43. BÖLÜM 🔥 +18

157K 1.7K 84
                                    

Merhabalarrr bu bölüm biraz yetişkin içerik var.. Uyarıyı yapmak istedim.
Şimdiden Hayırlı bayramlar diliyorum hepinize❤️

"Hiii.. ne güzelmiş kız bu.."

"Oyunda varmış içinde öyle dedi abin."

Esma şakayla arkadaşının omzuna vurmuştu.

"Kız bu sana daha neler alır neler.."

"Kameralısından alcakmış sonra, öyle dedi.."

Yeşim'in Mehmet'in ilgisinden ne kadar memnun kaldığı belli oluyordu. Bir grup genç kız halinde havaların ısınmasıyla birlikte kendilerini gölüm kenarına atmışlardı. Evden hazırladıkları çeşit çeşit şeyler yiyip içerken tatlı sohbetler ediyorlardı.

İçlerinden birisi sesindeki fesatlıkla konuştu.

"Ah bacım sen de ordan oraya geziyorsun sözlüm diye ama.. parmağında yüzük falan göremedik. Oyalıyor mu yoksa bu adam seni?"

Yeşim'in konuşmasına fırsat kalmadan Esma sinirli bir şekilde susturmuştu kem gözlü kızı.

"Aaaa üstüme iyilik sağlık! Ne oyalaması? Aileler bile onayladı. Abim yüzüğü takmak için isteme merasimini bekliyor."

Esma'nın cevabı ile bozulan kız başka bir şey demeden önüne dönmüştü. Esma her ne kadar verdiği cevaptan memnun olsa da Yeşim'in bozulduğu her halinden belliydi.. Abisi neyi bekliyordu kızın eline yüzük takmak için sanki.. Onların düğününe daha vakit vardı.. öncelik Esmalardaydı. O vakte kadar da Mehmet'in Yeşim'e yüzük takmasıydı doğru olan..

"Kendini köyün yiğitlerinden birine yamayamadı ya.. ondan bu fesatlığı.."

Yeşim sadece omuz silkmekte yetinmişti.. Biraz daha vakit geçirip oyalanmışlar, sonrasında da evlerine dağılmışlardı. Yeşim makyaj aynasında saçlarını tararken aklına sabah kızın ettiği patavatsız laflar gelmiş morali bozulmuştu..

"Acaba sahiden oyalıyor mu beni.."

Odada yankılanan tiz bir ses ile önce şaşırmış sonradan Mehmet'in aldığı telefon aklına gelmişti. Telefonu eline aldığında Mehmet'in aradığını gördü. Neşeli tutmaya çalıştığı sesiyle telefonu açtı.

"Efendim Mehmet.."

"Güzelim.. çok özledim seni."

Yeşim az önce kalktığı ufak koltuğa yeniden otururken eli de hülyalı bir şekilde saçlarına gitmişti.

"Ben de çok özledim.."

"Görüşelim mi? Kaçalım bir yerlere.. olmaz mı?"

Yeşim dişlerini stresle dişleyerek bir süre düşünmüştü.

"Aslında.. olabilir. Hem ben de seninle konuşmak istiyordum.."

"Annenden izin al öyleyse, geçenlerde gittiğimiz yere götürürüm seni."

"Annem evde yok.. Fadime teyzenin okumasına gidicekti. Erken dönmez."

"Hazır ol beş dakkaya ordayım."

Mehmet'in açtığı kapının ardından Yeşimle birlikte el ele eve girmişlerdi. Ah.. keşke böyle bir evde yaşayabilseydik diye içinden geçirdi Yeşim. Rahat koltuğa oturduğunda Mehmet de camı aralayıp bir sigara yakmıştı. Sigarasından derin bir nefesi içine çekerken gözü Yeşim'deydi. Arabadaki sessizliği dikkatini çekmişti.

"Durgunsun sanki.. telefonda da neşesizdin. Canını sıkacak bir şey mi oldu?"

Yeşim söyleyip söylememek arasında kalsa da en sonunda oturduğu yerden kalkmış ve Mehmet'in yanına cama doğru ilerlemişti.

KÖY İŞİ AŞK 1 (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin