6. sitomisleikkejä

536 20 0
                                    

~smuttiluku koska muutamat pyysi~
Niko
Katson Joonasta kuolaavaasti. Raahaan hänet makuuhuoneeseen ja kaadan hänet sängylle. Menen hänen päälleen ja alan suutelemaan tuon kaulaa lempeästi.
Joonas mumisee jotain nautinnosta.
Vedän hänen housut boksereita myöten lattialle sängyn viereen ja alan hieromaan hänen miehuuttaan housujensa läpi.
Tuo blondi voihkailee nautinnosta.

Lopetan hetkeksi, jolloin tuo katsoo minua suloisesti ja vetää minut itseensä kiinni sen merkiksi, että minun pitäisi antaa lisää nautintoa.
Riuhtaisen omat housuni lattialle ja nappaan yöpöydän laatikosta liukkaria. Levitän sitä omalleni. Vedän muutaman vedon edestakaisin ja työnnyn sitten Joonaksen sisään. Hän pitelee silmiänsä kiinni ja puristaa lakanoita tottuakseen kipuun.

"Nikohh" joonas huokailee nimeäni.
Alan työntymään nopeammin hänen huokaillessaan kovaäänisesti.
Lopetan hetkeksi, kunnes tuo alkaa pyörittämään lantiotansa pyytäessä lisää.
Hän kuulostaa niin hyvältä huokaillessa.
"m-mä ttuun..," Joonas huokaisee kovaäänisesti.
Meinaan itsekin tulla. Pian huomaan valkoisen vanan hänen mahansa päällä. Tulen itsekin Joonaksen sisälle ja hän huokaisee ilmeisesti nautinnosta.

Tällä hetkellä Joonas makaa kainalossani hänen pään levätessä rintakehälläni. Äskeinen oli maailman ihaninta. Miten hän osaakin kuulostaa noin mahtavalta.
"niko toi oli mahtavaa, oot nii hyvä käsistäs" joonas virnuilee minulle suloisesti.
"no kiitos vaa rakas" vastaan hymyillen. -samaan aikaan Ollin ja Aleksin kämpillä —
Aleksi
Työnnän Ollin seinää vasten häntä himoitsen. Alan suukottelemaan tuon kaulaa lempeästi. Ollin huokaillessa sujautan kätensä hänen housuihinsa tuon huokaistessa kovemmin.
"tänää me kokeillaa sitomisleikkei" virnuilen Ollille.
"ahaa vai semmosta" hän hymähtää.

Sidon Ollin kädet hänen selkänsä taakseen, niin kuin myös hänen silmänsä.
"nyt saat huutaa niin kovaa ku vaa haluut" kuiskaan Ollin korvaan tuon värähtäessä nautinnosta.
Nuolaisen hänen miehuuttaan ja alan vetelemään hitaita vetoja edestakaisin. Housujani alkaa kiristää, mutta en anna sen häiritä.
Nopeutan hieman vetojani tuon voihkaistessa yhä lujemmin.
Hetken vetelemisen jälkeen tunnen jotain lämmintä kädelläni, kun huomaan hänen tulleen.

Saimme hommat lopetettua ja nyt vain makaamme lusikassa sängyssämme. Kuulen hiljaista tuhinaa vierestäni. Olli näköjään nukahti, sillä olihan tuo nyt kovaa menoa äskettäin.
————————————————————————
sanoja 304
nää smuttiluvut on aika lyhkäsiä ku en tykkää kauheesti kirjotella näitä mut ens luku on sit taas sen päälle 700 sanainen:D

Onnelliset (Olli x Aleksi)Where stories live. Discover now