Chapter 4

6.6K 549 9
                                    

-"Τι..???" ρωταω...

-"Ναι καλε... για λiγο μονο θα παω.... Τι..??? Το πιστεψες..??? Χαχαχα πιστεψες οτι θα φυγω...???? " λεει γελωντας αλλα δεν με αφηνει κι'ολας να φυγω απο το κρατημα του στη μεση μου...

-"Εισαι..... εισαι..." προσπαθω να βρω την καταλληλη λεξη. αλλα δεν τα καταφερνω . Ο,τι και να του πεις αυτου του του ανθρωοπου .... ειναι λιγο... .-.

-"Ειμαι σεξι, τελειος, μαναρος.... και ας μην το παραδεχεσαι.. " λεει και μου δινει ενα φιλακι στη μυτη χαμογελωντας..

-"Εισαι αρρωστος... " φωναζω και φευγω απο την αγκαλια του, πηγαινωτας στον καναπε, Εκει καθομαι με ενα μαξιλαρι στην αγκαλια μου... οπως παντα...

-"Εδω θα μεινεις..??? " ρωταει οταν και εκεινος ερχετσι διπλα μου... κανοντας το ιδιο... -"Ναι... ενοχλω..??? "

-"Μπα... οχι μωρο μου....!!! Απλα ρωταω επειδη θα ερθουν τα παιδια για ταινια μετα.... " λεει και γυρναω να τον κοιταξω.... Εκεινος εχει το βλεμμα του καρφωμενο στο δικο μου και περιμενει να του απαντησω...

-"Ας ερθουν.." λεω απλα.... Δεν μπορω να ειμαι ανετη μαζι του... Μολις ρεζιλευτηκα πριν απο λογο μπροστα του, κλαιγωντας σαν μικρο παιδι για να μην φυγει....

-"Γιατι με κοιτας ετσι..??? " ρωταει..

-"Τιποτα... αστο... " σιγα μην του το πω.... θα γελαει μαζι μου...

-"Οκκ... αλλα αν θελεις να μου πεις κατι... μην δυστασεις... "

-"Οπωσδηποτε... "λεω ειρωνικα.... Οχι...ξερεις κατι..??? Θα του το πω... ας κανει ο,τι θελει μετα.. !!! -.-'

-"Λοιπον.. πριν ηρθα στο δωματιο σου να σου ζητησω συγνωμη... για ξερεις... αφου εφυγε η κοπελα ... "

-"Ενταξει μωρε... μην αγχωνεσαι... Ουτως ή αλλως σε εχω συνηθισει... "

-"Τι ακριβως εχεις συνηυισει σ'εμενα...??? "

-"Την γκρινια σου.. την συμοεριφορα σου καθε φορα που τις βλεπεις... " δεν λεω τιποτα....

-" Μα εγω δεν γκρινιαζω μπροστα τους.... δεν σε ρεζιλευω ξερεις... " υπερασπιζομαι τον εαυτο μου..

-"Ξερω μωρο μου... αν θες καν'το κι'ολας...δεν με νοιαζουν αυτες..... αλλιως θα ηξερα το ονομα της κοπελας που εφυγε μολις... "

-"Εισαι αηδιαστικός..." λεω και βλεπω προς την τηλεοραση...

-"Ναι...αλλα χωρις εμενα δεν μπορεις... "

Γαμωτο... Γιατι του ειπα να μην φυγει..??? Τωρα θα μου το λεει συνεχεια... Αφου κανω ποσην ωρα να του απαντησω...ερχεται κοντα μου και με φιλαει παλι..... 

Ο συγκάτοικός μουWhere stories live. Discover now