Chapter 2

8.2K 607 17
                                    

Σε λιγη ωρα εμφανιζεται και παλι στο σαλονι, και στεκεται μπροστα μου.

-" Ενταξει τωρα..?? " ρωταει και γυρναει μια φορα γυρω απο τον εαυτο του, καθως καμαρωνεται....

-"Πως σου φαινομαι..??? " ._. το περιμενα..

-" Μια χαρα εισαι... κατσε τωρα κατω και ασε μας να μιλησουμε .. "λεω και χαμογελαει... Ξανακαθεται στην προηγουμενη θεση του, ξαπλωμενος στον καναπε, ακουμπωντας το κεφαλι του στο γονατο της Σαμ, και εβγαλε το κινητο του, για να παιξει ενα χαζο παιχνιδι που εχει κατευασει τελευταια... !!!

-" Λοιπον, τι λεγατε..?? " ρωταει, οταν και οι δυο μας παρακολουθουσαμε τις πραξεις του.

-" Κατι γυναικια... δεν σε ενδιαφερουν... " ειπα χαμογελωντας στην οψη του.

-"Γομενικα..?? " ξαναρωταει και γουρλωνω τα ματια μου..

-" Χαχαχα " η Σαμ γελαει, και εκεινος την κοιταει για λιγο, σηκωνωτας το κεφαλι του προς τα πανω και της χαμογελασε...

-"Με ποιον τα'χεις..??? " την ρωτησε...

-" Χαχα...συγνωμη..??? Δεν εισαι καν φιλος μου για να ξερεις.." Εκεινος συνεχισε να χαμογελαει, και την ξανακοιταξε για λιγο...

-" Θελεις να γινουμε τοτε..??? Να εισαι η κολλητη μου..??? " αυτη τη φορα αυτη που γουργωσε τα ματια της ηταν η Σαμ...

-" Τι..??? Γιατι με κοιτας ετσι...??? " ρωταει παλι σαν να ειπε το πιο απλο πραγμα που θα μπορουσε.. !!

-" Να γινουμε φιλοι..??? "

-" Ναι καλε... !!! " λεει και σηκωνεται... Κλεινει -επιτελους- το κινητο του, και δεν ακουγεται ο ηλιθιος ηχος του παιχνιδιου που επαιζε..

-"Ενταξει.... Αφου το θες..!! " απανταει και με κοιταει η Σαμ... Ξαφνικα εκεινος σηκωνεται και την αγκαλιαζρι σαν μικρο παιδι, και χααζογελαει εκεινη την ωρα...

-"Αωω... δηλαδη τωρα εισαι κολλητη μου..?? " ρωταει παιχνιδιαρικα...

-"Χαχα.. υποθετω πως ναι..." απανταει εκεινη και εγω γελαω.. Δεν τον εχω συνηθισει σε τετοιες συμπεριφορες, συνηθως μαζι μου ειρωνευεται και το μονο που κανει ειναι να προσπαθει να με πεισει μα παραδεχτω οτι μου αρεσει...λραγμα που δεν προκειται να καταφερει...

-"Λοιπον... καλη η παρεα σας.. αλλα πρεπει να φυγω... γτ εχω Λίλιαν σημερα.. " λεει και σηκωνεται..

-" Λίλιαν..?? " ρωταω..

-" Αυτη που σου ελεγα πριν.."

-"Αα μαλιστα.... Η φοιτητρια της κοινωνιολογιας... αν δεν κανω λαθος.."

Ο συγκάτοικός μουWhere stories live. Discover now