"Hiii abim!"
Banyoda nefeslerimiz birbirine karışırken Civan sinirle sessiz bir küfür mırıldandı.
"Nolucak şimdi?"
Merdivenin gıcırtılı sesini duyunca abimin yukarı çıktığını anladım. Eğer içeri girer de bizi bu vaziyette görürse ona bu durumu açıklayamazdık..
"Sen burada bekle hemen çıkma, ben indiricem onu aşağıya."
Başımı olumlu anlamda sallayıp arkasından gidişini izledim. Kapıya kulağımı dayayıp ne konuşacağını duymaya çalıştım.
"Nerde kaldın oğlum? Deliğe mi düştün diye bakmaya geldim."
Abimin alaylı sesini duyunca içim biraz olsun ferahlamıştı.
"Su tuttum yüzüme biraz, ayılmaya çalıştım."
"İyi iyi.. öyle diyorsan .."
Yeniden merdivenin sesi duyulunca aşağı indiklerini anlamıştım. Rahat bir nefes bırakıp sessizce kapıyı aralayarak odama koşturdum. Kendimi sıcacık yatağa atıp sakinleşmeye çalıştım . Yıllardır sevdiğim adam ile hayalini bile kurmaya utandığım anlar yaşamıştım. Elimi hızlı hızlı çarpan kalbime götürdüm. Onun aşkıyla dolu olan kalbime.. Şimdi ne olacaktı? Yine eskisi gibi görmezden mi gelecekti beni? Yoksa o dokunuşların devamı gelecek miydi.. Bilinmezliklerle dolu bir gecede başımı yastığıma koydum.
•
Yeşim ile Güle misafirliğe gelmiş bahçedeki masada gülüşerek çay içiyorduk .
"Evli olmak nasıl bir şeymiş anlat bakalım azcık. Bir yalnız başımıza oturup da iki lafın belini kıramadık.."
Yeşim'in dedikleri ile merakla Güle doğru baktım.
"Hakkaten kız, nasıl aranız iyi mi? Ali abi bir dediğini iki etmiyordur inşallah.."
"Böyle rahat etçemi bilseydim çok daha önceden evlenirdim valla Ali ile. Mutluyuz çok şükür, siz de biran önce kurun artık yuvalarınızı."
Dudağımı bükerek konuştum.
"Doğru diyon tabii."
"Ama olacak insanlara göz dikin ikinizde."
Söyledikleri ile Yeşim de bende yerimizde yay gibi gerildik.
"Sessiz ol kız kaynanan duyacak."
Yeşim'in ikazı ile Gül omuzlarını silkip iyice bize doğru yanaştı.
"Valla ben doğrusunu diyom. Gül gibi arkadaşlarımsınız ikinizde . Ziyan olcanız diye ödüm kopuyor. Siz kara kara sevdanızı düşünün onlar herkesin koynunda gezsin."
Nesi olmayacak şeymiş canım! Aramızda geçenleri anlatmamak için dilimi ısırdım.
"Niye olmaz olmaz diyon Gül? Sen sanki Ali abi ile yaşıttın. Sen de onun peşinde abi diye az dolanmadın sanki.."
Gül hafifçe tebessüm etmişti Yeşimin sözleri ile. O günlere gitmişti her halde..
"İyi de beni babam verdi. O lafını etmese ben nasıl varırdım ona? Hem sanki aynı durum benle sizinki!"
"Ay ne olmuş yani seviyorsak?"
"Demiyim dedim ama.. Sağlık ocağına yeni gelen hemşire ile Civan abiyi görmüşler geçen. Pek bir yakınlarmış.."
Gülün söyledikleri ile şaşkınlıkla baktım suratına. Neler söylüyordu .. Yakındı ne demek? Daha bir hafta önce benim evimde beni kollarına sarmıştı..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÖY İŞİ AŞK 1 (+18)
Romance❗️ YETİŞKİN İÇERİK ❗️ Esma&Civan Yeşim&Mehmet Leyla&Ali Köy sıcaklığı ve birbirinden farklı tutku dolu çiftlerin hikayesi..