D: ,, Pojď, ukážu ti kde budeš mít svůj pokojík. A koupil jsem ti i nějaký hračky." pořád jí měl v náruči a mířil s ní k paneláku.
Ma: ,, Hmm.."
D: ,, Vevnitř to vypadá líp než venku."
Malá Markétka nic neříkala a jenom se rozkoukávala. David odemkl v druhém patře svůj byt a vešel s ní dovnitř.
Ma: ,, Doma je to hezčí." konstatovala.
David její poznámku ignoroval a zavedl jí do jejího pokoje. Položil Markétku na zem a nechal jí aby se rozkoukala. Na zemi byla postavená autodráha a byla připravena k použití. Na posteli byl velký plyšový medvídek. V rohu místnosti byl psací stůl se židlí, v druhém rohu postel. Pokoj byl vymalovaný do bílé a na zdi vyseli různé obrázky.
Ma: ,, Jé, tohle jsem vám namalovala s maminkou k Vánocům." ukázala na visící obrázek na steně, který byl starý půl roku. Tou dobou bylo ještě všechno v pohodě. David se snažil vytěsnit vzpomínky na Mery.
D: ,, Nechceš si dát závod ?" ukázal na autodráhu.
Ma: ,, Mám hlad..máma mi dala muffiny." začala se zmateně rozhlížet okolo a hledat svoje věci. Davidovy chvíli trvalo než mu došlo kde jsou její věci.
D: ,, Do pr..zůstaň tady." běžel před barák na chodník kde je nechal.Mery napsala večer Lucce SMS.
M: Nechceš přijít ?
L: Děje se něco ?
M: Hroutím se
Lucka neváhala a hned za ní vyjela i přes to že měla mít s Matym hezký večer. Za chvíli už spolu seděli na gauči. Lucka jí objímala a Mery jí brečela na rameni.
M: ,, Nedávám to..chybí mi."
L: ,, Za týden jí máš zpátky. Já se divím že si mu vůbec přistoupila na to aby si Markét bral. Je to hajzl."
M: ,, Markét mi chybí ale..i on." rozbrečela se ještě víc. ,, Já ho pořád miluju."
L: ,, No jo..ale neboj." hladila jí po zádech. ,,Za chvíli to přebolí. Vždyť víš jak jsem se z Tomáše dostávala já."
M: ,, Myslíš, že by mi dal Bojan volno ?"
L: ,, Určitě..chceš někam jet ?"
M: ,, Jo, potřebuju se s tím srovnat. Za týden se vrátím a budu v pořádku."
L: ,, A kam pojedeš ?"
M: ,, Do kempu. Postavím si tam stan, budu chodit na výlety a uvolním se." přemýšlela a jenom při té představě že bude někde daleko a pryč se uvolnila a pomalu se uklidňovala.
L: ,, Super nápad." usmála se.Byl večer. David Markétku uložil do postýlky.
Ma: ,, Tati, maminka se mnou nepřijela. Ty jí tu nechceš ?"
David se na ní díval vyplašeně.
D: ,, Víš..já a maminka už jsme si nerozuměli."
Lhal, pořád Mery miloval a věděl že ona jeho určitě taky. Rozuměli si, dokud to on všechno nezničil.
Ma: ,, Ale máš mě rád, že jo ?"
D: ,, Samozřejmě, jasně že jo." dal jí pusu na čelíčko a pořádně jí přikryl.
Ma: ,, Mám tě ráda tati."
David se usmál a pohladil jí po tváři. Markétka se otočila na bok a hned usnula. David jí zhasl malou lampičku nad její postelí a šel si lehnout k sobě do postele. Usnul taky prakticky hned.O 10 let později..
Změnilo se něco ohledně Davida nebo Mery ?
ČTEŠ
PS. Stále tě miluju
RastgeleDavid a Mery spolu žili, ale pak se rozešli a už přes deset let neviděli jeden druhého. Ani na fotce. A jak se tohle všechno stalo ? Čti další části a dozvíš se..🤔