34.BÖLÜM🔥

59.7K 2.2K 367
                                    

Okunma sayıları yüksek ama oylar biraz az sankiiiii acaba 500 oy 100 yorum sınırı mı getirsem? Gerçi hiç sevmiyorum öyle şeyleri ama fjwkemwk kararsız kaldım

Yeşim

Bakkaldan elimde poşetler ile çıkıp hızlı hızlı yürümeye başladım. Canım tatlı bir şeyler istemiş, malzeme almaya gelmiştim. Eve yaklaşmak üzereyken yanımda bir kişinin varlığını hissetmiştim.

"Selam şekerim.."

Yanıma gelen Nihal ablaya gülümseyerek döndüm. Pek sevmezdim kendisini ama büyük olduğu için saygısızlık etmek istememiştim.

"Nereye hızlı hızlı böyle?"

"Eve gidiyordum, sen nereye ?"

İmalı imalı gülümseyerek koluma girmişti.

"Hiiiçç... fabrikanın öğle paydosuna yetişmeye çalışıyorum . Mehmet'e yemek götürücektim."

Kaşlarım istemsizce hafifçe çatılmıştı.

"Mehmet mi?"

Adımlarım durmuştu benden bağımsız.

"Evet canım, niye bu kadar şaşırdın.. Yoksa sen bilmiyor muydun Mehmet ile aramızdakileri..?"

"Bilmiyodum.. ne var ki sizin aranızda?"

Ağzından gür bir kahkaha çıkıp çınlatmıştı koca sokağı.

"Ay adam aşık bana ayol.. bulduğu yerde aşk yaşıyoruz anlayacağın.."

"Yaa.."

Gözlerimin dolmasını istemiyordum ama engel de olamıyordum. İlk defa onun hayatındaki bir kadınla yüzleşiyordum . Ne zormuş meğer böyle bir şey.

"Ama geçen gece.. o kadar romantikti ki.. kız anlatıyorum ama aramızda kalsın bak!"

"Yukarıdaki tepeye götürdü beni.. bütün gece oradaydık, yattık yerlere yıldızları izledik.. tabi Mehmet'i yerinde tutmak zordur ama.. öyle işte şekerim."

Kolundaki kolumu çekip yürümeye başladım

"Benim işim gücüm var, edepsizliklerini git başkasına anlat."

Hızlı hızlı yürümeye başladım eve. Gözümden de engel olamadığım yaşlar dökülüyordu . Allahım.. ne günahım vardı benim de Mehmet'le bu kadar çok sınanıyordum.. bir de sevgilisi gelmiş bana anlatıyordu yaşadıklarını. Düşününce midem bulandı.. aklım gitti geçen geceye. Üstü toz toprak içindeydi.. demek doğru söylüyordu Nihal yosması.. Allah belanı versin Mehmet..

Yaptığım tatlıyı dolaba atıp üzerimdeki kirlenen kıyafetlerden kurtulmak için odama çıktım. Güzel bir elbiseyi üzerime geçirip aynana karşısına oturup solan yüzümü renklendirmeye çalıştım. Annem anlayacak bir şey olduğunu diye ödüm patlamıştı. Tatlıyı yaparken gizli gizli ağlayıp durmuştum. Hoş.. neye üzülüyorsam bu kadar.. Sanki Mehmet'i bilmiyordum .. Ona karşı yeniden ısınan bir tarafım mı vardı da, bu kadar dağılmıştım yeniden. Sıkıntılı bir nefes vererek kalktım yerimden. Yeniden odama kapanıp annemin dikkatini çekmek isteyeceğim son şeydi. O yüzden aşağı inmiştim. Ancak salona girdiğim zaman hiç beklemediğim birisi karşımda duruyordu. Hakan ile annem karşılıklı oturuyorlardı.

"Gel kızım.. Hakan oğlum gelmiş, seninle konuşmak istiyormuş ."

Stresle dudaklarımı dişledim. Son olanlar gelmişti aklıma. Utançla kızardı yanaklarım.

KÖY İŞİ AŞK 1 (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin