Markéta před pár dny nastoupila do osmé třídy. Momentálně má týden u Mery. Když je v Praze u Davida, tak dělá jenom úkoly. Nebaví jí to a nejradši by měla rodiče pohromadě oba v Rubavě.
M: ,, Jak je možný že máš zase pětku z angličtiny ?" křičela na ní Mery.
Markéta civěla do mobilu a ignorovala jí.
M: ,, Víš o tom že se tohle vysvědčení bude počítat na přijímačky ? Kam to asi jako takhle dotáhneš ?"
Ma: ,, Ještě není pololetí tak nevyšluj." přitočila očima.
M: ,, Jak to se mnou mluvíš ?" naštvala se Mery a otočila se na ní. ,, Dej sem ten mobil." vytrhla jí ho z ruky.
Ma: ,, Mami."
M: ,, Teď se mazej do pokoje učit tu angličtinu."
Ma: ,, Táta mě to naučí. Umí angličtinu narozdíl od tebe."
M: ,, Na." podala jí mobil zpátky.
Ma: ,, Díky." vzala si ho.
M: ,, Ale opravdu se to naučíš, jasný ?" zvýšila hlas.
Ma: ,, Jo, neboj."
Mery jí uvěřila a přikývla. Pak pohlédla na hodinky a uvědomila si že musí jít do práce.
M: ,, Já už musím jít a ty pak jdi do školy."
Ma: ,, Čau."
M: ,, Ahoj." rychle se oblékla a vyrazila do práce.Mery byla kardiochirurg jako David. Usedla na urgentu za počítač a akorát přišla její kamarádka Lucka. Taky doktorka, akorát pediatrička.
M: ,, Ahoj." zvedla jsem k ní zrak.
L: ,, Co děláš ?"
M: ,, Dodělávám nějaký papíry."
V: ,, Příjem, Mery." ozvala se Vali, vrchní sestra. Taky moje kamarádka. Jsme taková trojka. Vali se přistěhovala před osmi lety. Hodně mi rozuměla, byla sama na svoji dceru Růženku. Byla stejně stará jako Markéta a chodili spolu do třídy. Byli nejlepší kamarádky.
Zvedla jsem se a šla za záchranáři a pacientem kterého právě přivezli. Jeden záchranář už mi chtěl podat hlášení, ale místo toho promluvil muž který s nimi přijel.
?: ,, Střelili jí blízko srdce. Musí okamžitě na sál, můžu s váma ?"
M: ,, Prosím ?"
?: ,, Mám tu dnes nastoupit jako doktor."
V: ,, Ano, víme o vás."
?: ,, Tak můžu ?"
M: ,, Ok."
V: ,, Sál 2 je volný." dala mi Vali desky.
Odešla zpět na své místo a ten doktor ke mě přistoupil.
A: ,, Jsem doktor Adam Brejcha, kardiolog."
M: ,, Já jsem Marie Černá, říkej mi Mery. Taky jsem kardiolog."
A: ,, To je ale náhoda, něco mi říká že my dva si budeme rozumět." sladce se na mě usmál a já mu úsměv oplatila.Bude mít Mery něco s Adamem ?
ČTEŠ
PS. Stále tě miluju
DiversosDavid a Mery spolu žili, ale pak se rozešli a už přes deset let neviděli jeden druhého. Ani na fotce. A jak se tohle všechno stalo ? Čti další části a dozvíš se..🤔