-'' Λοιπον.. εμεις φευγουμε... ''
-'' Καλα να περασετε... '' ειρωνευεται ξανα ο Ζαυν..
[...]
Με τον Τζέιμς αποφασιζουμε να καθισουμε σε μια καφετερια για να συζητησουμε...
Εχει περασει λιγος καιρος μονο απο τοτε που τον ειδα τελευταια φορα, αλλα μου εχει λειψει αρκετα.... ως φιλος φυσικα....
Ο χωρισμος μας ηταν αρκετα διαφορετικος απ'οτι περιμενα... κι'ετσι μου φανηκε αποτομος.. αλλα χαιρομαι που ακομα κραταμε επαφη, ακομα και που ειμαστε φιλοι....
Ο Τζέιμς μου λεει για την καινουρια κοπελα του, που προσπαθει δηλαδη να την κανει κοπελα του... και εγω το μονο που σκεφτομαι ειναι αν πρεπει να του πω για τον Ζαυν.... εννοω για ο,τι εχει γινει μαζι του...
Απο την μια θελω τρελα να τα βγαλω απο μεσα μου, δεν μπορω αλλο να τα κραταω κρυμμενα....
Σχεδιαζα οτι η πρωτη που θα τα μαθαινε θα ηταν η Σαμ, αλλα αποδειχτηκα λαθος... οπως και για πολλα αλλα...
Αποφασιζω να του πω περιληπτικα ο,τι εχει γινει, κρατωντας τις λεπτομεριες για τον εαυτο μου..
Ο Τζέιμς δεν χαιρεται ιδιαιτερα με αυτα που ακουει, αλλα δεν μου λεει τιποτα..
Ξερω οτι δεν πολυσυμπαθει τον Ζαυν, αλλα ισως ειναι καλυτερος για εμενα απ'οτι τον ιδιο οπως μου λεει....
Οι λεξεις του με βαζουν σε σκεψεις....
Δεν θελω καν να φανταστω πως θα ημουν με τον Ζαυν, αλλα μολις εχασα την ευκαιρια μου, και η ''σχεση'' μας τελειωσε πριν καν αρχισει...
ΖΑΥΝ'S POV
-''Την ειδες..???? Ειδες πως μου μιλησε...??? '' φωναζω εξαγριωμενος στον Χάρρυ...
-'' Σταματα να τσιριζεις και ελα να δουμε τι θα κανεις.. ''
-'' Τι θα κανω..???? Τωρα ξαναηρθε αυτος.... Θα την κερδισει πισω, και φταιω εγω μονο...!!!!! Μια χαρα ειχαν χωρισει, μια χαρα την παρηγορουσα, μια χαρα την εκανα δικια μου.. και τωρ..''
-'' Τι τι τι τι ΤΙΙΙ...???? Την εκανες δικια σου..???? Μη μου πεις..!!! Πην πηδη- ''
-''ΣΚΑΣΕ..!!! Μη το πεις... και οχι δεν το εκανα.... εννοουσα ηθελα να το κανω αλλα δεν με αφησε.. '' τον διακοπτω φωναζοντας...
Δεν προκειται να το πω σε κανεναν χωρις να το ξερει.... και ειμαι σιγουρος οτι δεν θα ηθελε με τιποτα να ειναι ο Χαρρυ αυτος που θα το μαθαινε πρωτος..
YOU ARE READING
Ο συγκάτοικός μου
FanfictionΔυο φοιτητες.. Μια συγκατοικηση.. Δυο διαφορετικοι χαρακτηρες.. Μια ιστορια... Εκεινος ξεγνοιαστος, εκεινη προβλέψιμη, Εκεινος ανηκει σε πολλες κοπελες, Εκεινη μονο στον εαυτο της, Αυτος ζει για τη στιγμη, Αυτη προγραμματιζει το μέλλον.. Το τέλειο α...