Gece gece bir yoruma denk geldim. Kitabımın çalıntı olduğunu, isminden kurgudan kapağına kadar her şeyin başka bir kitaptan alma olduğunu söyleyen birisi var. Resmen delirdim!
Wattpadde üye olduğum zamanlardan beri her zaman köy kurgulu kitapları okurdum. Zaten çoğunun konusu da aynıdır, benim kitabım da diğerlerinden çok farksız değil. Ancak bunun bir hırsızlık olduğunu söylemek çok yanlış. Kitabım covid atlattığım dönemde tamamen o anki sıkıntımla vakit geçirmek isteğiyle başladığım bir kitaptı. Ve sonrasında da beklentimden çok kalabalık güzel bir kitleye kavuştum. Her yoruma cevaplar vermeye çalıştım, zaman zaman söz verdim tutamadım çok mahçup oldum sizlerden özür diledim. Beklettim merak eden Mesajlar aldım.. birlikte güldük eğlendik , yeri geldi kızdık. O yüzden bu kitap benim için çok çok özel. Asla bu haksızlığı kabul etmiyorum. Hatta bu kitabı yazmamda baba ilham olan kitapları da söylemekten asla gocunmam. Bade Ateş Parçası kitabı bana çok örnek olmuştu örneğin. Köy İşi Aşk adında popüler bir kitap bile görmedim görsem bu ismi tercih etmezdim. Kitap ismi koyarken her zaman zorlanmışımdır profilimdeki diğer hayran kurgu kitaplardan da anlaşılabilir bu. Köy konulu bir kitap için en klasik adı seçtim. Bu yorum beni gerçekten çok üzdü ve sizlere bildirmek istedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÖY İŞİ AŞK 1 (+18)
Romance❗️ YETİŞKİN İÇERİK ❗️ Esma&Civan Yeşim&Mehmet Leyla&Ali Köy sıcaklığı ve birbirinden farklı tutku dolu çiftlerin hikayesi..