Kolemjedoucí okamžitě zavolali záchranku a policii. Řídiči se skoro nic nestalo, za to Mery byla ve vážném stavu v bezvědomí. Na urgentu si jí vzala na starost Lucka s Romanem a šli s ní rovnou na sál. Vali přivolala Adama, protože nevěděla že se rozešli a taky Maky. Tu teda učitelka pustila výjimečně ze školy. Na urgent dorazila dřív jak Adam.
Ma: ,, Vali." přiběhla k ní s pláčem a obejmula jí.
V: ,, To bude dobrý." utěšovala jí. Maky se od ní sebe odtáhla.
Ma: ,, Kde je máma ? Přežije to ? Že jo ?"
V: ,, Je na sále. Lucka s Romanem udělají všechno co budou moct."
Ma: ,, Já o ní nechci přijít. T..táta to nedá."
V: ,, Proč táta ?"
Ma: ,, Máma se včera rozešla s Adamem. Kvůli tátovy. Pořád se milují."
V: ,, Ježíš, já jsem Adama volala."
Ma: ,, A co říkal ?"
V: ,, Že až bude mít čas přijede."
Ma: ,, Můžu jít do bufetu a počkat jak to skončí s mámou ?"
V: ,, Jasně, pošlu ti tam pak Lucku nebo Romana."Maky seděla v bufetů. Měla před sebou čaj, ale stejnak se ho ani nedotkla. Strachem měla úplně stažený žaludek a od nervů jí bolelo břicho. Po tvářích se jí kutálely slzy smutku a ona je nemohla zastavit. Do toho měl přijet Adam a měla strach aby se s mámou nedali zase dohromady. Chtěla aby byli spolu s tátou. Začala hledat v batohu svůj mobil. Když ho konečně našla snažila se uklidnit, ale nešlo to. Rozklepanýma rukama v kontaktech našla číslo pod názvem Táta a vytočila ho. Zazvonilo to jednou, ale jí se to zdálo jako věčnost a pak jí to hned zvedl.
D: ,, Maky ?" udiveným hlasem se ozval.
Ma: ,, T..ta..tati."
D: ,, Ty nejsi ve škole ? Jakto ?"
Ma: ,, Mámu..srazilo jí auto když jela na kole. Je na sále.." znova se naplno rozbrečela. David byl ve velkém šoku a nic neříkal. Mlčel a zpracovával informace o Mery.
Ma: ,, Já mám strach..že..že..nepřežije." brečela Maky.
D: ,, Markétko klid. Máma je silná. Ona to zvládne. A Adam se o tebe zatím postará."
Ma: ,, Nepostará. Přečetl si tvůj dopis, udělal scénu a máma se s ním rozešla."
D: ,, Víš co ? Já přijedu. Za dvě hoďky jsem tam. Jo ?"
Ma: ,, Děkuju tati." zavěsila. Byla trochu uklidněná. Mobil položila na stůl. Dlaněmi vzala do ruky hrnek s teplým čajem a konečně se aspoň trochu napila.Od Davidova telefonátu uběhli dvě hodiny a on skutečně vstoupil na Rubavský urgent a v bufetu našel ubrečenou Markét. Dlouze se obejmuli a pak si sedli naproti sobě.
Ma: ,, Už tam jsou dlouho."
D: ,, Každá operace trvá dlouho."
V tom do bufetu přišli Lucka s Romanem.
R: ,, Čau David. Rád tě vidím po tak dlouhý době." obejmuli se.
Ma: ,, Lucko, jak je na tom máma ?"
L: ,, Žije." oznámila s mírným úsměvem. ,,Bohužel se dítě nepodařilo zachránit. Přišla o něj. Upadla do kómatu, musíme věřit že to zvládne."
Ma: ,, Hlavně že žije." řekla nadšeně. ,, Sice jsem se těšila na sourozence, ale tak nic no."
Lucka s Romanem se pořád netvářili příliš nadšeně nad tím že Mery žije. Jakoby by bylo něco co neřekli. Lucka zachytila Davidův tázavý pohled, ale chtěla to nechat na Romanovy a ona to sdělí Markét.
L: ,, Půjdeme se podívat na mámu, jo ?" nabídla Maky. Ta nadšeně přikývla a šla s ní.
D: ,, Romane, co se děje ?"
Roman v ruce držel tablet a posadil se tam kde před chvílí seděla Markét.
R: ,, Mery měla natrženou slezinu, prostě pořádnej guláš v břiše a mimo to i poraněnou páteř." nalistoval snímek páteře Mery a podal to Davidovy aby se na to podíval. David na to jen zíral a nic neříkal.
R: ,, Jsi v pohodě ?" zeptal se ho když dlouho mlčel a hypnotizoval snímek.
D: ,, Není aspoň nějaká naděje že by přece.."
R: ,, David. Jsi doktor. Moc dobře víš že šance jsou nulové, na nohy se už nepostaví. Budeme rádi když přežije."
David mu tablet vrátil. Začal si vyčítat že jí to kolo kupoval.
D: ,, Postarám se o ní. O obě."
R: ,, A co Praha ?"
D: ,, Dám výpověď."Jak se všichni smíří s novou situací ? A za jak dlouho se Mery probudí ?
ČTEŠ
PS. Stále tě miluju
LosoweDavid a Mery spolu žili, ale pak se rozešli a už přes deset let neviděli jeden druhého. Ani na fotce. A jak se tohle všechno stalo ? Čti další části a dozvíš se..🤔