Mehmet
Ne tuhaftı dünden beri olanlar. Önce ben Yeşimi istemiştim, daha sonra da kardeşim dediğim adam kardeşimle evlenmek istediğini söylemişti. Bugün Esma'ya rızam olduğunu ve evlenebileceklerini söylemiştim bir de.. Nasıl da mutlu olmuştu.. Tüm gece düşünmüştüm, Esma için yanlış bir karar vermek isteyeceğim en son şey bile değildi. Her ne kadar kızıp öfkelensem de Civana da güvenim sonsuzdu..
"Offf.."
Elimdeki bira şişesinden birkaç büyük yudum daha aldım. Köyün esen tepesine çıkmış soğuk havada içerek rahatlamaya çalışıyordum. Allak bullaktı aklım. Düşüncelere dalmışken omzumda ince bir el hissettim, ardından kulaklarımı dolduran kadınsı bir ses..
"Ooo, Mehmet Bey.. yaşıyor musunuz siz?"
Nihal.. kaşlarını alayla kaldırmış suratıma bakıyordu. Bir sen eksiktin anasını satayım..
"Ne işin var burda?"
"Seni yokuşu çıkarken gördüm, dayanamadım geldim .." diyerek Rahatça yanıma oturmuş ve önümdeki şişelerden birini alıp açmıştı kendine. Ağzına götürecekken almıştım elinden şişeyi.
"İçip de başıma bela olma."
Şuh bir kahkaha atıp yanağıma değdirmişti dudaklarını.
"Rahatsız mı oldun sevgilim.."
Yakınlığı ile rahatsız olup kenara kaydım.
"Ne sevgilimi? Abuk subuk konuşma yine."
"Her gece altına al, sonra bir sevgilim lafından rahatsız ol, öyle mi? Adam mısın ulan sen..!"
"Nihal... canımı sıkma benim. Her fırsatta arsız gibi üzerime atlayan sendin.. ayrıca sana her zaman nasıl yaklaştığımı da biliyodun , ne bu laflar şimdi?"
Kafamı manzaradan tarafa çevirip onu yok sayarak içmeye devam ettim . Ama rahat durmuyordu arsız karı. Şimdi de elleri gömleğimin üzerinden kollarımı okşamaya çalışıyordu.
"Niye gelmiyosun artık bana..? Mehmet.. çok özledim seni.. haftalardır kapımı çalmıyosun.."
"Git başımdan!"
Birkaç saniye yanımda sinirli sinirli nefeslenip elimdeki şişeyi alıp fırlatmıştı aşağı doğru.
"Doğru demek ki söyledikleri.."
Kaşlarımı çatarak döndüm yüzüne doğru.
"Ne? Kimin ne söylemesinden bahsediyosun?"
"Bugün kuaförde Gül yosması millete anlatırken duydum.. Yeşime talip olmuşsun, doğru mu Mehmet.. o yüzden mi uğramıyon artık bana?"
Küçük yerde her şey ne çabuk yayılıyordu. Sevinmiştim buna doğrusu, işime gelirdi Yeşim'in benim adımla anılması.
"Evet doğru.. ona göre davran sen de.. sözlü adamım ben , sulanma anlayacağın.."
Yerimden kalkmak istediğim de koluma abanarak oturtmuştu yeniden.
"Bıraksana be kızım.. Allah Allah.."
"Ne diyosun Mehmet ya! Ne evlenmesi? Sen öyle evlenip yuva kuracak bir adam mısın sanki? Vaz geçebilcen mi rahatlığından .. benden?"
Öyle bir geçerim ki.. Yeşim için tüm hayatımdan geçerim.. sen ne anlatıyosun ya?
"Nihal.. kalbini kırmak istemiyorum , az çok yaşanmışlık var arada, ama bu kadar, daha fazlası yok. Ben Yeşimi seviyorum , uzak dur benden."
"Ne sevmesi be? Ne sevmesi! Sevemezsin sen kimseyi!"
"Haspinallah ya..."
"O kız senin neyine yeter? Koca adamsın sen.. senin isteklerini karşılayabilir mi hiç.."
"Şştt.. sakın! Yeşime tek bir laf ettiğini duymiyim Nihal, canımı sıkma fena sıkarım canını."
Kolumu saran kolundan zar zor kurtulup kalkmıştım ayağa. Üzerimdeki tozu toprağı sirkelerken hala oturduğu yerden konuşuyordu öfkeli bir vaziyette.
"Gölgeniz olurum Mehmet.. seni yıllarca ben çektim, benim adamımsın sen, başkasının olmana müsaade etmem."
"Bak işine.."
Arkamı dönüp hızlı hızlı inmiştim yokuşu. Bela mıdır nedir .. Hızlı hızlı yolda yürürken Yeşim'in evin önüne çöp çıkarttığını gördüm. Etrafı kolaçan ettikten sonra hafif bir ıslık döküldü dudaklarımdan.
"Gece vakti aklımı başımdan aldın be kızım, Allah'ın bir lütfu musun sen, söyle bakayım yavukluna.."
Sıktığı dudaklarından gülümsemesini saklamaya çalıştığını anlamıştım. Nazı da başka güzel.
"Git şurdan Mehmet.."
"Giderim.. de , bir Gül yüzüme. Öyle gideyim."
"Sen hayırdır Mehmet? Gece gece savaştan mı? Ne bu üstünün hali?"
"Merak mı ettin yavrum.."
"Hayır, sadece kir pas içinde iğrenç gözüküyorsun ."
Güldüm istemsizce. Başka bir şey demeden arkasını dönüp girmişti bahçeden içeri. Ben de girişini izlemiştim arkasından. Sonra da ıslığımı çala çala devam etmiştim yoluma..
Mehmet'i okumak da zevkli oluyor sanki ddjkskwks
Ne diyorsunuz Nihal yellozuna . Mehmet'e falan ? Yorumları bekliyorum aşklarrrrr❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÖY İŞİ AŞK 1 (+18)
Romansa❗️ YETİŞKİN İÇERİK ❗️ Esma&Civan Yeşim&Mehmet Leyla&Ali Köy sıcaklığı ve birbirinden farklı tutku dolu çiftlerin hikayesi..