Bir dahaki bölümü aylar sonra bekleyenleri görelim 😂😂😂
Keyifli okumalarrrrr❤️❤️
Leyla"Yaaa.. rahat dursana Ali.."
Ağır yorganın altında zar zor Ali'ye doğru döndüm. Tüm gece rahat durmadığımız yetmezmiş gibi bir de uslanmaz elleriyle uyanmıştım sabaha.. dudakları da öpülmedik yer bırakmamıştı yorgun bedenimde. Çok yorgundum.. Ah.. dün gece o kadar mükemmeldi ki.. Önceleri kendimi sandıktaki çeyiz gibi evlendiğim geceye saklamayı isterdim hep. Ama Ali'ye kendimi teslim etmiş olmaktan dolayı öyle bir huzur vardı ki içimde.. bir an bile pişmanlık duygusu gezinmemişti ruhumda.
"Yanımda sen varken rahat durmam mümkün mü sanıyorsun.. Leyla.. aklımı başımdan götürüyorsun sen benim.."
Belli etmek istemesem de Ali'nin sözleri beni şımartıyordu.. Gururumu okşuyordu.
"Senin de ne gitmeye meyilli aklın varmış arkadaş.. saçımızı atarız gider, öperiz gider.."
Aşk sarhoşu olmuştum sanki. Saçma sapan sözler ediyor ama eğleniyordum.
"Dilin çok uzamış hemşire hanım.."
Kıkırdayarak ellerimi çıplak göğsüne koyup başımı da ellerime yasladım.
"Gel de kes istersen.."
Çıplak popomda Ali'nin kalın ellerini hissettim hemen.
"Uzat da keseyim.."
Şaka yapmak isteyerek dilimi dışarı çıkarttığımda gerçekten de ısırmıştı hayvan herif!! İnleyerek geri çekildim.
"Acıttın ama ya.."
Üstünden inip yeniden yanına yattım. Yalandan küsmüş gibi yapıyordum.
"Ben sen acıyı seviyorsun sanmıştım halbuki.."
"Allah Allah.. o niyeymiş?"
Ali'nin ağzından dökülenler ile başımı utançla yorganın içine gömmüştüm.
"Daha hızlı ol Aliiii... daha sert ol aşkımm.."
"Ya sus lütfen.."
Yorgan üstümden hızla çekilmişti.
"Utandın mı sarı papatya.. hayırdır?"
Sarı papatya demiyor mu bir de.. böyle basit lafları ondan duymak niye etkiliyordu beni. Ali'nin ağzından dökülen ufak bir nida bile bacaklarımın arasında sızlanmaya sebep oluyordu.
"Utandım tabi Ali.. hem.. ben sana aşkım mı dedim?"
Elimi göğsüne koyup çok olmasa da varlığını hissettirecek kadar gür kıllarıyla oynadım. Kasılan bedeninden parmaklarımdan etkilendiğini anlamıştım.
"Dedin tabi.. aşkım dedin, sevgilim de dedin.."
"Yaa.. neler demişim meğer.. Ben öyle söylemişim ama.. eğer istemezsen bi-"
"Hep isterim.. bundan sonra hep öyle söyle.. başka bir şey çıkmasın ağzından."
İçim ferahlamıştı. Paylaştıklarımızın sadece anlık hisler olmasından korkmuştum..
"Tamam.. öyle derim."
"Ama nazlı nazlı Ali demeyi de ihmal etme.. en çok onu seviyorum."
Ali'nin sırtını iyice yatağa yaslayıp hızlı bir hareketle üstüne çıktım. Saçlarım göğüslerimi az da olsa kapatıyordu.
"Aliii mi diyim.."
"Leyla!"
Sabrı yokmuş gibi konuşuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÖY İŞİ AŞK 1 (+18)
Romance❗️ YETİŞKİN İÇERİK ❗️ Esma&Civan Yeşim&Mehmet Leyla&Ali Köy sıcaklığı ve birbirinden farklı tutku dolu çiftlerin hikayesi..