Αφου ο Τζέιμς μου εξηγει τα παντα για την αλλη.... εγω σκεφτομαι αν θα επρεπε να του πω για αυτα που εγιναν με τον Ζαυν.....
Αν του τα πω.. δεν θα εχω πια αυτο το βαρος στο στηθος μου.... και θα ελαφρυνω και τον ιδιο τον Τζέιμς... Αρα θα τoυ τα πω.... έτσι κι αλλιως τωρα δεν προκειται να θυμωσει μαζι μου.. απο την στιγμη που εκεινος εκανε πολλα χειροτερα πισω απο την πλατη μου για πανω απο ενα χρονο ...
-"Ωραια.... τωρα που εναθα τα παντα.... το ελπιζω δλδ.... πρεπει να μαθεις και εσυ κατι... " λεω αγχωμενη και ξανακαθομαι στον καναπε...
-"Τι να μαθω..??? "
-"Να.... χτες... ΜΟΝΟ χτες... εγινε κατι με τον.... Ζαυν.... δλδ πηγε να γινει... αλλα δεν εγινε .... " λεω με πολλες παυσεις...
-"Οταν λες κατι.. ??? " ρωταει και ξεροκαταπινω..
-"Μονο φιληθηκαμε δυο-τρεις φορες... αλλα εγινε σε στιγμη αδυναμιας... στο υποσχομαι... "
-"Τι..??? Αα τον που- "
-"ΤΖΈΙΜΣ... !!! " τον διακοπτω πριν πει κατι κακο.... Δεν θελω να βρισει τον Ζαυν... και δεν προκειται να του το επιτρεψω..
-"Γιατι ...????? Χτες κι'ολας που ηρθα εγω. ,???? " λεει εξοργησμενος ....
-"Γιατι οπως μου ειπες οταν δεν ησουν καλα και σου συμπαραστεθηκε η .. αυτη τελος παντων... ουτε να την χαρακτηρισω δεν θελω... τοτε πανω στην στιγμη έγινα όλα.... " τελειωνω και ξεφυσαει....
-"Και επισης δεν ηξερα οτι θα ερχοσουν μολις χτες.... " συνεχιζω να απολογουμαι.. "Δλδ... μονο φιλιθηκατε.... σιγουρα δεν εγινε κατι αλλο...??? "
-"Ναι.... θα γινοταν αν δεν ειχες ερθει... αλλα απο την στιγμη που δεν εγινε.... ας μην το συζηταμε αλλο.... "
-"Ναι... εχεις δικιο..... Και με εμας τι θα γινει..??? " ρωταει και τον κοιταω..
-"Σαν τι να γινει.... ???? Δεν μπορω να ειμαστε μαζι... ναι μεν.. εγω φιλησα τον Ζαυν... αλλα εσυ πηγες με την ντιβα εναμιση χρονο τωρα.... και την ειχες υποσχεθει οτι θα με παρατουσες... " λεω και γελαει...
-"Δεν ειναι ντιβα.... "
-"Αυτο εχεις να μου πεις μονο...??? "
-"Και οτι θα την χωρισω.... στο υποσχομαι... " λεει και χαιδεύει το μαγουλο μου με την παλαμη του..
-"Δεν θελω να την χωρισεις.... Απλα θέλω να ειμαστε φίλοι... Αν και συ το θελεις φυσικα... " λεω δυστακτικα....
YOU ARE READING
Ο συγκάτοικός μου
FanfictionΔυο φοιτητες.. Μια συγκατοικηση.. Δυο διαφορετικοι χαρακτηρες.. Μια ιστορια... Εκεινος ξεγνοιαστος, εκεινη προβλέψιμη, Εκεινος ανηκει σε πολλες κοπελες, Εκεινη μονο στον εαυτο της, Αυτος ζει για τη στιγμη, Αυτη προγραμματιζει το μέλλον.. Το τέλειο α...