Olli
"mitä vittua" Aleksi huutaa.
Porko on ilmeisesti kadonnut johonkin saareen. Ei hyvää päivää sen miehen kanssa.Sen juomista pitäis ilmeisesti rajottaa iha vaa pikkasen. Ei tiedä mistä se seuraavaks ittensä oikeen löytää.
"miten vitussa se on johonki saareen päätyny ku siinä on järvi välissä??" Niko kysyy.
"ai nii täs viestis lukee viä näin." Joel aloittaa.
"mä lähin veneilemään yksin ja sit eksyin. Nyt oon ilmeisesti jossakin saaressa tai ainaki siltä se näyttää" Joel jatkaa lukien Porkon viestiä.
—
Lähdimme kaikki viisi metsästämään Porkoa jostain päin metsää.
"hei tuolla on vene, otetaan se ja lähetään kattoon löytyyks toista venettä saaren läheltä" ilmoitan.
Täällä ei ole kuin yksi saari, mutta sekin on aika kaukana. Ja täällä on aika pimeää, joten siinä etsimisessä saattaa kestää ikuisuus. Helvetin Porko kun meni juomaan niin paljon.
—
Lähestymme jotain saarta. Näen hyvin heikosti jonkin veneen. Mahdollisesti se voisi olla Joonaksen vene, jolla hän on tänne eksynyt.
"hei tuolla on vene!" Joel huutaa.
Käännämme veneemme toisen veneen suuntaan ja soudamme sen luokse.
Nousemme veneestä ja lähdemme kävelemään ympäri saarta.
"hajaannutaan. Olli ja Aleksi käykää te kattomas tuolta päin, Niko ja Tommi menkää tonne ja mä katon täältä päin" Joel selittää ja lähtee etsimään Joonasta.
Nyökkäämme ja lähdemme myös etsimään Porkoa.
—
"Hei mikä tuol istuu?" kysyn Ollilta.
"eiks se oo?" Olli vastaa siristäen silmiänsä.
"PORKO!!" huudan kun tuo kääntyy katsomaan meitä päin.
Känninen Joonas juoksee meidän luoksemme halaamaan meitä.
"luojan kiitos te löysitte mut" Porko huokaisee kännisenä.
"hei jätkät se on täällä" Olli huutaa Joelin, Nikon ja Tommin tullessa meidän luoksemme juosten.
"Vittu Joonas mä olin huolissani susta" Niko sanoo vähän vihaisen kuuloisena.
"anteeks rakas" Joonas nyyhkäisee.
Kuitenkin Niko ottaa hänet syleilyynsä ja silittää tuon päätä.
"miten ihmeessä sä tänne päädyit??" kyselen Porkolta.
"no ku mulle tuli tylsää nii päätin lähtee veneilemään, mut sitte eksyin ja lopulta löysin itteni täältä." hän selventää.
Nyökkään vastaukseksi.
—
Pääsimme juuri takaisin mökille. Kaikki muut nukkuvat jo paitsi minä, sillä en oikein saa unta. Olli nukkuu ihan minussa kiinni, hän on niin lämmin.Alan hyräilemään jotain biisiä Ollin liikahtaessa, mutta pian hän kuitenkin jatkaa nukkumistaan. Nukahdan itsekin.
—
Olli
Herään oksentamisen ääneen. Tarkistan ettei se ole Aleksi. Ei, hän nukkuu vieressäni. Voin jo hyvinkin arvata kuka siellä vessassa on. Joonas.Kävelen vessan ovelle ja avaan sen.
Näen melkein pää pöntössä olevan Joonaksen oksentamassa. Tuota hänen juomista pitää todellakin rajoittaa."tarviitko vettä?" kysyn Joonakselta.
Hän ei kykene ilmeisesti puhumaan, koska nyökkää.
Otan peilikaapista lasin ja otan siihen hanasta vettä.
"juo" sanon Joonakselle ojentaessa hänelle vesilasin.
Hän juo sen melkein heti tyhjäksi.
"helpottaaks?" kysyn tuolta.
"mm" hän vain mumisee.
—
Joonaksen olo ilmeisesti helpotti, sillä hän vain makoilee sohvalla Nikon kanssa, ja katsoo telkkaria.
Itse istun terassilla katsellen järveä.Tunnen lämpimät kädet ympärilläni ja pian myös pusun niskassani.
"huomenta rakas" Aleksi kuiskaa unisena korvaani.
"huomenta" hymähdän.
"nukuiks hyvin" Aleksi kysyy tullessa istumaan minun viereeni.
"joo ihan hyvin, lukuunottamatta sitä ku heräsin aamulla siihen, että Porko oksentaa vessassa" valitan.
Aleksi vain naurahtaa ja lähtee sitten sisälle. Menen perässä.
—
Söimme äsken aamupalaa. Tänään pitäisi käydä kaupassa, sillä ei ole oikeastaan mitään syömistä.
"pitäs käydä kaupas ku safka loppuu, onks halukkaita käymään?" kysyn kaikilta.
"mä voin mennä" Tommia vastaa ja lähtee samantien ovesta ulos.
Pian kuulen autonkin lähtevän pihasta."no mitäs me tehtäs sit sillä välin" virnuilen Aleksille.
Hän kuiskaa jotain korvaani ja lähtee sitten vetämään minua kohti yläkertaa.
—
Aleksi alkaa riisumaan paitaani ja suutelee sitten rintakehääni. Voihkaisen nautinnosta. Miten hän osaakaan aina löytää juuri sen herkimmän kohdan?"sun pitää sit olla ihan hilja ettei muut kuule" Aleksi kuiskaa korvaani.
Se saa minun kehoni värähtämään."Aleksiiiiiiihj" kuulen oven takaa. Tuo ääni kuuluu Joelille.
Ei helvetti, kuinka kauan hän on oiken ollut tuolla oven takana.
"JOEL MENE NYT VITTUUN SIELTÄ" huudan hänelle vihaisena ja saan vastaukseksi vain kikatusta."ei kyllä haluta enää yhtään" Aleksi sanoo suoraan.
"joo no ei muakaa, helvetin Hokka" naurahdan Aleksin katsoessa minua sinisillä silmillään.
—
Tommi tuli äsken kaupasta. Me vain chillailemme sohvalla. Porko ja Joel painivat tuolla keittiössä taas, yllätys yllätys.
"vittu ootte sit varovaisia ettei mikää mee vahingossakaa rikki" Niko toruu keittiöön.
"joojoo" Porko sanoo nauraen keittiöstä.Pahaa pelkään että kohta joku menee rikki. No saavat kyllä itse hoitaa asian. Aleksi makaa vieressäni sohvalla. Telkkarista tulee vain jotain ihan tylsää sarjaa.
Kuulemme jonkun tippuvan keittiössä lattialle. Mahtavaa pojat.
"ups" Joel sanoo keittiöstä kaikkien mennessä ihan hiljaiseksi.
————————————————————————
sanoja 709
🖤
YOU ARE READING
Onnelliset (Olli x Aleksi)
FanfictionTarina kertoo kahdesta nuoresta miehestä nimeltänsä Olli ja Aleksi. Lähde seuraamaan noiden rakastavaisien elämää, mitä mahtaa tulla kaikista keikkarundeista ja mökkeilyistä? Se selviää vain lukemalla 😉