Στη συνεχεια επικρατει μια εκμευριστικη ησυχια, καθως προσπαθω να καταλαβω τι μου γινεται.... Ειπε:
"μωρο μου... μου ελειψες... τι εγινε με την Αλλη... της ειπες για εμας..??? "
Tι πρεπει να μου πει δλδ..???? Και γιατι με λεει 'Αυτη' ..??
Δεν της εχει πει οτι εχω ονομα..?????
-"Δεν ειμαι το μωρο σου κοπελια.... !!!! Και τωρα αμφιβαλω αν εχεις κι'ολας.... "
-"Τι λες κοριτσακι μου...??? " λεει ειρωνικα.... Δεν θα τα παμε καλα μαζι της....
-"Εννοω οτι με τον Τζέιμς ειμαστε μια χαρα... και πλεον δεν υπαρχεις καν στη λιστα του.... " λεω και γελαει... .Το κανει πιο δυσκολο... και δεν θα κρατηθω .... !!!!
-"Χαχαχαχα Ακου να σου πω... Ο Τζέιμς ηρθε εκει για να σου πει οτι θα σε παρατησει... Τωρα πια εχει διπλα του εμενα... οποτε εσυ δεν τον νοιαζεις... το καταλαβες..??? " λεει ειρωνικα... Θεε μου.... ειναι μια ντιβα.... Μια ηλιθια ντιβα....
-"Μαζεψε λιγο το στοματακι σου μικρη γιατι δεν με ξερεις κι'απο χτες.... Εγω δεν ειμαι σαν κατι αλλες τριτες σε σχεσεις... και ουτε μιας βραδιας... και για να σου αποδειξω οτι εχω δικιο... ακου" λεω και βγαζω το ακουστικο φωναζοντας
-"Αγαπη μου τελειωνεις..???? "
-"Ναι μωρο μου.... μισο λεπτακι... και βγαινω.... Θα κανουμε ο,τι θες μετα..!!!! Τωρα που ηρθα θα περασουμε τελεια... " το κανει ευκολο βασικα...
-"Τον ακουσες.. έτσι..???? " λεω ξανα στο τηλεφωνο...
-"Ηταν μπλοφα... ειμαι σιγουρη.. " λεει και η φωνη της σπαει στο τελος. .
-"Τα φιλια μου... " της λεω και κλεινω το κινητο του... περιμενοντας τον να βγει
-επιτελους- απο το μπανιο... και να μιλησουμε... Πρεπει να ξεκαθαρισω την κατασταση... και αυτο θα γινει ΤΩΡΑ... !!!
Λιγα λεπτα αργοτερα βγαινει απο το μπάνιο φορωντας μονο ενα κοντο σορτσάκι.... Ευτυχως γιατι ο Ζαυν οταν κανει μπάνιο φοραρι μονο την πετσετα του... και ειναι ζητημα χρονου να του πεσει....
Εγω καθομαι στον καναπε και βλεπω τηλεοραση.... Δεν ξερω πως πρεπει να νιωθω για αυτο που προηγηθηκε με το τηλεφωνημα....
Κανονικα θα επρεπε να βραζω απο θυμο... ίσως και να ειχα πληγωθει... ομως απο την αλλη και εγω το ιδιο εκανα μολις χτες....
Αλλα και παλι... εκεινος θα με απατουσε για πολυ καιρο... και ποιος ξερει τι θα της ελεγε για εμενα.... ενω εγω χτες πρωτη φορα φιλησα καποιον αλλον... και αυτο εγινε σε μια στιγμη αδυναμιας... νομιζω....
Δεν εχει σημασια.... αυτο που μετραει ειναι οτι το μετανιωσα... και γι'αυτο ο Ζαυν μου θυμωσε το βραδυ....
Ενω ο Τζέιμς που πιστεψα οτι δεν θα με απατουσε ποτε... κι'ομως το εκανε.... και ειμαι σιγουρη οτι δεν προκειται για ενα λαθος εκ μερους του... ή της... αλλα σιγουρα εχουν προχωρισει και σε επομενα πραγματα.. που δεν θελω ουτε να τα σκεφτομαι....
