Udala jsem Mery

96 3 0
                                    

Adam se vrátil domů a tak nějak jsme to mezi sebou urovnali. S Davidem jsme si dál psali a Adam ani Maky to nezjistili. Už si nedokážu představit co bych dělala bez kontaktu s ním.

(David)
Za ten dárek neděkuj. Jsem rád že jsem ti mohl udělat radost. Maky říkala že jste se docela dost chytli s Adamem. Tak se omlouvám, hlavně z toho nebuď smutná. On se uklidní. Ale nedivím se mu. Kdyby se tohle stalo před lety kdy jsme byli spolu a někdo tohle udělal tak bych si ho asi našel a rozbil mu hubu. Pak mi pošli výsledky Káťy, tyhle výsledky u tak malého dítěte můžou být pro nás výzkum rozhodující.

(Mery)
Posílám ti první výsledky Káťy. Poslala jsem jí před pár dny domů. Ty výsledky jsou skvělý. Snad ještě lepší než u Bíby. A já nevím proč, ale z Adama jsem si nic nedělala. Bylo mi to tak nějak jedno, že žárlí. Teď mě napadlo. Říkal jsi že potřebuješ lidi do výzkumu. Já bych do toho chtěla jít, ale na žádná setkání bych nejezdila. Šlo by to ?

(David)
Ty výsledky jsou výborný. Ale radši Káťu kontroluj častěji. A aby to nebylo tak nápadný, zvi si je na noční kde není moc lidí. Nechci tě ohrožovat. Je to na hranici zákona. Ale jestli chceš, mám pár lidí se kterými jsem domluvený na aplikaci kmenových buněk. Moc ale nestíhám. Tak bych pár lidem řekl aby jezdili za tebou. Samozřejmě málokdy a zamaskovaně třeba pod infarktem. Jestli teda máš ještě zájem. Nepoznávám tě. Před deseti lety si mě za to málem uškrtila a teď ? Škemráš o to abych ti to dovolil. Jsi to vůbec ty ?

(Mery)
Neboj, pohlídám si jí. S tou noční mě to taky už napadlo. Je hezký že mě chceš chránit, ale já to chci. Pošli mi někoho. Baví mě jim pomáhat. Škemrám no. Jsem to já a nepoznávám se. Zase mě měníš. Nevím proč si s tebou píšu, fakt nevím.

(David)
Jo, chci tě chránit. Nechci tě ničím ohrožit. Taky mě baví jim pomáhat. V obálce máš ještě další papíry s prvním pacientem ode mě. Já myslím že jsi to pořád ty. Akorát jsi zase ta NOVÁ MERY. Mrzí mě jak jsem tě opustil. Byl jsem debil. A možná si se mnou píšeš protože..ti na mě záleží a máš mě ráda ?

(Mery)
Děkuju za prvního pacienta. Aplikovala jsem mu je, ale ještě ho nepustila domů. Možná zítra ho pustím. V obálce máš papír s dalšími  výsledkami Káťy a i Bíby. Všechny si pečlivě hlídám. Máš pravdu, záleží mi na tobě a mám tě ráda.

Pohled Davida
Opět mi neodpustila. Zase to jenom přešla. Už ztrácím naději na náš šťastný konec. Zklamaně jsem si povzdechl a šel do nedaleké samoobsluhy koupit něco k jídlu. Maky je ve škole. Zapomněl jsem zamknout. A to jsem netušil jak moc se mi to vymstí.

Pohled vypravěče
Nina zazvonila na Davidovy dveře. Nikdo neotevřel a tak zkusila za kliku. Bylo odemknuto. Šla tedy dál.
N: ,, Davide." zakřičela přes celý byt. Ale nic. Pokročila rameny a rozkoukávala se po obýváku, David jí nikdy nepustil dovnitř. Nakoukla do prázdné ložnice. Na stole ležela obálka s papírem a v pootevřém šuplíku byli i další popsané papíry. Protože jí zvědavost nedala, šla blíž. Po důkladném prozkoumání všeho, zjistila dost věcí. Že David si píše se svou bývalou přítelkyní Mery Černou a že ona aplikovala kmenové buňky třem lidem v Rubavě na urgentu. Zlomyslně se usmála a někam si zavolala. Všeho urovnala a potichu se vydala z bytu ven. Jenže u dveří jí překvapil David.
D: ,, Co tu chceš ? Jak jsi se dostala dovnitř ?"
N: ,, Bylo odemčeno."
D: ,, Nelezu kam nezvou, ne ?" zvýšil na ní hlas.
N: ,, Klidně si řvi. Mě je to jedno. Jo a před chvílí jsem volala jsem policii."
D: ,, Jo ? A co jsi jim řekla ? Že jsi se vloupala do cizího bytu ?"
N: ,, Udala jsem tu tvojí Mery. Aplikuje lidem kmenové buňky. To se nesmí !"
D: ,, Cože jsi udělala ?" šokovaně na ní pohlédl a sotva to vyslovil.
N: ,, Udala jsem Mery."

Co udělají policajti s Mery ? A odnesou to i Lucka s Vali ?

PS. Stále tě milujuKde žijí příběhy. Začni objevovat