Mery v tichosti odešla z lůžka. Šla na lékařák kde si nejprve sedla na gauč, ale dlouho to nevydržela a stoupla si. Chodila po lékařáku sem a tam. Chtěla by Bíbě aplikovat kmenové buňky, ale jenom David by to dokázal. Nechtěla mu volat. Zařekla se že už ho nechce ani vidět. Ale teď tohle musí jít stranou jestli chce Bíbě dopřát ještě pár let života. Přemýšlela nad tím jak to udělat aniž by ho viděla. Po chvíli jí napadlo jedno takové řešení. Napsat mu dopis a poprosit o radu jak to má Bíbě provést. Věděla že je to šílené, ale byla to bezbolestné metoda pro oba. Neuvidí se ani neuslyší a přesto se domluví. Ze stolu si vzala bílý list papíru a propisku. Nevěděla jak začít. Chvíli se uklidňovala, že je to přece jenom dopis a až se to vyřeší tak to skončí a bude mít zase klid.
Od Mery
Ahoj, prosím nelekej se. Bíbě se udělalo v neděli večer špatně. Udělala jsem jí na urgentu všechna potřebná vyšetření (Posílám ti jejich kopie přiložené). Selhává jí srdce a jako jediné řešení na záchranu jejího života se ukazuje aplikace kmenových buněk. Nechci po tobě velké činy, jen mi prosím co nejdřív napiš jak to mám provést. Nechci o ní přijít.Mery ukápli na papír dvě malé slzy. Až teď jí pořádně docházelo že vlastně o Bíbu přichází.
Moc tě prosím.
MeryPřeložila papír na půl a sedla si k počítači. Zkopírovala všechny výsledky vyšetření Bíby a vytiskla je. Na stole měli i obálky na dopisy i dopisní známky. Vložila dopis do obálky a zavolala Lucii. Měla plán jak přes ní dostat dopis k Davidovy aniž by o tom věděla.
L: ,, Vzbudila si mě o půlnoci, má to doufám aspoň pádný důvod." vystoupila o půl hodiny později
M: ,, Jo, Bíba je na tom špatně.
L: ,, Ježiš, jak ?" vylekala se.
M: ,, Selhává jí srdce a chci abys přivezla Markét. Chci aby Bíbu ještě viděla. Má jí ráda."
L: ,, Tak jo, přivezu jí." přikývla.
M: ,, A při té příležitosti dej tohle Davidovy. Sháněl se tu po něm nějaký chlap a myslel si že tu ještě dělá. Dej mu to."
L: ,, Jo." Lucka si obálku schovala do kabelky. Byla tak v šoku že jí to vůbec nepřišlo divné.
Mery zavolala Markét že pro ní Lucka jede. Markéta se začala ihned balit a ani nevzbudila Davida.David držel v ruce velký štos dopisů. Stál v pracovně kterou měl u Mery doma. Podíval se na dopisy v ruce a zjistil že to jsou jen obyčejné obálky. Nepopsané. Chtěl se do jedné podívat ale v tom se za ním ozval hlas.
M: ,, Daví.."
D: ,, Mery ?"
Mery k němu došla takovou divnou chůzí.
D: ,, Co se ti stalo ?" vylekal se.
Mery mlčela a najednou uslyšel křik Maky.
Ma: ,, Tati, tati vstávej." třásla s ním.
Všechno se mu rozmazalo. Uvědomil si že to byl jen sen a otevřel oči. Nad ním stála vyděšená Maky.
D: ,, Co se stalo ?" lekl se když viděl že jí stékají první slzy po tváři.
Ma: ,, Bíba umírá. Lucie pro mě jede abych jí ještě viděla." sedla si k němu na postel a otřela si slzy. Jenže vzápětí se na to místo dostaly nové.O deset minut později zvonila Lucka na byt Davida. David jí otevřel.
D: ,, Ahoj, co s Bíbou ?"
Maky se hned k Lucce přihnala s kufrem.
L: ,, Čau Maky." pousmála se smutně a pak se obrátila na něj. ,, Bíbě selhává srdce."
David věděl že by Bíbě svým výzkumem pomohl.
D: ,, Jedu s váma."
L: ,, Ne." odmítla Lucka. ,, Mery tě nechce vidět. Neviděli jste se 10 let a já nenechám aby jsi jí pomotal hlavu."
David ale musel uznat že má pravdu. Kdyby Mery věděla jak Bíbě pomoct tak by ho kontaktovala.
Ma: ,, Tak ahoj tati, jedeme ?" obrátila se na Lucku.
L: ,, Jedeme." obrátila se na odchod, ale pak hned zase zpátky otočila. ,, Počkej Davide."
D: ,, Co ?"
Lucka otevřela kabelku a vytáhla z ní obálku. David si uvědomil že to je přesně ta obálka jako ve snu.
L: ,, Nějaký chlap se po tobě sháněl na urgentu a dal to Mery. Je to pro tebe."
David si od ní vzal obálku a Lucka s Maky odjeli.Znamenal něco Davidův sen ?
ČTEŠ
PS. Stále tě miluju
De TodoDavid a Mery spolu žili, ale pak se rozešli a už přes deset let neviděli jeden druhého. Ani na fotce. A jak se tohle všechno stalo ? Čti další části a dozvíš se..🤔