Chapter 23

5.1K 440 4
                                    

'' Σςς..'' του ψυθιριζω για να ημερμησει.. Το τελευταιο που θελω ειναι να μαλωσουν μεταξυ τους.

'' Τι έψαχνες Τζέιμς..?? '' του χαμογελαω, και ο Ζαυν περναει το χερι του στη μεση μου και με κολλαει πανω του.

'' Τίποτα.. δεν εχει σημασια... Παω μεσα... τα λεμε..'' μουρμουριζει και φευγει.

'' Τι επαθε..?? '' κατσουφιαζω και ο Ζαυν γελαει χαμηλοφωνα.

'' Τα'πεξε μολις σε ειδε μαζι μου.. '' λεει περιφανος για τον εαυτο του.

'' Τελος παντων...παμε να κοιμηθουμε.. ''

'' Επιτελους.. ''

-'' Δεν καταλαβες... δεν θα κοιμηθουμε μαζι..'' τα ματια του γουρλωνουν, και το στομα του ανοιγει διαπλατα.

'' Τι εννοεις..??? Θα κοιμηθεις μαζι του..?? Δεν θα'σαι καλα αν νομιζεις οτι θα σε αφησω.. '' ψυθιριζει εντονα..

'' Ωπα-ωπα... χαλαρωσε λιγο.... δεχτηκα να γινω κοπελα σου, οχι το κατοικιδιο σου ξερεις... Αν δεν σου ειχα πει 'ΝΑΙ' θα μου το απαγορευες δλδ..??? Δεν αρχισαμε καθολου καλα μου φαινεται..!! ''

'' Ελα ομως που δεχτηκες, και δεν θα κοιμηθεις μαζι του... '' χαμογελαει ειρωνικα..

'' Κανε ονειρα... δεν θα μου λες τι θα κανω.... Και εξαλλου δεν θα κανουμε τιποτα.. εχει μεινει και αλλες βραδιες εδω... μια χαρα διπλο κρεβατι έχω.. '' υπερασπιζομαι τον εαυτο μου.

'' Ακριβως.. ο,τι πρεπει για-''

'' Οταν αλλξεις γνωμη για εμενα, ενημερωσε με.. Καληνυχτα.. '' φευγω πριν απαντησει.

[...] Όταν φτανω στο δωματιο μου, βλεπω τον Τζέιμς να καθεται στην ακρη του κρεβατιου μου.

Μολις με βλεπει, σηκωνεται πανω αγχωμενος, και εγω χαμογελαω για να νιωσει πιο ανετα.

'' Αν θες μπορεις να κοιμηθεις εδω και να παω στον καναπε.. ''

'' Τι λες καλε..??? Πρωτη φορα ερχεσαι να μεινεις εδω..?? '' γελαω και κατσουφιαζει..

'' Οχι.. αλλά.. τωρα που εισαι μαζι του, θα τον πειραζει.. '' γελαει και εκεινος νευρικα.

'' Μην ανησυχεις.. Δεν εχει προβλημα:) ''

[...] Την στιγμη που ειμαι ετοιμη να κοιμηθω, βλεπω το φως του κινητου μου να αναβει και αρχψισει να δονειται, ενδειξη πως εχω μηνυμα.

Το παιρνω στα χερια μου, και διαβαζω:

''Εισαι πολυ πεισματαρα ωρες-ωρες...'' ΖΑΥΝ.

Ο συγκάτοικός μουDonde viven las historias. Descúbrelo ahora