8.BÖLÜM🔥

104K 2.3K 545
                                    

Mehmet

Yatağın yanına kendimi nefes nefes attığım gibi elim komodindeki sigara paketime uzandı. Bir dal çekip yakarken yanımdaki hatun yorgunlukla kendini uykuya teslim ediyordu. Açıktaki memeleri ile yeniden dirilmemek için ince çarşafı üzerine örttüm.

Sigaramı içerken aklım bir yandan Yeşimdeydi. Ufacık dilber nasıl da aklımı almıştı yerinden. Kıvrımlı vücudu, yumuşacık dolgunlukları gözümün önüne gelince biten sigaranın üstüne bir yenisini yaktım. Bizim eve sık sık gelirdi senelerdir, Esma'nın en yakın arkadaşıydı. Önceleri de hissederdim gözlerini üzerimde zaman zaman. Ama umurumda olmazdı. Küçüktü benim gözümde, kardeşimden farksızdı. Ama o gece.. Hamamda havlusuz kaldığım gece görmüştüm onu incecik geceliği ile. Diri göğüslerinin her kıvrımı belli ediyordu kendini geceliğin altından. Odasına telaşla koştururken de fark etmeden kalçalarını sunmuştu bana. Aklıma gelen görüntü ile inlememek için sıktım dişlerimi.

O günden beri her gördüğümde fark ettirmeden incelemiştim vücudunu. O kumaşların altında nasıl bir hazine gizliydi beni bekleyen deli gibi merak eder olmuştum. Şansım yaver gitmiş de , küçük utanmazı beni dikizlerken yakalamıştım. O gün kendime mani olamayıp okşayıp sevmiştim her yerini. Ama şimdi huzursuzdum. Yeşim , köyde evlerine beni gizli gizli alan ateşli karılara ya da kasabadaki fahişelere benzemezdi. Körpecik vücuduna dokunan ilk erkektim. Gönlüm hevesini alınca bir tarafa atamazdım onu. Kardeşimin de en yakınıydı. Esma affetmezdi beni. Ama içimdeki arzuya mani de olamıyordum. Bencilce isteklerim ile doya doya geçmek istiyordum o güzel bedeninden.

Esmadan duyduğuma göre ben gelene kadar kaçıyordu bizim evden. Demek karşılaşmak istemiyordu.. Kırılmıştı en son söylediklerime. Haklıydı da tabii.. Ama gözümün önüne yanakları al al olmuş ürkek hali gelince yerimde keyifle sırttım.
Düşüncelere dalmış vaziyette  üst üste sigaralar yakarken fark etmeden geçmişti bir saatten fazla. Yanımdaki kadın gözlerini aralayıp da yeniden arzulu gözlerle baktığında ben de gülümsedim arsızca.

"Doymadım hâlâ sana, biraz daha sev beni..."

Arsızca ettiği sözler ile bir çırpıda almıştım onu kucağıma.

"Gel bakayım şöyle yavrum.."

Arabayı dış kapının önüne bırakıp merakla bahçeye doğru adımladım. İşten erken çıkmaya gayret etmiştim bugün. Bakalım Yeşim Hanımı evde yakalayabilecek miydim.. Düştüğüm vaziyete içimden gülmek gelsede bir yandan keyif de alıyordum doğrusu..

"Erken gelmişin oğlum?"

"İşler bitince oyalanmadım çıktım. Esma yok mu evde?"

Vereceği cevabı merakla bekledim.

"Evde evde yukarıya gittiydi oya örneği indirecekti."

Çaktırmadan ağzından laf almaya çalıştım.

"Kime indirecek? Sana mı?"

"Yok .. benim ne işim olur. Bir dünya işim var zaten. Yeşimle bakıyorlar işte bir şeyler."

Aldığım cevap beni saniyesinde tatmin ederken içeri doğru yöneldim.

"İyi.. ben bir üstümü değişeyim."

Bahçeden direkt mutfağa geçtiğimde arkası dönük vaziyette kahve yapan Yeşimi gördüm. Gelişimi fark etmemişti anlaşılan.. Keyifle süzdüm vücudunu arkasından. Kumral saçları sırtına doğru dökülmüştü. Üzerindeki ince kumaşlı elbise hatlarını olduğu gibi meydana çıkartıyordu. Böyle mi geziyordu ulan bu kız..

Arkasından sessizce yaklaşıp birden varlığımı belli ederek arkasına doğru yaslandım. Ellerimi belinin iki yanına sarıp dudaklarımı kulağına doğru yaklaştırdım.

"Bana da yapsana.."

Mırıltıyla söylediğim sözler ile yerinde kaskatı kesilmişti. Ellerimin altındaki vücudundan anlaşılıyordu.

"Ş-şey.."

Heyecandan bir lafı tamamlayamazken iyice abandım üzerine doğru. Minicik vücuduna sarılmak bile beni dimdik hazır etmişti. Erkekliğimin önündeki yumuşacık kalçası aklımı yerinden ediyordu .

"Hmm?"

"Ben gidicektim tam. Esma yapar sana."

Hâlâ yüzüme dönmeyince kolundan tutarsak yavaşça bana doğru döndürdüm güzel yüzünü.

"Kaçma kız.. senin elinden içmek istiyom ben."

Yüzüne doğru nefesimi bırakarak konuştuğumda gözleri yavaş yavaş kapanmaya başlamıştı. Dudaklarına eğilecekken Esma'nın merdivenlerden gelen sesini duyarak hızla çekilmiştim dibinden.

"Ay bulamadım bir türlü ya.. Nereye kaldırdım acaba."

Arkamı dönerek önümdeki şişliğin sakinleşmesini bekledim. Rezil olacaktım yoksa.

"Ben gidiyorum zaten Esma annem kızıyor sonra. Başka gün bakarız."

Yeşim'in zar zor duyulan sesinin ardından Esma'nın çok bir şey demesine fırsat kalmadan kapı sesi duyulmuştu. Ulan! Düştüğüm hale söylenerek merdivenleri çıktım. Soğuk duş almadan kendime gelemeyecektim..

Gidişattan memnun musunuzzz favori karakteriniz kim ❤️
Ayrıca bir bölüm günü belirlesem mi diye düşünüyorum . Siz ne dersiniz ? ❤️❤️❤️
Yorumları bekliyorummmm

KÖY İŞİ AŞK 1 (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin