Olli
Tänään lupasimme mennä Aleksin kanssa viettämään iltaa Porkolle ja Nikolle. Ihan vain me neljä, sillä jos Joel ja Tommi olisi mukana, siitä ei tulisi mitään, koska he olisivat heti puolen tunnin sisällä ihan kännissä. Olisi kyllä aikamoinen homma saada he takaisin kotiinsa. Voi hyvää päivää.
—Olen pesemässä hampaitani vessassa, mutta pian kuulen, kun joku kuiskaa korvaani.
"moih rakas" Aleksi kuiskaa jotenkin todella haluavaisen kuuloisesti.
"älä saatana säikäyttele" vastaan pelästyneenä tuon kikattaessa.
Aleksin kädet seikkailevat mystisesti kyljilläni. Taitaa joku olla erittäin kiimainen.
"eiks sulle viimeyö riittäny?" kysyn häneltä.
"no riitti, kunhan vaa vitsailin" Aleksi naurahtaa ja rupee sitten pesemään hampaita kanssani.
—
Aleksi nappaa suustani minun hammasharjan ja nostaa sen ilmaan, en saa sitä hänen kädestään, sillä hän on muutaman sentin minua pidempi. Hemmetti.
"Aleeee, anna se takaass!" marisen.
"eeiku nyt mä pesen sun hampaat" hän sanoo hymyillen.
"avaa suus" tuo jatkaa.
Katson Aleksia "ootko tosissas" ilmeellä, mutta avaan kuitenkin suuni, että hän saa harjata hampaani.
—
Makoilemme Aleksin kanssa sohvalla ja katsomme netflixistä elokuvaa jonka nimi on "Bohemian Rhapsody".
Totta puhuen tämä leffa on kyllä todella hyvä, koska kertoo kerran musiikista, joten tottakai me katsomme tämän. Olisi noin kaksi tuntia lähtöön Porkolle ja Nikolle.
—
Leffa loppui juuri ja päätän ottaa pienet päikkärit sillä ehdin hyvinkin, joten kaivaudun ihan Aleksin kylkeen kiinni. Nopeasti luomeni lipsuvat ja nukahdan, olenhan rakkaani lähellä.
Hänen lähellä olo saa minut nukahtamaan erittäin nopeasti.
—
Aleksi
Olli nukahti syliini, hän on erittäin väsynyttä tyyppiä. Ihan Ollimaista. Eilen oli kyllä paras yö. Annoin Ollille oikein kunnolla. Noh sellaisia me olemme, erittäin kiimaisia. Oikein pikkumaisia.
Olen miettinyt, että kävisimme jossain kohtaa minun vanhemmillani, sillä he eivät vielä tiedä, että minulla on poikaystävä tai sitä, että olen kihloissa. Sen he kyllä tietävät, että olen homo, sillä olen aina tuntenut enemmän vetoa miehiin.
—timeskip—
Olli alkaa heräilemään juuri kellon lyödessä viisi, vielä olisi tunti lähtöön.
"nukuit aika pitkää" naurahdan hänelle.
"no tottakai ku sä siinä mun vieressä olit" Olli hymähtää hymyillen.
Pakko sanoa että Ollin hymy tarttuu minuunkin.
—
Päätimme katsoa jotain sarjaa tämän tunnin ajan, sillä ei ole oikeastaan muuta tekemistä.
"katotaaks tää?" Olli kysyy ehdottaen sarjaa nimeltä "Squid Game"
"joo pistä vaa" vastaan.
Oikeasti tuo sarja on aika tylsä, mutta katson sitä nyt Ollin mieliksi, olenhan minä hyvä poikaystävä.
—
Aika meni nopeasti sarjaa katsellessa, sillä kello on jo 17.45 elikkäs pitäisi alkaa lähtemään Porkon ja Nikon kämpille päin.
"Olliii, mennääs sitte" huikkaan tuolle kiharapäiselle ja lähden pistämään kenkiä jalkaan eteiseen.
