν μου απαντά χαμογελώντας διαβολικά.
'' Ζέιν, 'αδικα προσπαθείς.. δεν πιάνει το κόλπο σου..!! Σε έχω μάθει καλά.., και δεν με κάνεις να ζηλεύω..!! ''
'' Μόνος του όχι, αν όμως σου πω ότι μαζί μιλούσαμε για τη καινουρια..?? '' ο Χάρρυ τον καλύπτει..
'' Μωρο μου, δεν είναι καινουρια ξέρεις..!! Έχει περάσει ήδη το πρώτο της εξάμηνο στη σχολήκαι έχουμε γνωριστει πολύ καλά μαζί της..!! Επίσης μου είπε οτι δεν ενδιαφέρεται για αγόρια..!! Έχει ήδη κοπέλα..!! '' ο Χάρρυ πνίγεται με την μπύρα του και εμείς γελάμε..!!
'' Στάιλς.. άστες.. μη χαλάς την ώρα σου..!!! Απλά μη ρωτας τι λέγανε ξανά..!! Εξάλλου δεν θελεις να σου αρχίσει πάλι τα γυναικεία τους..'' οι δυο τους συμφωνουν και γελάνε χαζά..
'' Αγνόησε τους.. έχουν πιεί.. '' η Σαμ κουνάει τα χείλη της χωρις να ακουγεται τίποτα, και γελάμε μαζί..
'' Έχεις δίκιο..!! ''
1- ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΘΕΡΜΑ ΟΛΟΥΣ ΕΣΑΣ ΠΟΥ ΤΟ ΔΙΑΒΑΖΑΤΕ ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΜΟΝΗ ΣΑΣ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΣΑΣ ΚΑΙ ΓΙΑ Ο,ΤΙ ΕΧΕΤΕ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΓΙ'ΑΥΤΟ ΤΟ ΙΜΑΤΖΙΝ ΜΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΖΕΙΝ <3
2- ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΝ ΤΑ 19 ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΛΑΘΗ, (ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ), ΑΛΛΑ ΕΙΔΙΚΑ ΑΥΤΑ ΓΙΑΤΙ ΒΙΑΖΟΜΟΥΝ ΝΑ ΤΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΙΧΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΙΡΟ..!!!
3- ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΣΑΣ ΑΡΕΣΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΙΜΑΤΖΙΝ ΜΟΥ, ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΑ ΠΟΥ ΘΑ ΞΕΚΙΝΗΣΩ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ, ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΚΑΙ Σ'ΑΥΤΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΜΟΥ <3
4- ΞΑΝΑ ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΦΟΡΕΣ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΣΤΗΚΕ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΑΤΕ ΠΟΛΥ ΚΑΙΡΟ
5- ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗΝ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΤΗΚΑΤΕ ΜΕ ΤΟ ΤΕΛΟΣ
YOU ARE READING
Ο συγκάτοικός μου
FanfictionΔυο φοιτητες.. Μια συγκατοικηση.. Δυο διαφορετικοι χαρακτηρες.. Μια ιστορια... Εκεινος ξεγνοιαστος, εκεινη προβλέψιμη, Εκεινος ανηκει σε πολλες κοπελες, Εκεινη μονο στον εαυτο της, Αυτος ζει για τη στιγμη, Αυτη προγραμματιζει το μέλλον.. Το τέλειο α...