32.BÖLÜM🔥

60.4K 2K 73
                                    

Bölüm geç geldi çooook özür dilerim ama dün uyumuşum gece de yetiştiremedim djsksksk
Yorumlarınızı okumak çok zevkliiii düşüncelerinizi paylaşın lütfennn
296k❤️

Esma

"Artık gevşer misin lütfen, elbet bir gün söyleyecektik. İçeri girdiğimde çırpınıyordun yalan söylemek için.. daha fazla bu durumu yaşamayalım istedim güzelim.."

Olaylı gecenin sonunda dayım abimi sakinleştirmek için Civanı evden göndermiş, sonrada abimle odada biraz konuşmuştu. Sonra kendisi de kasabaya dönmüştü. Abim gece benimle hiç konuşmamıştı bile..

"Abim bana çok darıldı anlıyorum hareketlerinden, ya müsaade etmezse?"

Elini belime sarıp kendine doğru yasladı bedenimi.

"Vericek.. merak etme. Sinirli ama bu iş sonradan onun da kafasına yatacak, güven bana."

Evdeki herkes uyduktan sonra Civanın sesini camın aşağısından duymuştum. Samanlıkta gizlice buluşmuştuk.

"Civan.. evlendiğimizi düşünsene.. düşündükçe kalbim pır pır ediyor aşkım.."

"Senim o tatlı dillerini yerim ulan ben.."

Dudaklarını yanağıma bastırıp koklaya koklaya öpmüştü birkaç defa.

"Ben her gün düşünüyorum o ihtimali.. seni beyazlar içinde düşününce kendimden geçiyorum ."

Civandan uzaklaşarak samanlığın kapısının kilidini çektim. Yüzündeki gülümseme ile Civana döndüğümde sanki neler olacağını anlamış gibi derince yutkunmuştu. Balyaların üzerinde oturan Civanın bacaklarını aralayarak o boşluğa girmiştim. Elimi gömleğine götürüp birkaç düğmesini açmaya çalışacakken Civan elini elimin üstüne koydu.

"Napıyosun kız.."

Dudaklarımı boynuna sürterek fısıldadım.

"Özlem gideriyorum.."

Ellerinden kurtulup açmıştım gömleğin düğmelerini.

"Yapma Esma, uygun zaman değil."

Sinirle doğruldum yüzüne doğru.

"Niyeymiş? Sözlümle öpüşemicek miyim ben..?"

"Esma.. tatlı dillim benim.."

Ona sözlüm demem hoşuna gitmiş birden eriyivermişti. Ah Civan..

Üzerimdeki gecelikten bir çırpıda kurtulmuştum. İç çamaşırlarım ile kalmıştım karşısında . Hiç utanmıyordum artık ondan. Ellerimi bacaklarınının iki kenarına koyup iyice girdim aradaki boşluğa. Dudaklarımız birleşirken elim de ensesindeki saçları kavramıştı sıkıca. Dilinin baskısı ile ağzımı aralayıp dilinin beni talan etmesine müsaade vermiştim. Ellerimi ensesinden boynuna, oradan hafif kıllı göğsüne indirip oynamıştım tüyleriyle. Ah.. Civanın her şeyinden etkileniyordum ben..

"Civan.. kucağına al beni."

Kıkırdayarak sarmıştı kollarını bacaklarıma. Güçlü kollarıyla hemencik oturtuvermişti kucağına. Kendimi kucağına iyice yerleştirmek için kıpraşırken Civanın belimdeki kolları sıkılaştı.

"Esma.. kıpır kıpırsın bi dur.. dayanamam böyle yaparsan.."

"Dayanma o zaman.."

Civanla ateşimiz biraz yükselince iyice arsız oluyordum ben.

"Ulan.."

Söylene söylene indirmişti beni yere. Tam mızmızlanacakken bedenimi yerde, Civanı üstümde bulunca kapanıştım ağzımı. Civanın elleri sütyenimden fırlayan dolgun memelerime gitmişti. Eli ile ikisini birden sert bir şekilde sıkınca hem canım acımış hem de zevk almıştım.

Dudaklarımız birleştirmek isterken o dudaklarını göğüslerime kapatmıştı. Küçük bir bebek gibi emiyordu şimdi göğüslerimi. Bacaklarımı beline sarıp onu iyice kendime doğru yasladım.

"Civan.."

Ağzımdan sürekli inlemeler kaçarken sessiz olmam için ikaz ediyordu . Kafasını göğsümden kaldırıp baş parmağını dudağıma yaslayarak okşamıştı.

"Çok güzelsin.."

Kendime engel olamayarak dudağımın üzerindeki parmağını öpüp, biraz ileri giderek yalamaya çalışmıştım ama Civan engel olmuştu.

"Esma! Zorlayıp durma beni, yoksa çıkamayız bu gece burdan.."

Yattığım yerden doğrulup hüzünle baktım suratına.

"Civan.. ben seni seviyorum , bir olalım istiyorum."

Yanağımı ve dudağımı üst üste birkaç kere öptü.

"Ben de istiyorum , ama burada değil. Seninle sevişirken abin duymasın diye sesini kısmanı istemiyorum . Yatağımızda rahat rahat inleyeceksin adımı.. istediğin kadar bağıracaksın.. tamam mı?"

"Tamam.."

Civan bana üzerimi giydirmiş ve yaklaşık bir saat kadar konuşup hayal kurmuştuk. Eğer abim yarın onaylarsa hemen evlenmeyi istiyorduk.. kavuşucaktım sevgilime..

"Ne bana demdin hiç kızz.."

Annem sabahtan beri her bulduğu köşede etlerimi burup burup söyleniyordu .

"Ah.. yeter anne Ya! Morarttın her yanımı."

"Sus.. annenim ben senin. İlk bana gelip dicektin."

Ben cevap veremeden abim gelmişti sofraya.

"Günaydın abicim.."

Cevap vermeden oturmuştu yerine. Çayları doldurup annemle biz de oturunca sessiz bir kahvaltı yapmıştık.

"Ana, senin bunlara müsaaden var mı?"

Abimin birden sorduğu soruyu hiç beklemiyordum . Merakla anneme doğru döndü gözlerim.

"Oğlum, tamam sen ilk başta sinirlendin ama .. benim çok hoşuma gitti bu iş.. Anası babası kaç yıllık ahbabım, Civanı senin gibi severim bilirsin, gözüm kapalı emanet ederim ona kızımı. Ondan iyi damat mı olur bize?"

Abim düşünür gibi kafasını aşağı yukarı sallamıştı hafif hafif. Gözleri beni bulunca utanarak kaçırdım gözlerimi. Ne deyip ne yapacağını merakla beklerken yerinden kalkmış ve yanıma oturmuştu. Eli şefkatle saçlarıma gidince rahat bir nefes vermiştim.

"Esma.. sen benim en kıymetlimsin..kılına zarar gelirse ölürüm ben.. emin misin abicim? Senin ille de gönlün varsa.. ben engel olamam."

Başımı göğsüne yasladım güvenle.

"Eminim abi.. hem sen niye tereddütlüsün ki bu kadar?"

"Büyük senden Civan, derdini anlayamaz da seni üzer diye korkuyorum ."

Şakayla doğruldum göğsünden.

"Abii ben 22 oldum artık.. Hem Yeşim benden 2 yaş küçük, hatırlatırım.."

"Her şeye de bir cevabın var.."

Diyerek yeniden geçmişti kendi yerine.

"Madem öyle.. söyle Civana ailesine haber etsinler, gelip istesinler seni.."

KÖY İŞİ AŞK 1 (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin