Olli
"ups" Joel sanoo keittiöstä.
Kävelen keittiöön ja näen lattialla sirpaleiksi menneen maljakon.
"ei jumalauta jätkät, miten vitussa onnistutte rikkomaan KAIKEN" ärähdän heille.
"no siis, se oli vahinko" Porko sopertaa.
Pyöräytän silmiäni ja lähden pois keittiöstä.
"noi onnistu sit rikkoon maljakon" huikkaan olkkariin ja lähden yläkertaan.Aleksi kipittää perässäni. Hän istahtaa viereeni sängylle.
"ei se sun vika ollu" Aleksi sanoo silittäen reittäni.
"mä tiiän, mut vituttaa vaa ku ne rikkoo aina kaiken" huokaisen.
"mä voin piristää sua" Aleksi virnuilee.
-smuttia-Hän nousee sängyltä ja hakee laukustaan liukkarin. Aleksi laskee sen sängylle, jonka jälkeen tuo tulee polville eteeni ja alkaa avaamaan farkkujeni vyötä. Tunnen jo niiden kiristyvän. Voi luoja.
"oho, sähän menit heti kovaks" Aleksi kuiskaa korvaani.
Se saa minut värähtelemään.
Otan bokserini pois ja heitän ne lattialle. Käyn sitten makaamaan sängylle.
"onhan toi ovi varmasti lukossa?" kysyn Aleksilta.
"on" hän hymyilee.
—
Tuo levittää liukkaria kaluni päälle ja alkaa sitten vedellä nopeita vetoja. Tuntuu niin hyvältä.
Aleksi nopeuttaa vetojansa ja katsoo minua hymyillen.
Nojaan niskallani taaksepäin.
"ale mä tuun" kuiskaan hänelle.
Tulen hänen kädelleen. Tuntui niin hyvältä.
—
Aleksi makaa kainalossani sängyllä. Olen ihan hengästynyt. Olen sanonut tämän varmaan yli sata kertaa, mutta hän on vain niin hyvä. Rakastan Aleksia ja hänen merensinisiä silmiänsä.Huomenna olisi lähtö takaisin Helsinkiin. Sitten tiistaina olisi Joelin ja Porkon synttärit. Mitäköhän siitäkin mahtaa oikein tulla.
Ajatukseni keskeytyvät kun kuulen viereisestä huoneesta huokailuja.Katsomme Aleksin kanssa toisiamme.
"jaaha, lapset on päässy vauhtiin" Aleksi naurahtaa tarkoittaen Porkoa ja Nikoa.
"ilmeisesti" sanon.
"koitetaan saada kuitenki nukuttua" Aleksi sanoo ja painaa pusun otsalleni.Hän kietoo kätensä ympärilleni ja alkaa nukkumaan. Päätän alkaa itsekin nukkumaan, sillä väsyttää jo aika paljon.
—
Aleksi
Herään lämpimään hengitykseen niskassani. Olli siellä minun takanani tuhisee ja nukkuu. Hän näyttää ja kuulostaa niin söpöltä nukkuessaan. Kunpa minäkin. Ollin mielestä kyllä näytän.Menen alakertaan Porkon ja Nikon ollessa jo siellä. Muut nukkuvat vielä, joten on aika rauhallista. Niko ja Porko vaan makailevat sohvalla ja pusuttelevat toisiansa.
"tais olla viimeyöllä kova meno" naurahdan heille ja otan jääkaapista mehua.
"no ei ollu teilläkä yhtää sen hiljasempaa, Olli siä jotai äännähteli" Porko nauraa.Punastun hieman ja jatkan sitten leipäni syömistä. Ollikin tulee vihdoin alakertaan ja pusuttaa minua niskaan.
"huomenta" sanon Ollille.
"huomenta" hän vastaa.
"huomenta vaa teillekki" Olli jatkaa sanoen Nikolle ja Porkolle.
—
"Oliks Aleksi kauhee kovakourane ku sä huokailit vitun kovaa" Niko nauraa.
"no haista vittu" Olli hymähtää näyttäen Nikolle keskaria.
"mäki sua" Niko sanoo Ollille näyttäen sydäntä.
—
"olli voidaaks olla juomatta tänää mitää ku en huomen haluu päänsärys istua monta tuntii autos" pyydän häneltä.
"joo voidaan" tuo vastaa ja tulee suutelemaan minua.
Suutelu jatkuu pitkään, kunnes on pakko hengittää välissä.
"vittu ette täällä" Joel sanoo jostain päin taloa.
Hän ilmeisesti vakoilee meitä yläkerrasta.
"mee sinäki vittuu sieltä vakoilemasta" huudan tuolle.
Joel vain nauraa ja menee omaan huoneeseensa.
—
Istumme kaikki kuusi olohuoneessa tylsistyneenä.
"mitäs me oikee tehtäs?" Joel kysyy kaikilta.
"ryypätää?" Porko ehdottaa.
"ei vitussa" kaikki sanovat yhteen ääneen.
"mennääks vaik uimaa?" Olli kysyy kaikkien nyökätessä. Kerrankin jotain järkevää.
—
Tulin Ollin kanssa yläkertaan hakemaan uimahousuja ja pyyhkeitä. Otan laukustani uimahousuni. Olli myös.Puemme ne päälle ja lähdemme takaisin ulos. Hyi helvetti täällä on kylmä. Onneksi sauna on päällä, niin pääsee heti lämmittelemään sinne. Muut ovat jo vedessä uimassa, menemme laiturille.
Koitan jalalla vettä.
"vittu tää on kylmää" valitan.
"no eikä oo, tulkaa jo" Porko ja Joel huutavat meille.
Tunnen kun joku tuuppa minut veteen.
"OLLI JUMALAUTA!!" huudan hänelle nauraen.
Olli hyppää melkein päälleni veteen, onneksi ehdin väistämään.
"mä jäädyt tänne" valitan Ollille.
Olli hymyilee minulle ja painaa sitten huulensa omilleni.
"helpottaako?" Hän kysyy.
Minä nyökkään tuolle.
—
Istumme jätkien kanssa lämpimässä saunassa. Joel vain heittää löylyä kiukaalle, vaikka sanoin jo monta kertaa, että älä heitä enempää. Ei hän ottanu sitä kuuleville korvilleen.Lähden Ollin mukana sisälle, sillä meille tuli Joelin takia aivan liian kuuma. Heitti liikaa löylyä. Vitun Hokka.
Pääsen Ollin kanssa sisälle. Vaihdoimme uimahousut pois ja veimme pyyhkeet pesuhuoneeseen kuivumaan. Nyt makaamme sängyssä peiton alla lusikassa. Tässä on hyvä olla, sillä Olli on ihan minussa kiinni. Ei tule ainakaan kylmä.
"huomenna sit lähettäs kotiin päin" hymähdän Ollille.
"nii i, ja ne Porkon sekä Joelin synttäritki on tiistaina" hän vastaa.
"kai me vaa ostetaa niille jotain bissee?" kysym tuolta.
"joo" Olli vastaa minulle hymyillen.
Annan vielä pusun hänelle merkiksi siitä, että rupean nukkumaan.
"hyvää yötä" kuulen vierestäni.
————————————————————————
sanoja 706
sori tylsästä luvusta ja siitä et tuli näin myöhään mut olin koko päivän pois kotoo:( ens osa sitte taas kiinnostavampi
أنت تقرأ
Onnelliset (Olli x Aleksi)
أدب الهواةTarina kertoo kahdesta nuoresta miehestä nimeltänsä Olli ja Aleksi. Lähde seuraamaan noiden rakastavaisien elämää, mitä mahtaa tulla kaikista keikkarundeista ja mökkeilyistä? Se selviää vain lukemalla 😉