Chapter 13

6.3K 493 13
                                    

-" Ζαυν... να σε ρωτησω κατι..??? " ψυθιριζω και ακουμπω απαλα τα τατουαζ του..

-"Μμμ" λεει νυσταγμενος... Τι γλυκοος :")

-"Ποια ηταν η πρωτη κοπελα που εκανες σχεση μαζι της και κρατησε πολυ καιρο..??? Εννοω... που ησουν ευτυχισμενος μαζι της και κρατησε..??? " τον βλεπω να χαμογελαει χωρις να ανοιγει τα ματια του και χαμογελαω και εγω με την σειρα μου...

Στη συνεχεια σηκωνει ελαχιστα το σωμα του ετσι ωστε το στηθος του να ακουμπα το δεξι μου μπρατσο, και με το δικο του δεξι χερι, χαιδεύει τρυφερα το δικο μου...

-"Δεν θυμαμαι..." ψυθιριζει χαμογελωντας και με φιλαει απαλα..

-"Τοσες πολλες ηταν ..??? " ρωταω ξανα...

-" Χαχαχα οχι μωρο μου.... απλα δεν θυμαμαι γιατι δεν υπηρχε ποτε σχεση στη ζωη μου... Ουτε καποια κοπελα που με εκανε ευτυχισμενο... και δεν ξερω αν θα βρεθει ποτε..  " εξηγει και ξαπλωνει ξανα διπλα μου...

-"Γιατι το λες αυτο..??? "

-"Γιατι Αντ... ολες οι κοπελες ειναι ιδιες ... Το μονο που τους νοιαζει ειναι με ποιον θα περασουν την μυχτα τους, και τι θα φορεσουν την αλλη μερα.... Πολυ απλα.. "

-"Δεν ειναι ολες ετσι ξερεις..." δεν μπορει να μιλαει γενικα.... Αυτες που περιεγραψε, ειναι εκεινες που συχναζει μαζι τους στα παρτυ.

-"Αυτο που ξερω ειναι οτι οι περισσοτερες ετσι ειναι... Βεβαια υπαρχουν και εξαορεσεις... οπως εσυ... Και αλλες οπως εσυ.... Αλλα ποια που να σου μοιαζει θα εβγαινε μαζι μου, οταν ξερει πως ειμαι..??? " λεει και κατσουφιαζω....

Δεν περιμενα τετοια σκεπτικη απο εκεινον.... Καταβαθος ειναι πολυ ευαισθητος....

-"Αωωω γλυκουλη μου.." λεω και τον αγκαλιαζω...

-"Δεν ειμαι γλυκουλης.. -.-' "

-"Ναι καλα.... παντα εισαι..."

-" Μην με ξαναπεις ετσι.. >< "

-"Μα γιατι..?? Αφου εισαι γλυκας.. ενταξει... οχι παντα.. αλλα τις περισσοτερες φορες..."

Ο συγκάτοικός μουOnde histórias criam vida. Descubra agora