Ομως... αφου εγω ποτε δεν δέχτηκα να "προχωρισω" μαζι του... οχι ακομα τουλαχοστον.... περιμενα να ειμαι ετοιμη.... και ισως με το δικιο του με απατησε... αλλα θα μπορουσε να μου το ειχε πει... να μου μιλησει.. να βρουμε μια λύση... και αντι γιαυτο τι εκανε..???? μου το εκρυψε και υποσχοταν πραγματα στην ηλιθια ντιβα πισω απο την πλατη μου....
Και γι'αυτο ακριβως ειμαι θυμωμενη μαζι του....
-"Μωρο μου.. συγνωμη που αργησα... αλλ- " η προταση του διακοπτεται απο το χερι μου... το οποιο προσγειωνεται λιγο δυνατα στο μαγουλο του....
Για καποιον λογο ενιωσα ασχημα ισως και αηδια που με ειπε "μωρο μου" .... εχω συνηθισει την φωνη του Ζαυν να με φωναζει με αυτον το τροπο.... και δεν μου αρεσει οταν μου το λενε οι αλλοι.... ειδικα ο Τζέιμς.. Χριστε μου . δεν εχω χαστουκισει ποτε κανεναν στο παρελθον.... δρν ημουν τετοια.... αλλα νομιζω πως νιωθω ωραια τωρα.... ανακουφιστηκα για καποιον λογο....
-"Τι... τι κανεις...??? " ρωταει σοκαρισμενος ..
-"Ποια ειναι η Κριστι..??? " ειναι το μονο που λεω.... Ελπιζω να μου πει απο τωρα και να μην χρειαστει να του εξηγησω, αλλα οι ευχες μου δεν πραγματοποιηουνται οταν λεει:
-"Η αδερφη μου... "
-"Α ναι..???? Και η αδερφη σου σε φωναζει "μωρο μου" ..???? " λεω ειρωνικα και σηκωνομαι απο τον καναπε...
-"Ασε με να σου εξηγησω... σε παρακαλω .. "
-"Πες μου... "
-"Λοιπον αυτο ηταν ευκολο ... " λεει και παιζει με τα νευρα μου...
-"Λοιπον... εκτος απο την αδερφη μου... υπαρχει και μια αλλη κοπελα με αυτο το ονομα... "
-"ΝΑΙ... ΑΥΤΟ ΤΟ ΞΕΡΩ.... ΠΑΡΑΚΑΤΩ.." λεω υψωνωντας την φωνη μου...
-"Την γνωρισα λιγο καιρο αφότου έφυγες... "
-"Τι..???? Τοσο καιρο με δουλευεις δλδ..???? Εναμιση χρονο... :ο Ωω Θεε μου... " λεω και πιανω με το χερι μου το μετωπο μου....
-"Οχι... δεν σε δουλευα.... δεν εγινε κατι μαζι της απο τοτε.... Απλα... καποιες μερες δεν μιλουσαμε στο τηλεφωνο.... και εκεινη ηταν κοντα μου και μου ελεγε οτι ολα θα πανε καλα και τετοια... " λεει ένοχος...
-"Δλδ μου λες οτι εγω φταιω ..... επειδη δεν μιλουσαμε... αυτο δεν λες..??? "
-"Τι..???? Ο-οχι... φυσικα και οχι... απλα τοτε δεν ημουν και στα καλυτερα μου... και επινα.... και εγινε ο,τι εγινε τελος παντων.... " λεει και κατευαζει το κεφαλι του κατω απο την ενοχη την στιγμη που γυρναω αποτομα προς το μερος του για να τον δω...
ESTÁS LEYENDO
Ο συγκάτοικός μου
FanficΔυο φοιτητες.. Μια συγκατοικηση.. Δυο διαφορετικοι χαρακτηρες.. Μια ιστορια... Εκεινος ξεγνοιαστος, εκεινη προβλέψιμη, Εκεινος ανηκει σε πολλες κοπελες, Εκεινη μονο στον εαυτο της, Αυτος ζει για τη στιγμη, Αυτη προγραμματιζει το μέλλον.. Το τέλειο α...