21. hotelliyö

375 16 3
                                    

Olli
Varasin äskettäin minulle ja Aleksille hotellihuoneen täksi illaksi. En ole vielä kertonut hänelle, kerron vasta kun hän herää. Nikolle pistin jo viestiä, hän tulee hakemaan Rillan kohta.

Oveen koputetaan. Siellä on Niko. Sanoin hänelle, että koputtaa oveen, ettei Aleksi heräisi.
"moih" kuiskaan Nikolle.
Annan hänelle Rillan tavarat ja sitten Rillan, ennen pusutan Rillan turkkia ja tuo nuolee naamaani.
"heippa Rilla" vilkutan tuolle, luulen, että tuo pikku pentu tajusi.

"Aleksii, herätyys" kuiskaan hänen korvaansa ja annan pusun tuon otsalle.
"mmh huomenta" hän mumisee hieroessaan silmiänsä.
Aleksi menee olohuoneeseen.
"missä Rilla?" Aleksi kysyy huolestuneena.
"Niko haki sen äsken" hymyilen.
"miks?" tuo kysyy ihmeissään.
"siks, koska me mennään viettään kahdenkeskistä aikaa hotelliin." hymähdän Aleksin hymyillessä.

Matkaa hotellille on noin parisen tuntia. Hotelli sijaitsee Espoossa. Pakkasin mukaan vaatteita ja puhtaita sukkia, tietenkin myös liukkaria ja kortsuja. Ihan varmana tulee käyttöön. Lupaan sen.

Söimme äsken aamupalan, olemme käyneet myös ulkona haukkaamassa happea. Nyt katsomme telkkarista Sykettä, joka jäi viime viikolta meillä kesken. Pakko myöntää, että Syke on yksi minun lempisarjoistani.

"tylsääää" valitan Aleksille.
"mä tiiän mitä me tehää" tuo virnuilee.
"jaahas, pahat mielessä" naurahdan.
"mm, tuu" tuo näyttää.
Seuraan häntä makuuhuoneeseen. Aleksi heittää minut sängylle ja tulee päälleni. Tuo avaa paitani napit ja alkaa suutelemaan rintakehääni. Tuntuu jumalattoman hyvältä.

Aleksi heittää housuni lattialle ja riisuu sitten itsensä. Hän hakee vessan kaapista kortsuja. Pian hän palaa se suussaan ja asettaa sen meisselilleen. Seuraan hänen liikkeitään. Tuo vetäisee lantiosta minut lähemmäs itseään ja työntää sitten varovasti kalunsa minun sisälle.

"mmhhh nopeempaa" mumisen kiihkeästi.
Aleksi vain nopeuttaa työntöjänsä entisestään. Hän huokailee itsekin. Puristan lakanoita rystysieni välissä. Tuntuu niin vitun hyvältä.
"mh Aleksi...m-mä tuun.." huokailen ja tulen suoraan mahani päälle ja lakanoilleni. Muutamien sekuntien päästä Aleksi laukeaa sisälleni joka aiheuttaa minulle kylmiä väreitä.

Makaan Aleksin päällä sängyssä. Hengitän erittäin raskaasti. Äskeinen oli ihanaa ja parasta.
"toka kierros hotellissa" virnuilen tuolle.
"Taitaa Olli olla kiimasella päällä, mut joo voidaan ottaa" hän hymyilee.

Meidän pitäisi lähteä aivan kohta. Käymme vielä nopeasti suihkussa äskeisen takia. Kylläkin eri aikaan, sillä pelkkä näky Aleksista alasti saa minut kovaksi. Voi luoja.

Sujautan kassiini vielä laturini ja sitten olen valmis lähtemään.
"nonii eiköhän me sit lähetä" sanon ja menen eteiseen pukemaan.
Aleksi tulee perässäni.

Laitan kassini takapenkille ja menen sitten istumaan pelkääjän paikalle. Aleksi istuu minun viereeni. Hän käynnistää auton ja lähtee ajamaan. Säätelen radion kanavia ja päädyn lopulta rock kanavaan.

"onks viä pitkä matka, en jaksa oottaa" marmatan Aleksille.
"ei oo ku enää puol tuntia" tuo hymyilee minulle söpösti.
Hän se osaa sitten olla suloinen.

"noniin perillä!" Aleksi hihkaisee jolloin säpsähdän. Meinasin melkein nukahtaa. Melkein.
"mm joo" haukottelen.

Nousen ulos autosta ja otan kassini takapenkiltä. Aleksi ottaa myös, jonka jälkeen lähdemme kävelemään kohti hotellin ovia. Parkkipaikalta ei ole kovinkaan pitkä matka kävellä sisälle. Onneksi.

Avaan Aleksille huoneemme oven ja hän astuu sisään. Menen itsekin sisälle, mutta suljen oven perässäni. Tämä pikkuruinen hotellihuone on aika kivan näköinen. Vessa, parisänky, jossa mahtuu hyvinkin hässimään, pieni keittiö, vessa yms.

Heittäydyn sängylle makaamaan. Aleksi kömpii vierelleni. Hän nukahtaa melkeinpä saman tien. Taisi olla pitkä matka. Päätän itsekin nukahtaa hetkeksi. Pienille päikkäreille vain.

Heräsimme äskettäin, ja olemme purkaneet kassimme. Aleksi meni käymään vessassa, itse vain loikoilen tässä sängyllä. Pian hän tuleekin jo vessasta.
"vou, onpas siä sängyllä komee näky" Aleksi virnuilee vessan ovelta.
"tuu tänne ni mä näytän kuka on komee näky" hymyilen viekkaasti.

Aleksi ryömii päälleni suutelemaan kaulaani. Hän tekee siihen merkiksi pienen fritsun. Käännän hänet rajusti ympäri, niin että Aleksi on allani. Riuhtaisen häneltä paidan pois.
"ootpas sä raju" Aleksi kuiskaa korvaani.
"taidan olla" virnuilen.

Menen pois Aleksin päältä ja nappaan laukustani liukkaria. Otan Aleksin housut pois ja heitän ne sängyn viereen lattialle. Asetan liukkaria hänen kalulleen josta hän värähtää. Liukkari oli ilmeisesti hieman kylmää.

Alan vetelemään pieniä vetoja Aleksin huokaillessa.
"Ollihh nopeemmin" hän huokailee.
Sori seinänaapurit, mut tää äijä tulee huutaan. Aleksi on äänekäs näissä hommissa.
Nopeutan vetojani nopeammiksi. Tunnen itsekin että menen kovaksi. En anna sen häiritä.

"mä tuuunn" Aleksi voihkaisee kovaäänisesti ja laukeaa puoliksi kädelleni ja puoliksi mahalleen.
Hymyilen hänelle tyytyväisenä.

Makaan Aleksin kainalossa väsyneenä. Stondikseni on onneksi jo laskenut. Tämä hotelliyö oli ihan parasta. Saimme Aleksinkin kanssa kahdenkeskistä aikaa, vaikka olemmehan me olleet pitkään kahdestaan.

Vierestäni alkaa kuulua söpöä tuhinaa, Aleksi siis nukahti. Hän näyttää ja kuulostaa niin suloiselta nukkuessaan.
"hyvää yötä rakas" sanon ja saan vastaukseksi vain muminaa.
————————————————————————
sanoja 708
smuttia jälleen:)

Onnelliset (Olli x Aleksi)Where stories live. Discover now