Geçen günlerde ufacık bir tatsızlık yaşansa da gecesinde tatlıya bağladık.. Sizlerin desteğini görmek beni inanılmaz mutlu etti. İyi ki varsınız..
41. Bölüm olmuşşşş!!!!
41 kere maşallah diyelim mi😂😂 🧿❤️
1 Hafta Sonra
"Ay ağlamaktan harap oldun canım arkadaşım.."
Gül gözündeki yaşları hızlı hızlı silerken ağlamaktan kısılmış sesiyle konuştu.
"Siz olsanız ağlamaz mısınız? Ben babacığımın evinde bir gün kimseden dayak görmedim."
Yeşim arkadaşının sırtını sıvazlarken Esma ile göz göze geldi. İkisi de Gül'ün haline acımıştı.
"Ali abiye anlatsana. De böyle böyle diye , annen bana el kaldırdı diye söyle."
Gül elindeki mendille göz yaşlarını silerken alaylı bir şekilde güldü.
"Yaa, o da hemen anlayış gösterirdi zaten di mi? Bilmiyorsunuz siz onu, çok bağlı annesine. Onun yanında kaç kere azarladı annesi de ağzını açıp adam akıllı cevap veremedi. Hep geçiştiriyor. Yaşlı kadın , he de geç diyor. Bıktım artık, burama kadar geldi.."
Esma Gül'e kızarak konuştu.
"Laflan dayak aynı şey mi kız! Delirdiysen haber ver, ne ezdiriyosun kendini el kadınına. Azcık kuyruğunu dik tut. Afra tafra yap kocana, kendinlen cezalandır bak.. nasıl kızıyor anasına."
Yeşim Esma'nın hinliğiyle hayrete düştü. Evet doğru olan Esma'nın dedikleriydi ama Yeşim'in aklına hiç gelmiyordu böyle şeyler.. Ya ilerde evlenince onu da ezerlerse?
"Of çok mutsuzum, bildiğiniz gibi değil.. Anneme derdimi açıp ağlamak istiyorum, ama kadıncağızın aklı ben de kalacak diye hiçbir şey diyemiyorum. İçime atmaktan patlayacağım artık.."
Esma ve Yeşim kızgınlıkla baktılar Gül'e.
"Niye bize anlatmadın bunca zaman? Aşk olsun Gül, biz her derdimizi sana açtık.."
"Kızım onla bu bir mi? Karı koca arasında yaşanan şeyi anlatmak kolay mı hiç?"
Yeşim Esma'ya söylenirken sıkıntılı bir nefes bıraktı. Gül'ün anlattıkları içini sıkmıştı.
"İlk başlarda hiç böyle değildi. Güzel gelinim, hamarat gelinim diye övüp duruyordu beni. Benim de hiçbir saygısızlığım olmadı ona karşı.. ama sonra çıktı gerçek yüzü meydana. Dışarı çıkarız karışır, odamıza erken çıkarız karışır.. Nemrut kadın!"
Esma çayından bir yudum daha alıp Gül' e merakla sordu.
"Senin tek derdin anası mı yoksa kocandan da şikayetçi misin?"
Gül gözlerini hüzünle kırpıştırdı.
"Ben Ali'yi çok seviyorum.. zaten işleri de yoğun, bakkalı büyütüyor çok çalışıyor. Eve geç geliyor, azıcık vaktimiz oluyor onu da anasıyla geçiriyoruz deli oluyorum. O arkamda duramadıkça ben de soğuyorum."
"Bence bu konuyu Ali abi ile muhakkak konuş. O senin bu kadar rsıkıntılı olduğunu bilse böyle geniş davranmaz.."
"Valla onu bunu bilmem.. baştan sessiz sedasız davrandım diye tüm bunlar. Siz akıllı olun, sakın aynı evi kabul etmeyin. Ev üstünde ev olmuyor, öğrendim ben iyice.."
*
Yeşim ayağını parlak suda dolandırıp duruyordu. Esma ve Gül evden ayrıldıktan sonra önceden Mehmet ile sözleştiği şekilde gölün kenarına gelmişti. Mehmet'i beklerken aklı sürekli Gül'ün dediklerindeydi. Aklına Esma ve Mehmet'in annesini getirdi. Hatice teyze onu kendi kızı gibi severdi.. Ona öyle eziyetler yapar mıydı ki?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÖY İŞİ AŞK 1 (+18)
Romance❗️ YETİŞKİN İÇERİK ❗️ Esma&Civan Yeşim&Mehmet Leyla&Ali Köy sıcaklığı ve birbirinden farklı tutku dolu çiftlerin hikayesi..