"joo" hän vastaa.
—
Pääsemme ulos ja lähdemme käsi kädessä autolle. Menemme siis luottpelilläni, eli Kialla.
Istun kuskin paikalle, käynnistän auton ja lähden ajamaan keskustaan, missä Porko ja Niko asuu.
Koko matkan pidämme Ollin kanssa käsistämme.
Pian kaarran autoni tutun kerrostalon pihaan.
—
Koputan Nikon ja Porkon oveen. Pian Niko avaakin oven.
"moroooo" Porko huikkaa Nikon takaa.
"no terve, onks toi nyt jo kännis?" Olli kysyy Nikolta vierestäni.
"no juu, vetäny ainaki neljä bissee jo" hän hymähtää.
"voi jeesus" huokaisen.
—
Astumme Ollin kanssa sisälle ja riisumme kenkämme.
Olli hyppää Porkon viereen sohvalle ja Porko hieman säikähtää. Alan vain nauramaan.
"ottakaas tosta juomista" Niko sanoo ja ojentaa minulle sekä Ollille bisset.
"tänää vedetää sit kunnon kännit!" Niko huutaa.
Jaahas, huomenna saadaan kärsiä sitten hirveästä krapulasta, päänsärystä, ja oksentamisesta. No kerran sitä vaan eletään.
—
"mul ois ehotus" Porko ölisee jotain kännissä.
"no kerro" Olli toteaa.
"pelataan juomapeliä!!" hän huutaa.
"mitkäs on säännöt?" kysyn tuolta.
"no siis jos oot tehny sen asian mikä kysytään niin pitää juoda, mut jos et nii sitte ei pidä juoda" Porko selventää.
—
"mä alotan! Oletko koskaan pannut enemmän kuin kolmea eri henkilöä?" Olli aloittaa ja kysyy meiltä.
Porko juo heti, en yhtään ihmettele.
"oho oho" hymähdän.
"no joo, nuorempana tuli vähä painettua niitä näitä" Porko tuhahtaa.
Sentään Niko ei suutu, hän vain nauraa Joonakselle. Se on hyvä, sillä nyt en haluaisi mitään draamaa, koska meillä on hauskaa neljästään.
—
"mää meen vessaa kuselle ku on kusihätä" Porko huutaa.
"joo selvä, ei olis noin yksityiskohtasesti tarvinnu kertoo." naurahdan.
Pian kuulen voivottelua vessasta, mitäköhän nyt taas.
"oho!" Porko huutaa nauraen.
"mä meen" ilmoitan ja lähden vessalle päin.
Kävelen vessan oven suulle ja huomaan housut kintuissa olevan Porkon.
"jumalauta Joonas pistä ne housut jalkaan!" huudan tuolle.
"hups" hän naurahtaa ja laittaa housut jalkaansa.
Huomaan myös kusilammikon pöntön vieressä. Huokaisen syvään.
"helvetti sun kanssas Porko, oot sitte onnistunu kusee ton pöntön vieree" hymähdän.
Joonas repeää nauruun.
"siivoo toi" sanon tuolle antaessani hänelle paperia. Porko alkaa siivoamaan jälkiänsä, mutta ei siitä tule kyllä yhtään mitään.
"vittu anna se paperi tänne, mä siivoon ku ei siitä tuu yhtää mitää" ärähdän.
En ajatellut siivoavani ikinä parhaan kaverini kusta lattialta. Noh kerta se on ensimmäinenkin.
————————————————————————
sanoja 754
🥲😂
YOU ARE READING
Onnelliset (Olli x Aleksi)
FanfictionTarina kertoo kahdesta nuoresta miehestä nimeltänsä Olli ja Aleksi. Lähde seuraamaan noiden rakastavaisien elämää, mitä mahtaa tulla kaikista keikkarundeista ja mökkeilyistä? Se selviää vain lukemalla 😉