1. BÖLÜM🔥

311K 3.2K 482
                                    

Ekmeğin daha taze dumanı üstünde tüterken ellerimi yakmamak için hızlı hızlı mutfaktaki kapıdan bahçeye doğru koşturdum.

"Ekmek sıcacık.. Soğutmadan yiyin."

Ekmeği masaya bıraktığım gibi bu seferde taş fırına doğru yöneldim.

"Çayın soğudu annem hadi otur sende."

Fırından patatesleri kaptığım gibi tabağa doldurup en sonunda ben de masaya yerleşmiştim.

"Abisinin gülü, özlemiş de hizmet ediyor."

Gülümseyerek yanımdaki abime doğru sokuldum.

"Abimmm benim.. Bir daha bu kadar özletme kendini , ben hep hizmet ederim sana.."

Dayım köydeki mobilya dükkanında işler iyiye gidince bir yıla yakın süredir hazırlık yapmış ve kasabaya daha büyük bir iş kurmuştu. Dükkanı hazır etmek için abim iki haftayı geçkin süredir kasabadaydı. Eh, özlemiştim ben de tabii.. Arada atışsak, kızsak da özlemiştim çok.

Keyifle kahvaltımıza devam ederken aklıma gelen şeyle heyecan ile anneme doğru döndüm.

"Yaa anne, bu gece kınaya biraz erken gidebilir miyim? Dün konuştuk kızlarla çağırdılar , hem bir iki işe yardım ederim."

Abim yanımda gülerek masadaki çayına uzandı.

"Anlaşıldı Esma Hanımın sabahki telaşı, meğer bizi yumuşatmak istermiş de ondan dolanırmış peşimizde."

Abimin koluna hafifçe vurup küskünce önüme döndüm.

"Abiii! Aşk olsun sana."

"Dur kız dellenme hemen, şaka ediyoz."

"Hııı tabi."

Merakla anneme döndüm cevabını bekleyerek.

"E git tabi. Yardımın dokunsun accık."

Sevinçle yerimden fırladım.

"Ben hazırlanayım, orda bir daha vakit bulamam."

"Oranı buranı açma da gelir gelmez benim tepemin tasını arttırma."

Abimin arkamdan seslenmesini duymazdan geldim. Mutfak kapısından içeri geçip ahşap merdivenlere doğru yöneleceğim sırada dış kapının sesi içeri doldurdu.

"Kim o?"

"Benim Civan abin."

Civan.. Civan Mert. Abimin biricik arkadaşı, benimse gönlümün kapanmayan yarası.. kapının hemen dibindeki minik aynadan açık saçlarıma baktım. Dalgaları omzuma ahenkle dökülüyordu. Yanaklarımı hafifçe cimcirip pembelik katmaya çalıştım.

Daha sonra boğazımı temizleyip kapıyı araladım.

"Hoş geldin abi, beklettim kusura bakma."

İçeri girdiği gibi mis gibi kokusu burnumu sarmış, heybetli vücudu sanki bütün odayı doldurmuştu. Odada kendimi küçücük hissetmiş nefes alamaz olmuştum. O ise benle hiç alaka kurmadan ayağındaki ayakkabıları çıkartmıştı.

"Abin nerde, gelmiş diye duydum."

"Hıhı, geldi. Bahçedeler kahvaltı yapıyorduk. Hazırlıyım mı sana da?"

İlgiyle suratına bakıyordum ama beni görmüyordu sanki.

"Yok istemem, abini almaya geldim." Daha sonra mutfağa doğru yönelmişti , bende arkasından bahçe terliği kapıp ondan önce mutfak kapısına gidip yere terlikleri bıraktım.

"Sağolasın."

Hayranlıkla baktım arkasından.

"Oooo Mehmedim, hiç gelmicen sandım lan!"

Abimde gülerek yerinden kalkmış özlemle kucaklaşmışlardı.

"Yollarımı mı gözlüyorsun yoksa aslanım."

Abim şaka ile konuştuğunda Civan abi de gülmüştü.

"Gevşek gevşek konuşma lan."

Abimin yanına az önce oturduğum yere oturmuştu.

"Civanım hoş geldin oğlum, Esma hemen hazırlasın sana bir şeyler."

Civanım.. Bir gün ben de korkmadan böyle sahiplenebilecek miydim adını..

"İyi madem içeyim bi çayını Esma."

Gülümseyerek bir bardağa çay doldurduğum gibi ayağıma terlikleri geçirdim.

"Buyur abi."

  Ona abi demekten nefret ediyordum . Köyün kızları etrafında nazlı nazlı süzülüp Civan derken benim abi demem canımı acıtıyordu.

"Yarın düğün var ya, masalar falan taşınıyor meydana. Ali de bir iki adam daha bul diyince seni götüreyim dedim. Daha yorgunsundur belki ama."

"Sıkıntı yok hallederiz."

"Sen de abinlerle gidersin, koş hazırlanıver hemen."

"Tamam."

Heyecanla merdivenleri çıktım. Az önce güzel olmak isterken şimdi bin kat güzel olmak istiyordum. Civanın arabasına binecektik, beni güzel görmesi gerekti.

Camdan başımı uzattığımda abimle koyu bir sohbete girdiklerini gördüm. Heyecanla dolabımı açıp kına için diktirdiğim elbiseyi çıkarttım. Kırmızı renk elbisenin oldukça geniş bir yakası vardı. Omuzlarımın yarısına ulaşacak kadar genişti. Aynı genişlik arkamda da devam ediyordu . Sırtımın açıklığı daha fazlaydı. Ama abim beni böyle görse ortadan ikiye ayıracağı için saçlarımı sırtıma doğru serbest bıraktım. Minik masama oturup makyajımı yapmaya başladım. Topuklu terliklerimi giyip abime kasabadan getirttiğim güzel kokuyu sıktım. Boynuma ince altın kolyemi ve takımı olan bilekliği de taktım. Çok güzel olmuştum. Benim adımda Esma ise... Bu gece beni fark edecekti!

KÖY İŞİ AŞK 1 (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin