Olli
Heräsin juuri. Aleksi ei ole vieressäni, joten hän on varmaan keittiössä tekemässä aamupalaa. Rakastan häntä. Nousen sängystä ylös ja nappaan lattialta Aleksin hupparin, jonka jälkeen puen sen ylleni. Astelen ulos makuuhuoneestamme ja kävelen keittiöön. Siellä Aleksi onkin jo laittamassa meille aamupalaa."huomenta rakas" sanon ja halaan miestäni takaa päin. "huomenta" Aleksi vastaa ja kääntyy suutelemaan minua. Menen istumaan keittiön pöydän ääreen. Aleksi tuo minulle kahvia ja laskee kupin eteeni. Hän nappaa vielä leivät pöydältä ja tuo sitten ne pöytään. Hän tulee itsekin istumaan vastapäätä minua.
——
Saimme syötyä puoli tuntia sitten ja nyt olen lenkittämässä Rillaa. Täällä ei onneksi tarvitse takkia ollenkaan, sillä ulkona on jo niin lämmin. Voisin veikata, että jopa viisitoista astetta lämmintä. Kävelen tuttua puiston polkua Rillan kanssa, menen siis tämän lenkin aina aamuisin ja iltaisin. Päivällä käyn pidemmän lenkin."noni Rilla mennääs sit kattomaan Aleksia" vihellän Rillalle ja tuo rupeaa heti heiluttamaan häntäänsä. On se kyllä fiksu koira, kun ymmärtää kaiken. Lähdemme Rillan kanssa takaisin kotiin päin. Vastaan tulee pari pikkukoiraa, joiden kanssa Rilla haistelee. Onneksi Rilla on sosiaalinen koira, eikä hauku millekkään koiralle, joka tulee vastaan.
——
Avaan kämppämme oven ja päästän Rillan sisälle. Riisun kenkäni jalastani ja pistän ne kenkätelineeseen. Otan vielä Rillalta valjaat pois, jonka jälkeen laitan ne naulakkoon minun ja Aleksin takkien viereen. Hiivin sohvalle Aleksin taakse, hän ei huomaa minua, sillä kuuntelee musiikkia kuulokkeet korvilla. "pöö" kuiskaan ja kosketan tuon olkapäätä. "vittu olli pelästyin" Aleksi naurahtaa.Makaan Aleksin päällä, hän pyörittelee kiharoitani sormiensa ympärillä. Se tuntuu ihanalta. Rakastan Aleksia, kun hän hemmottelee minua. "aleksi?" kysyn. "mm" Hän mumisee. "voitasko mennä baarii tänää ku ei oo muutakaa tekemistä?" jatkan. "joo vaikka" Aleksi vastaa. Painan pääni hänen rintakehälle ja suljen silmäni. Pian nukahdankin tuon päälle. Tässä on hyvä olla.
——
Aikaa on kulunut paljon. On jo ilta, mikä tarkoittaa sitä, että lähtisimme baariin. Menemme kävellen, sillä emmehän me voi ajaa autoa, jos juomme. Tänään voisi vetää oikein kunnon kännit, tai sitten otan ihan vain pari. Krapula ei olisi kauhean mukava huomenna aamulla. En halua oksentaa, enkä kärsiä mistään jäätävästä päänsärystä.Nousen Aleksin vierestä sohvalta ja haen puhelimeni. "mennääs sitte" huikkaan Aleksille makkarista. Menen eteiseen laittamaan kenkiä jalkaan Aleksin tullessa perässäni. Nappaan avaimet lipaston päältä ja avaan sitten ulko-oven. Lähden kävelemään rappusia alas päin. Aleksi tulee perässäni. Astun kerrostalon ovesta lämpimään kesäiltaan.
——
Aleksi avaa minulle baarin oven. Astun sisään ja odotan, että Aleksi tulee perässäni. "meetkö valitteen meille pöydän ni haen juomat?" Aleksi kysyy selkäni takaa. "juu" vastaan. Menen nurkkapöytään istumaan ja odottelemaan Aleksia, joka lähti tiskille hakemaan meille bissejä. Huomaan tutun naisen baarin nurkassa, Maria. Se petollinen nainen, joka raiskasi minut. Pelkään häntä kuollakseni.Aleksi saapuu pöytään juomien kanssa. Näytän varmaan pelokkaalta, toivottavasti hän ei huomaa sitä. "onks kaikki hyvi, näytät huolestuneelta?" Aleksi kysyy. Voi nyt helvetti. "joo kaikki on okei, olin vaa omis maailmoissa" vastaan epäröiden. Hyvä, se meni sentään läpi. Nappaan bissen pöydältä ja hörppään siitä vähäsen. Juttelen Aleksin kanssa niitä näitä mukavia ja juoruamme kaikenlaista.
——
"miks tuijotat koko ajan tota naista joka istuu tuol nurkas?" Aleksi kysyy vähän vihaisena ja hermostuneena. "ööh, en mä sitä kato vaa kelloo" keksin nopeasti, sillä seinäkello on Marian yläpuolella. "selvä" Aleksi vastaa hämmentyneenä. Olen koko loppuillan hiljaa ja vilkuilen aina välillä Mariaa, sillä en missään nimessä halua hänen tulevan tänne, missä minä ja Aleksi istumme."vittu, mulle riitti mä lähen" Aleksi tuhahtaa ja on nousemassa pöydästä. Otan hänen kädestään kiinni. "miks?" kysyn pelokkaana. "sä tuijotat koko ajan tota naista, ja taidanpa luulla et sä pidät sitä paremman näkösenä ku minä!" Aleksi huudahtaa ja lähtee itkien pois baarista. Helvetti nyt. Kävelen nopeasti baarin ovesta ulos, mutta en näe Aleksia enään missään. Mitä menin oikein tekemään. Vituttaa ja haluaisin vain kuolla.
——
Saavuin juuri kotiin. Aleksi ei ole täällä. Ikävöin hänen läsnäoloa niin paljon. Se, kuinka lämmin ja turvallinen olo minulla oli, kun Aleksi oli vieressäni. Olen soittanut kaikki jätkät läpi, jäljellä on enään Joel. "moro" Joel sanoo puhelimeen. "m-moi, onks Aleksi siä?" kysyn itkuisena. "joo on, miks et oo sen kaa?" Joel kysyy ihmeissään. "e-eiks se kertonu?" änkytän. "kertonu mitä, Ale vaan tuli tänne itkien, ei se oo suostunu kertoon mitään" Joel huokaisee.Saimme puhelun lopetettua, kerroin Joelille koko illan tapahtumat, mutta en sitä, että Maria on raiskannut minut. En edes kertonut Joelille hänen nimeään. Aleksi ei kuulemma halua nähdä minua. Kadun niin paljon, että en ole kertonut Mariasta Aleksille. Jos olisin kertonut, niin olisimme säästynyt kaikesta tämmöisestä. Toivon, että saamme vielä Aleksin kanssa sovittua. Olen niin vihainen itselleni..
———————————————————————————
sanoja 734
kirja lähestyy loppuaan👀
YOU ARE READING
Onnelliset (Olli x Aleksi)
FanfictionTarina kertoo kahdesta nuoresta miehestä nimeltänsä Olli ja Aleksi. Lähde seuraamaan noiden rakastavaisien elämää, mitä mahtaa tulla kaikista keikkarundeista ja mökkeilyistä? Se selviää vain lukemalla 😉