ΖΑΥΝ'S POV
Οταν ξυπανω, βλεπω στο κινητο μου πως η ωρα ειναι 7:56..
Τι εχω παθει..??? Γιατι ξυπναω τοσο νωρις..??? Ποτε δεν εημουν πρωινος τυπος, και ουτε θελω να γινω..
Χαμογελαω στην εικονα του σωματος που κραταω στην αγκαλια μου, βλρποντας την να κοιμαται γαληνια..
Παιζω με τα μαλλια της, αλλά προσπαθω να μην την ξυπνησω.. Ειναι πολυ πρωι ακομα, και ισα που κοιμηθηκε χτες βραδυ..
Εξαλλου σημερα δεν εχουμε πανεπιστημιο λογικα... αλλιως θα ξυπνουσε η ιδια απο τις 7:00.. δεν θα ξυπνουσε..???
Προσπαθω να σηκωθω απο το κρεβατι, οσο πιο ησυχα μπορω, και ειμαι απιστευτα χαρουμενος οταν το καταφερνω και την βλεπω ακομα να κοιμαται..
Βαζω ενα σορτσακι μονο και βγαινω στην κουζινα..
Ειχα ξεχασει οτι ειναι και ο πρωην της εδω.. Θεε μου..!!! Μισω να τον λεω ετσι..!!!!
Τα νευρα μου χτυπανε κοκκινο οταν βλεπω πως πινει καφε με την κουπα μου, αλλά δεν λεω τιποτα, μιας και ξερω οτι θα την πεταξω και αυτη μαζι του εξω οσο πιο γρηγορα μπορεσω..
'' Καλημερα.. '' ακουω την σπαστικια, ηλιθια φωνη του να λεει, και προσπαθω να πολεμησω την επιθυμια μου να βρεθει το χερι μου πανω στο κακασχημο προσωπο του.. Υστερα φανταζομαι το ματι του αμεσως να γινεται μωβ, και να ποναει κλαιγοντας.
Διωχνω την αστεια και ικανοποιητηκη εικονα απο το μυαλο μου πριν ξεσπασω σε ασυγκρατητο γελιο..
'' Μερα.. '' αρπαζω μια αλλη κουπα, ολοκαινουρια απο την ντουλαπα της κουζινας.. Μια απο αυτες που η Αντ δεν με αφηνε να χρισημοποιησω, λεγοντας πως πρεπει να συντηριθουν καθαρες, οταν χρειαστουν να φανουν χρισημα..
Και χαιρομαι που την ακουσα -οχι οτι ειχα και αλλη επιλογη- ..
'' Η Αντισον δεν ξυπνησε ακομα..??? '' προσπαθει να πιασει κουβεντα μαζι μου..?? Ας μην το κανει για το καλο του.
'' Όπως βλεπεις.. '' προσπαθω να φανω οσο πιο ευγενικος απαντωντας στην ρητορικη του ερωτηση..
'' Γιατι ρωτας..?? ''
'' Ηθελα να την χαιρετησω.. ''
'' Αχά.. εμμ... δεν ξερω αν θα προλαβεις... ΧΧτες ηταν κουρασμενη.. κοιμηθηκε αργα.. και χρειαζεται ξεκουραση.. ''
'' Κουρασμενη απο τι..??'' Ηλίθιε.. Το κανεις δυσκολο, και η Αντ θα θυμωσει αν το μαθει..
YOU ARE READING
Ο συγκάτοικός μου
FanfictionΔυο φοιτητες.. Μια συγκατοικηση.. Δυο διαφορετικοι χαρακτηρες.. Μια ιστορια... Εκεινος ξεγνοιαστος, εκεινη προβλέψιμη, Εκεινος ανηκει σε πολλες κοπελες, Εκεινη μονο στον εαυτο της, Αυτος ζει για τη στιγμη, Αυτη προγραμματιζει το μέλλον.. Το τέλειο α...