25. lahja

302 16 4
                                    

Aleksi
Tulimme pari eilen illalla takaisin kotiin laivalta. Reissu oli ikimuistoinen, kännäämisestä huolimatta. Huomenna Ollilla olisi synttärit. Ostin hänelle täydellisen lahjan.

Kello on jo yli puolen yön. On aika mennä nukkumaan. Olli makaa sängyssä minua odottaen. Sanoin, että käyn pesemässä hampaat, tulen sitten. Käperryn Olliin ihan kiinni. Asetan vielä pusun hänen pehmeille huulillensa.
"hyvää yötä rakas" Olli sanoo ja painaa silmänsä kiinni.
"hyvää yötä"
—timeskip aamuun—
Pomppasin sängystä ylös nopeasti, että ehtisin pistämään kaiken valmiiksi. Kello on vasta seitsemän, minulla olisi hyvin aikaa, sillä Olli nukkuu vielä monta tuntia. Onneksi sikeästi, sillä en halua, että hän herää nyt.

Sain melkein kaiken valmiiksi. Pitäisi tehdä vielä aamupalaa. Menen keittiöön pistämään kahvia. Asettelen pöydälle minun tekemäni voileivät, sekä kakun. Lahjan minä paketoin äskettäin. Nyt hiivin takaisin Ollin viereen nukkumaan. Voimme sitten heräillä samoihin aikoihin.

Heräsin äskettäin. Olli nukkuu vielä, mutta antaa synttärisankarin nukkua. Menen sohvalle istumaan kaikessa rauhassa. Haaveilen kaikesta hyvästä Ollin kanssa. Olemme niin onnellisia yhdessä.

Tunnen pehmoisten käsien kiertyvän ympärilleni. Nuo kädet kuuluvat miehelleni, Ollille. "huomenta rakas" Olli kuiskaa korvaani.
"no huomenta synttärisankari" naurahdan ja käännyn suutelemaan häntä. Ohjaan hänet aamupalalle.

"aleksi tää kakku on tosi hyvää" Olli sanoo mussuttaen suu täynnä kakkua.
"hyvä et tykkäät" hymyilen. Tuo nyökkää vastaukseksi. Juon itsekin kahvini loppuun. Päätin, että Olli saa lahjansa vasta myöhemmin. Saisimme vain olla koko päivän rauhassa, minä, Olli ja Rilla.

Nostan Rillan syliini.
"et oo onnitellu isiä viä" lässytän koiranpennullemme.
Ojennan Rillan Ollin syliin.
"Rillaa, sano isille hyvää syntymäpäivää" kuiskaan tuon pennun korvaan.
Hän vain nuolaisee Ollin naama, luulen, että tuo tajusi.

Makaamme Ollin kanssa lusikassa sohvalla, katsomme jotain Ollin valitsemaa elokuvaa. Vähän tylsä, mutta en valita. Katson Ollin iloksi. Huomaan, että Olli alkaa tuhisemaan vieressäni. Söpöä, hän nukahti.

Päätän itsekin sulkea silmäni. Mikäs tässä, ottaa pienet päikkärit. Kun olemme heränneet, annan Ollille hänen lahjansa. Hän varmasti pitää siitä. Saattaa tulla jopa jo tänään käyttöön. Ainakin toivon.

Herään hieman ennen Ollia. Nousen varovasti hänen päältään, koitan olla herättämättä häntä. Onneksi Olli ei herää helposti. Hiivin makuuhuoneeseen hakemaan Ollin lahjan.

"ollii herätys" kuiskaan hänen korvaan.
"mm okei" Olli mumisee. "mulla olis sulle lahja" jatkan. Ojennan tuolle paketin. Hän alkaa avaamaan sitä. Avattuaan Olli katsoo ensin minua ja sitten paketin sisältöä huvittuneena. "Aleksi mikä tää on" olli kysyy ihmeissään. "se on jellyjortikka" hymyilen. Olli repeää nauruun. Minä myös.

"Aleksi, mulla olis yks pyyntö" Olli virnuilee.
"kerro" vastaan.
"tyydytä mua" Hän kuiskaa korvaani ja näykkäisee korvalehteäni.
"selvä" virnuilen ja riuhtaisen hänen kädestänsä. Alan kuljettamaan tuota makuuhuoneeseen.

Kaadan Ollin sängylle ja menen hänen päälleen. Alan suutelemaan tuon rintakehää intohimoisesti. Teen siihen pienen fritsun merkiksi siitä, että kuulun Ollille. Hän huokaisee minun löytäessä herkän kohdan. Nappaan jortikan Ollin yöpöydän laatikosta, jonka jälkeen otan omastani liukkarin.

"mmhh Aleksi työnnä nopeempaa" Olli huokailee pyytäessä, että työnnän Jortikkaa nopeampaa.
Teen mitä Olli käskee, työnnän nopeampaa.
"mm-.., mä tuun- mä tuun ihan just" Olli voihkii.
Vain muutaman sekunnin päästä hän tulee mahalleen.

Tunnen kuinka farkkuni kiristävät liikaakin. Ei tunnu kauhean mukavalta.
"pitäskö tolle tehä jotain" Olli kysyy osoittaen kohoumaa haaravälissäni. Nyökkään Ollin avatessa farkkuni.

Puristan lakanoita rystysieni välissä minun huokaillessa. Luoja kun tuntuu niin hyvältä. Miten Olli onkaan niin näppärä käsistään. Tai ylipäätänsä niin taitava kaikessa. Noh, Olli on täydellinen. Ette voi väittää muuta.

Olen juuri tulemaisillaan. Olli vain katsoo minua sinisillä silmillään ja virnuilee minulle. Kaarran selkäni nautinnosta.
"mmhh OLLIH MÄ TUUN" huudan kovaäänisesti.
Tulen Ollin kädelle hänen hymähtäessä.

Saimme äskettäin hommat lopetettua. Olen ihan poikki. Tulimme käymään nopeasti suihkussa, sillä oli aika epämukavaa olla omassa mällissä yltä päältä. Olli kuljettelee käsiään ympäri kehoani. Hänellä on pahat mielessä.

"mitäs sä oikeen puuhaat" kysyn hymyillen ja käännyn ympäri, että näen Ollin kasvot.
"en mä mitää" Olli virnuilee.
Hän koskettaa persettäni ja puristaa sitä hellästi.
"noni matela mitä sä haluut" naurahdan.
"toinen kierros?" Olli kuiskaa korvaani.
Pyöräytän silmiäni ja alan suutelemaan tuota.

Makaan Ollin kainalossa sängyssämme. Vihdoin ja viimein saimme hommat lopetettua. Tällä kertaa kokonaan, sillä olen aivan poikki, enkä jaksaisi enään kolmatta kierrosta. Vaikka Olli niin pyytäisi.

Silmäni menevät kohta kiinni. Väsyttää aivan valtavasti. Näköjään Olliakin, sillä hän tuhisee jo vieressäni. Hän on niin söpö nukkuessaan. Kuulen oven takaa vinkumista. Rilla siellä itkee. Nousen sängystä ja käyn päästämässä pennun meidän huoneeseemme.

Lasken Rillan sängyn jalkopäähän varovasti. Silitän tuon pehmeää turkkia hetken, jonka jälkeen menen takaisin Ollin viereen. Käperryn häneen ihan kiinni.
"hyvää yötä rakas, mä rakastan sua"
————————————————————————
sanoja 709
😂🥲

Onnelliset (Olli x Aleksi)Where stories live. Discover now