PS. Stále tě miluju

111 3 0
                                    

Adam to chtěl rozložit a přečíst si to, ale já jsem se po něm ohnala.
M: ,, Dej mi to." chtěla jsem si to vzít, ale uhnul, abych se k tomu nedostala. Začal si to číst. Očima sjel až na poslední větu.

PS. Stále tě miluju

A: ,, To si děláš prdel, ne ?" začal vyšilovat. ,, Stále tě miluju ?"
Ma: ,, Tobě to může být jedno co si píšou." Markét mu to vytrhla rychle z ruky a podala mi to. ,,Cizí dopisy se nečtou." řekla mu ještě. Papír jsem opět dala na půl a přitiskla si ho k sobě. Toužila jsem si ho celý přečíst, ale teď na to není nejlepší doba.
A: ,, Podvádíš mě s ním ?"
M: ,, Cože ?"
A: ,, Tak když si takhle píšete ! Jak dlouho to trvá ? No !" Maky se taky na mě podívala že by jí zajímalo.
M: ,, Asi čtyři měsíce."
A: ,, Cože ?" vykřikl. Maky se spokojeně usmála. Adam se rychle zvedl a šel ke mě. Silně mě chytl za ruku a přitáhl k sobě, čímž mě donutil si stoupnout.
A: ,, Je to děcko vůbec moje ?"
M: ,, Samozřejmě." naštvaně jsem do něj strčila a chtěl se od něj odtáhnout, ale on mě pořád držel za tu ruku. Silně mi jí mačkal.
M: ,, Pusť mě."
A: ,, Ty si píšeš se svým ex přítelem dopisy a nic mi neřekneš ? Proč sakra ?"
Ma: ,, Neslyšel jsi že jí to bolí ? Tak jí sakra pusť, ne ?"
A: ,, Ty se do toho neser."
Ma: ,, Okamžitě jí pusť. Vždyť tam bude mít modřinu."
A: ,, Říkám ti neser se do toho."
Maky udělala nějaký rychlý chvat a Adam šel k zemi. Během toho mi už naštěstí pustil ruku.
M: ,, Taky táta ?" řekla s mírným úsměvem a zároveň s bolestí v tváři.
Ma: ,, Jo, taky." usmála se.
A: ,, Ty svině." vstával ze země a díval se vražedně na Maky.
M: ,, Budu hodná." řekla jsem k němu.
A: ,, Jak to myslíš ?"
M: ,, Věci si sbalíš až zítra ráno a vypadneš. Než aby měl prcek takovýho tátu tak to radši žádnýho. Je konec."
A: ,, Fajn." odsekl a stoupl si na nohy.
M: ,, A spíš na gauči."
Adam pokrčil rameny, že je mu to jedno. Osprchovala jsem se a šla si lehnout. Knihu s dopisem jsem položila na noční stolek. Někdo zaklepal a vstoupil. Markétka. Zavřela za sebou dveře.
M: ,, Copak zlatíčko ?" usmála jsem se na ní a sedla si na postel.
Ma: ,, Můžu dneska spát s tebou ?"
M: ,, Jasně." přikývla jsem a lehla si. Markét s úsměvem ulehla vedle mě.
Ma: ,, Už jsi si přečetla ten dopis od táty ?"
M: ,, Ne." usmála jsem se. Strašně jsem chtěla, ale bylo mi to blbý před ní.
Ma: ,, Tak si ho přečti teď, ne ?"
Sáhla jsem po knize, vyndala z ní papír a rozložila ho.
Ma: ,, Můžu si to taky přečíst ?" natěšeně se na mě podívala.
M: ,, Jestli chceš." držela jsem ho tak aby jsme si to mohli přečíst obě.

Jsem rád že jsem pomohla pár lidem s aplikací. Dlouho jsem přemýšlel a rozhodl se že s tím skončíš. Ty lidi na kontrolu budou dojíždět za mnou. Blbost byla už jenom ti to dovolit. Málem tě kvůli i zavřeli a já myslel že se zblázním strachem o tebe. Nic na světě mi nestojí abych tě takhle ohrožoval. Radši ať zavřou mě než tebe. Už bych nesnesl tohle celý znovu. Těm lidem dáš moje číslo ať se mi ozvou a dál se s nima nebudeš stýkat. Taky nějakou dobu tuším že ti těma dopisama motám hlavu. I přesto že vím že se snažíš být šťastná s Adamem. Proto ti už nebudu dál psát. Chci aby jsi byla šťastná. Na tvojem a Markéty štěstí mi záleží nejvíc na světě. Vím že jsem slíbil že ti nebudu motat hlavu, ale nemůžu si pomoct. Promiň.

PS. Stále tě miluju

Do očí se mi vehnaly slzy. Tohle..tohle nesmí skončit. Nedovolím mu to. Budu mu psát dál. Napíšu mu že jsem se Adamem rozešla a určitě změní názor.
Ma: ,, Taky tátu miluješ ?"
Neodvážila jsem se to říct nahlas a tak jsem jenom přikývla.
Ma: ,, Že mu napíšeš ?"
Znovu jsem přikývla.
Ma: ,, Tak dobrou noc, mami." zavřela oči. Papír jsem odložila na stůl a šla taky spát.

Pohled Davida
Uprostřed noci se mi to zase stalo.
Držel jsem v ruce velký štos dopisů. Stál jsem v pracovně kterou mám u Mery doma. Podíval jsem se na dopisy v ruce a zjistil že to jsou popsané papíry. Asi co jsme si s Mery napsali. Ale to je přece blbost. Chtěl jsem se do jedné podívat ale v tom se za mnou ozval hlas.
M: ,, Daví.."
D: ,, Mery ?"
Mery ke mě došla takovou divnou chůzí.
D: ,, Co se ti stalo ?" vylekal jsem se. Mery se jen na mě dívala. Donutil jsem se otevřít oči abych se probudil. A po zbytek noci jsem zase nemohl spát. Přemýšlel jsem co ten sen asi znamená.

Pohled Mery
Ráno šla Maky do školy a já se zase tradičně hádala s Adamem. Měla jsem den volna a on až odpolední. Nechtěl se vystěhovat.
M: ,, Říkala ti sbal si ty věci a vypadni. Slyšíš ?"
A: ,, Nemám kam. To mám jako jít na ulici ?"
M: ,, Třeba. Víš co ? Já se jdu projet na kole a ty se do dvanácti spakuj a vypadni !" otočila jsem se na odchod.
A: ,, To můžeš..když jsi v tom ?"
M: ,, Jo, můžu."

Pohled vypravěče.
Mery jela svou obvyklou trasu. Užívala si jízdu, protože za pár měsíců už moc nebude jezdit. Vracela se po silnici domů. Auto vyjelo z vedlejší na hlavní a jelo rovnou za Mery. Řidič byl asi opilý nebo na drogách protože začal kličkovat. Mery znejistěla a ve chvíli kdy se chtěla ohlédnout za sebe co dělá, se to stalo. Najel do ní. Mery spadla z kola na tvrdou silnici a ještě se dvakrát převalila a zůstala nehnutě ležet. Celá od krve a v bezvědomí ležela na kraji silnici. A to ani netušila že tímhle okamžikem se jí změní celý život.

Co se tak moc změní ?

PS. Stále tě milujuKde žijí příběhy. Začni objevovat