Selhává..ti srdce

117 3 0
                                    

David na ní čekal na zastávce jako vždycky když neměl zrovna službu. Maky vystoupila s kufrem.
Ma: ,, Ahoj tati." usmála se a obejmula ho.
D: ,, Ahoj zlatíčko." obejmul jí a šťastně se usmál. Ona jediná už mu dávala smysl života. Ona a výzkum. S výzkumem to bylo v poslední době na dobré cestě. Blížilo se k jeho legalizaci používání při léčbě u pacientů.
David vzal Markét kufr a počkal až odjede autobus. Bydlel pořád v tom paneláku jako před lety a hned naproti němu byla autobusová zastávka.
D: ,, Tak co je nového ?"
Ma: ,, Neumím angličtinu."
D: ,, Ale já se ptám co je nového." zasmál se.
Ma: ,, Tati, nech toho." zasmála se a takhle se provokovali až do bytu.
Markét si vybalila kufr a pak si sedla za Davidem na gauč.
D: ,, Uvařil jsem svíčkovou, chceš ?"
Ma: ,, Budu tlustá, proč musíš vařit tak dobrý jídla ?"
D: ,, Musel jsem se naučit vařit když jsem zůstal sám."
Ma: ,, Nejsi sám, máš mě. A jestli ti je smutno tak si máš někoho najít jak máma." vypálila ze sebe ani nevěděla jak.
Davidovy se rozbušilo srdce a naprázdno polkl.
D: ,, Máma někoho má ?"
Ma: ,, Nevím. V pátek večer jí domů doprovodil nějaký chlap. Tvrdila že prý kamarádka, ale já ho viděla z okna. Pak už nezapírala a řekla že to byl jenom kolega."
D: ,, Tak vidíš, jenom kolega."
Ma: ,, Máma se chlapům od vašeho rozchodu vyhýbala a najednou..já si myslím že s ním bude."
David musel uznat že měla pravdu. Hrudník se mu sevřel při myšlence že by si Mery našla někoho. Ani nevěděl proč. Možná žárlil ?

Mery měla noční. Na příjem se ve večerních hodinách dobelhal Jirka s Bíbou. Byla úplně bledá. Mery byla zrovna na příjmu a viděla je.
M: ,, Ježíši Bíbo." přiběhla k nim zrovna ve chvíli kdy Bíba omdlela. Jirka jí naštěstí chytil do náruče a donesl na lůžko.
M: ,, Co se stalo ?" Mery jí hned začala vyšetřovat.
J: ,, Začala se dusit a.." byl úplně vyděšený.
Mery jí udělala všechna vyšetření, Bíba se během jich i probrala zpátky k vědomí. Pak skončila znova na lůžku a Mery za nimi přišla s konečným výsledkem. Měla smutný výraz. Jirka držel Bíbu za ruku a bylo vidět že brečí.
J: ,, Tak co ? Už víš co jí je ?"
Mery se zhluboka nadechla. Bíba se na ní vylekaně podívala a podle jejího výrazu usoudila že je zle.
M: ,, Selhává..ti srdce."
J: ,, Né, to s tím nemůžeš ještě něco udělat ?"
M: ,, Není co." ve chvíli co to dořekla Jirka Bíbu obejmul a odmítal jí pustit a přesně v tu chvíli taky Mery došlo že existuje jen jedno řešení jak jí pomoct.

Co asi Mery napadlo ? 🤔

PS. Stále tě milujuKde žijí příběhy. Začni objevovat