Olli
Näen kuinka Aleksi kaatuu maahan ja lyö päänsä. Hänen päästä alkaa valumaan iso verivana.
"eieiei, ALEKSI!!" huudan ja koitan saada tuota hereille. Koitan hänen pulssinsa, mutta tuloksetta. Menetin juuri Aleksin. Kyyneleet valuvat poskilleni. Ei ei ei. En näe häntä enään koskaan.
—
Säpsähdän ja pomppaan pystyyn. Hikoilen ihan älyttömästi ja tärisen.
Aleksi herää vierestäni.
"hei mikä on" Aleksi kuiskaa ja silittää poskeani.
"m-mä, mä näin ihan kauheeta painajaista, sä kuolit" kuiskaan ja alan itkemään.
"sshh, Olli rakas mä oon tässä, ei mitään hätää, se oli vaan painajaista.." tuo hyssyttelee ja silittää päätäni.
—
Heräsimme joku puoli tuntia sitten. Näin yöllä ihan hirveää painajaista. En halua, että niin tulee tapahtumaan. Ikinä.
"oothan sä varmasti okei ja jaksat tulla studiolle?" Aleksi kysyy.
"joo on mä ja jaksan tulla" hymyilen.
"hyvä" tuo vastaa.Menemme pian studiolle. Emme siis tekemään mitään töitä, vaan Nikolla ja Porkolla oli jotain asiaa. En tiedä vielä mitä, veikkaan kuitenkin baariin menoa tai muuta vastaavaa. Noh, sen näkee sitten studiolla.
—
"mennääs sit" Aleksi naurahtaa.
"joo" hymähdän ja nousen sohvalta eteiseen pistämään kenkiä jalkaan.
Saimme puettua. Nyt kävelemme rappusia alas minun autolleni. Emme jaksa kävellä, joten auto on hyvä vaihtoehto.Lähdimme ajamaan studiolle päin. Matka oli noin kymmenisen minuuttia. Joten matka ei ole pitkä, jollei joku mummo taas nussuta meidän edessä pikkuautollansa. Pian kaarran autoni studion pihaan muiden jätkien autojen viereen.
—
Istahdan Aleksin viereen studion sohvalle.
"nii mitä teillä oli oikee asiaa?" kysyn Nikolta ja Joonakselta.
"nii?" Joel täydentää.
"aateltiin et mentäs koko porukka laivalle päiväreissuun" Porko ehdottaa hymyillen.
Kaikki vastaavat myöntävästi.Tulimme hetki sitten kotiin Aleksin kanssa. Lähtö laivalle olisi huomenna. Ajamme turkuun ja laiva lähtee satamasta vartin yli kahdeksan. Kävisimme syömässä ennen sitä. Varasin minulle ja Aleksille jo yhteisen hytin.
—
Kello on jo aika paljon. Minua väsyttää ja luultavasti Aleksiakin, sillä hän meinaa nukahtaa syliini. Makaamme sohvalla ja katsomme taas jotain elokuvaa.Aleksi nukahti syliini. Hän on kuin pieni vauva.
Lasken tuon makuuhuoneemme sänkyyn. Peittelen hänet peiton alle, jonka jälkeen menen itsekin Aleksiin ihan kiinni makaamaan. Tässä on niin hyvä olla, sillä Aleksi on niin lämmin. Rakastan häntä ihan valtavasti. Hän tuhisee pienesti vieressäni. Niin suloista.
"hyvää yötä rakas" sanon.
—timeskip—
Aleksi
Herään kymmeneltä aamulla. Olli nukkuu vielä sikeästi makuuhuoneessamme. Annan hänen nukkua vielä ainakin tunnin. Lähdemme joskus kahdentoista aikaan. Rupean keittämään kahvia ja syömään aamupalaa."Ollii herää" sanon hiljaisesti ja ravistelen häntä hieman.
"mm joojoo" tuo valittaa ja nousee ylös. Olli menee pukemaan vaatteitaan. Hän nappaa ylleen minun hupparini. Söpöä.
"kenes huppari toi mahtaa olla?" kysyn huvittuneena.
"oho" Olli naurahtaa.
—
Alamme pakkaamaan loppuja tavaroita matkalaukkuun. En pakkaa paljoa, sillä olemme vain yhden päivän siellä. Eli tulemme huomenna illalla kotiin. Tai no olemme illalla kotona."olliii, mennääs sitte, Tommi ja muut jätkät oottaa meitä tuolla ulkona" huikkaan eteisestä.
"joo tuun" Olli hihkaisee ja tulee eteiseen minun viereeni laittamaan kenkiä. Avaan oven ja lähdemme kävelemään rappusia alas.
—
Saavuimme juuri Turkuun. Kello on kuusi, joten enää pari tuntia laivan lähtöön. Ehdimme käydä vielä ainakin syömässä ja kaupassa. Emme kuitenkaan voi ostaa alkoholia, sillä joudumme menemään turvatarkastuksen läpi. Harmi sekin. Kai me jotain löydämme ostettavaa sieltä kaupasta.
—
Astuimme kaikki kuusi laivaan. Ensiksi aijon mennä Ollin kanssa hyttiimme asettautumaan, sillä minua väsyttää aika paljon. Illalla menemme sitten baariin. "nähää sit baaris" Joel huikkaa ja menee hyttiinsä.
"joo" huudan hänen peräänsä.Olli avaa hyttimme oven ja astuu sisään. Menen perässä.
"täähän on ihan kivan kokonen" sanon Ollille hymyillen.
"niin on" hän vastaa.
Lasken kassini maahan ja menen makaamaan sängylle. Olli tulee minun viereeni ihan minuun kiinni. Hän on niin lämpöinen. Lämmittää mukavasti, sillä minulla itselläni on aika kylmä.
—
Odotamme jätkiä baarissa. Istun Ollin kanssa kuuden hengen pöydässä. Haimme itsellemme jo juotavaa. Vielä pitäisi odottaa Matti myöhäsiä. Sieltä he tulevatkin.
"mikä kesti" kysyn hengästyneeltä Nikolta.
"no Niko oli vähän liian kovakou-" Porko aloittaa.
"joo en haluu tietää enempää" Olli toruu.
Alan nauramaan.Olemme istuneet baarissa jonkun tunnin. Kaikki muut paitsi minä ja Olli, on aika moisessa kännissä. Väsyttää hieman ja haluaisin mennä hyttiin nukkumaan.
"olli voidaaks mennä jo, mua väsyttää" marisen Ollille.
Hän nyökkää.
"jaaha, vai että nukkumaa" Joel virnuilee.
"Joel turpa kiinni Alee väsyttää" Olli sanoo näyttäen keskaria.
—
Olli makaa kainalossani sängyssämme. Minua väsyttää ja meinaan koko ajan nukahtaa.
"ethän sä jätä mua ikinä" kysyn Ollilta allapäin.
"voi rakas, en ikinä, mä rakastan sua ihan valtavasti, en ikinä tuu jättämään sua" Olli hymyilee ja antaa pusun otsalleni.
"mäkin sua" hymyilen.
————————————————————————
sanoja 717
🥺🖤
YOU ARE READING
Onnelliset (Olli x Aleksi)
FanfictionTarina kertoo kahdesta nuoresta miehestä nimeltänsä Olli ja Aleksi. Lähde seuraamaan noiden rakastavaisien elämää, mitä mahtaa tulla kaikista keikkarundeista ja mökkeilyistä? Se selviää vain lukemalla 😉