Aleksi
Tänään menemme Ollin ja jätkien kanssa viimeistelemään neljättä albumia. Siitä tulisi todella mahtava, lupaan sen. Olli nukkuu vielä. Olen suunnitellut, että käyn hakemassa alakerran kahvilasta minulle ja Ollille aamupalaa. Hän varmasti ilahtuisi siitä. Toivon ainakin niin. Ainakin Olli rakastaa yllätyksiä.Nappaan lipaston päältä avaimet ja lähden kävelemään rappusia alas kerrostalon alakertaan. Alakertaan päästyäni avaan kahvilan oven ja astun sisään. Nappaan kaksi croissanttia ja kaksi kahvia minulle sekä Ollille. Maksan ostokseni ja lähden takaisin yläkertaan herättelemään rakasta miestäni Ollia.
——
"ollii" huikkaan ja tönäisen tuota kylkeen Ollin avatessa silmiään. "ei vielää" Hän mumisee ja kääntää kylkeään. Vedän peiton pois hänen yltään ja kiedon sen itseni ympärille. "aleksiii" Olli huudahtaa. Kiljaisen ja lähden juoksemaan olohuoneeseen. Kuulen Ollin askeleet takanani, nyt hän jahtaa minua.Olli nappaa kädestäni kiinni ja vetää minut ihan häneen kiinni. "sainpas" olli virnuilee tyytyväisenä.
Hymyilen tuolle komealle miehelleni. "oot ihanku joku pikku vauva" Olli naurahtaa. "no niin mä oonki" hymähdän ja katson Ollia suoraan hänen sinisiin silmiinsä. Miten ne ovatkaan noin kauniit. Ohjaan hänet asmupalapöytään. "hain meille alakerrasta aamupalaa" hymyilen. "voi aleksi" Olli katsoo minua.
——
Olli mussuttaa tyytyväisenä croissanttiansa ja hörppää aina välissä kahvia. Itse sain jo syötyä ja istun sohvalla katsomassa sarjaa. Ollilla tuntuu kestävän tuo aamupala aina ikuisuuden. Ihan höpsö.
"koitas kiirehtiä ni päästään joskus sinne studiolle" Naurahdan Ollille ja katson taakseni, mutta hän seisookin jo eteisessä. "miten sä-" ihmettelen.
"mAgIc" Olli häröilee.Pistän kenkiäni jalkaan Ollin lähtiessä jo ovesta pihalle. Saakelin hätähousu. "venaa ny" huudan hänen peräänsä, mutta saan vastaukseksi vain kikattamista. Kostan tän vielä, ihan varmasti. Astun kerrostalon alakerran ovesta ulos kesäiseen ilmaan. Onneksi on tullut jo lämpimiä kelejä. Avaan autoni oven ja istun kuskin paikalle Ollin viereen. Käynnistän autoni ja lähden ajamaan studiolle.
——
Ajan autoni muiden jätkien autojen viereen, niin kuin yleensäkin. Avaan turvavyöni ja lähden juoksemaan studion ovesta sisälle. Olli katsoo minua hölmistyneenä, mutta tajuaa sitten, että tämä oli kosto siitä, kun hän ei odottanut minua. Nyt on hänen vuoronsa "kärsiä". Ampaisen studion sohvalle loikoilemaan. "mis olli o?" Tommi kysyy ihmeissään.
Samalla silmän räpäyksellä Olli astuu ovesta sisään.
"aa moro" tommi huikkaa.Kaikki muutkin jätkät tulivat meidän luoksemme sohvalle. Olemme jutelleet nyt joku parisen tuntia niitä näitä. Nyt pitäisi kyllä alkaa hommiin, että neljäs albumi saataisiin viimeisteltyä. "noniin, enään puuttuis meidän nimet" Niko huokaisee. Menen kirjoittamaan koneelle omaa nimeäni, jonka jälkeen Tommi. Lopuksi vielä Olli, Joel, Niko ja Joonas.
——
"se olis nyt sitten valmis" hymähdän, katson Ollin sinisiä silmiä ja hymyilen. Hän hymyilee takaisin.
"noniin rakastavaiset riittää ja julkastaan se albumi" Porko mesoo. Naurahdan vain. Joel vetää syvään henkeä ja painaa "julkaise" nappia. Siinä se on, meidän neljäs albumi on vihdoin valmis. Nyt se on meidän kaikkien fanien kunneltavana. Olen niin täpinöissäni ja tiedän, että fanit niin tykkäävät.Sanomme Ollin kanssa heipat jätkille ja lähdemme kotia kohti. Tosiaan käymme kylläkin kaupan kautta hakemassa jotakin herkkuja, sillä ajattelimme, että voisimme katsoa jonkun leffan. Ihan vaan jotain hönttöä. Vaikka jokin lasten leffa, sillä nyt ei kauhuelokuvat maistu, enkä oikeastaan pidä niistä. Pelkään niitä aika paljon. Ollista se on huvittavaa, koska saan Ollista kuitenkin turvaa, eikä minun tarvitsisi pelätä, sillä ne on vain elokuvia, mutta silti.
——
Seison karkkihyllyn edessä valitsemassa minulle ja Ollille illaksi herkkuja. Olli seisoo huvittuneen näköisenä vieressäni. "noni rakas, koitas ny päättää et mitä otat" Olli naurahtaa. "mm mut ku mä mietin tarkkaan" vastaan keskittyneesti. Olli pyöräyttää silmiänsä ja ottaa vain jonkun karkkipussin kauppakoriimme. "tää saa kelvata" Olli naurahtaa ja lähtee kassoille. Menen perässä.Saimme ostokset maksettua. Astun kaupan ovista ulos ja kävelen autoni luokse Ollin perässä. Avaan avaimella takaluukkuni ja nostan kauppakassin takaluukkuun. Olli menee jo istumaan pelkääjän paikalle. Menen hänen perässään, mutta vain omalle paikalleni, eli kuskin paikalle. Starttaan autoni ja lähden ajamaan kohti kotia. Matka ei ole onneksi ollenkaan pitkä.
——
Avaan kämppämme ovea avaimellani. Astun ovesta sisään ja lasken kauppkassin maahan siksi aikaa, että saan otettua kenkäni pois jaloista. Puran kauppakassin ja pistän kaikki herkut valmiiksi olkkarin pöydälle. Olli onkin jo sohvalla valitsemassa leffaa. Käyn vielä nopeasti vessassa ennen leffan alkua, sillä en halua mennä vessaan kesken elokuvan.Olli sai leffan valittua ja minä tulin jo vessasta. Istahdan sohvalle Ollin kainaloon. Hän pistää leffan pyörimään ja ottaa hörpyn viinilasistaan. Ihmeen viinin suurkuluttaja. Mussutan karkkia ja keskityn samalla leffan katsomiseen. Olli käpertyy minuun kiinni samalla, kun minä alan silittämään hänen pehmeää hiuskpehkoaan. Pian alkaakin kuulua tuhinaa. Olli nukahti jälleen syliini. Voi pientä.
———————————————————————————
sanoja 711
❤️😩
YOU ARE READING
Onnelliset (Olli x Aleksi)
FanfictionTarina kertoo kahdesta nuoresta miehestä nimeltänsä Olli ja Aleksi. Lähde seuraamaan noiden rakastavaisien elämää, mitä mahtaa tulla kaikista keikkarundeista ja mökkeilyistä? Se selviää vain lukemalla 😉