FİNAL❤️

52.6K 1.3K 39
                                    

Leyla , elindeki su şişesiyle Ali'nin evinin balkonundaki çiçekleri suluyordu. Buraya sık sık gelmeye başladığından beri evde onun izini taşıyan şeyler de yer almaya başlamıştı. Ali de bunlardan rahatsızlık duymuyordu.

"Şunlara gösterdiğin ilgiyi biraz da bana göster hemşire hanım.. kıskanıyorum bak."

Leyla işittiği latifeli sözler ile hayret içinde Ali'ye döndü.

"Yok artık.. çiçek böceği mi kıskanıyorsun Ali Bey.."

Ali kokunu balkonun kapısına yaslayınca şişik kasları meydana çıkmış, karşısındaki görüntü de Leyla'yı heyecanlandırmıştı.

"Mevzu bahis sensen giydiğin elbiseyi bile kıskanıyorum şerefsizim.."

Bu sözler Leyla'nın komiğine gitse de aynı zamanda hoşuna da gidiyordu.

"Öyle miii.. şu ucuz elbiseyi mi kıskanıyorsun?"

Diyerek üstündeki kısa elbisenin eteğini hafifçe yukarı çekmişti. Ali değişen yüz ifadesiyle derinden yutkundu.

"Leyla.. napıyosun yavrum öyle meydanda.. görüneceksin gel şöyle.. Hem ordan dokunamıyorum sana, yamacıma gel."

Ali salona geçtiğinde, küçük adımlar ile peşinden gelen Leyla'nın varlığı hoşuna gidiyordu.

Leyla'dan

Salondaki ikili koltuğa oturduğunda bende kucağına yerleşmiştim. Eli rahat durmayıp tenimde dolaşınca kendimi tutamayarak kaskatı olmuş sertliğine bastırdım. Kadınlığım bunu bekliyormuş gibi kasılınca ağzına doğru inledim.

"Ahh!"

Ali ağzımdan kaçan inleme ile üstündekileri yırtarcasına çıkartmıştı. Tam yavaş olmasını söyleyecekken göğsüme kapanan ağzı ile laflarımı geri yuttum.

Çıplak kalan kadınlığım kumaş pantolonuna sürtünürken ıslaklığı kumaşa da geçmişti.

"Senden soyun Alii.. !"

Sözlerim ile kalçama sıkı bir şaplak attı.

Beni yan tarafa bırakırken kemerini çözüp alt kısmını tamamen çıplak bıraktı. Belimden tutup tekrar kucağına alırken ben de hızlı bir hareketle gömleğini çıkartmıştım. Erkekliğiyle temas eden kadınlığım kasılırken kendimi ona daha çok bastırdım. Dudaklarımın arasına giren penisiyle ona sürtünmeye devam ederken Ali kollarını iki yana açıp koltuğun arka kısmına yasladı. Beni izlemesi beni daha da isteklendiriyordu.

Arsız gözleri üzerimdeyken alt dudağını dişlerinin arasına aldı. Dayanamayıp dudağına bir öpücük kondurdum ve omuzlarından destek alıp ona sürtünmeye başladım. Kafasını geri atıp inlerken ellerim göğüslerine indi ve tırnaklarımı geçirip oradan destek aldım. Kalçamı indirip kaldırırken artık içime girmesi için yalvaracak kıvama gelmiştim. Gözlerim duyduğum istek karşısında açık kalmayı başaramıyordu.

"A- Ali!"

Dudaklarını sertçe benimkilere bastırdı. Beni düşmancasına öpmesi zoruma gitmiyordu, aksine daha da heyecanlanıyordum.Hareketlerinin sertliği beni şaşırtmıyordu, Ali'nin sertliğine artık alışmıştım..

Boğazımı sıkıca kavrarken boştaki eliyle saçlarımı çekerek sertçe öpmeye devam etti. Aldığım zevkle tırnaklarımı sırtına geçirdim. Yüzüme öpücükler kondururken diğer eliyle bacaklarımı beline doladı. İçimi tamamen kaplarken geleceğimi hissedip titremeye başladım.

"Alim.."

Alnına düşen saçlarının ardındaki gözleriyle bana baktı. Bakışları hem öyle istekli hem öyle vahşiydi ki.. Adeta kendini kaybetmiş bir şekilde bedenime istediği şeyleri uyguluyordu.

KÖY İŞİ AŞK 1 (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin