Olli
Tänään on maanantai päivä eli lähtisimme täältä mökiltä takaisin Helsinkiin. Huomenna olisi Joelin ja Porkon synttärit. En oikein odota sitä päivää, sillä voi sattua mitä vain. Mietin Aleksin kanssa, että ostamme heille vain bisset.Aleksi ja kaikki muut nukkuvat vielä. Voisin herätellä Aleksin pian, koska kello on jo 11 ja lähtisimme joskus puolen päivän jälkeen ajamaan kohti Helsinkiä. Matka olisi jälleen pitkä, mutta katselen varmaankin Aleksin kanssa leffoja, niin kuin tulomatkallakin.
—
Kuulen haukottelua niskani takaa. Aleksi on näköjään herännyt.
"huomenta" kuulen niskani takaa.
"no huomenta" sanon ja käännyn, että näen tuon kasvot.
"mä vaan haluisin jäädä tähän ikuisesti" huokaisen ja halaan Aleksia.
"nii mäki" Aleksi vastaa ja antaa minulle pusun.
—
Saimme joku puoli tuntia sitten pakattua tavaramme ja nyt syömme jätkien kanssa aamupalaa, sillä he heräsivät hetki sitten.
Söin Aleksin kanssa vain leipää, koska ei ollut oikein nälkä."eiköhän me aleta sitten lähtemään" Tommi ilmoittaa ja lähtee pöydästä yläkertaan. Ilmeisesti hakemaan tavaroitansa. Menen itsekin Aleksin tullessa minun perässäni.
—
Avaan auton takapenkin oven ja istun penkille. Aleksi tulee toiselta puolelta autoa sisälle. Hän istuu viereeni ja pistää turvavyönsä kiinni. Teen samoin ennen kuin lähdemme. Muut jätkät tulevat myös istumaan. Porko ja Niko vierekkäin, sekä Joel, joka istuu etupenkillä Tommin kanssa."mitä me katottas tän matkan aikana?" kysyn Aleksilta joka kääntää katseensa puhelimestaan.
"mm, oisko Pipsa Possua?" Aleksi kysyy katsoen minua koiranpentuilmeellä.
Katson häntä vähän ihmeissään ja naurahdan.
"no hyvä on" hymyilen.
—
Olemme katsoneet Aleksin kanssa nyt aika lailla tunnin tätä hänen valitsemaansa Pipsa Possua. Hieman tylsää kylläkin, mutta suostun vain Aleksin mieliksi. Huvittavaa.
"voitasko kattoo jotai muuta" kysyn kyllästyneenä Aleksilta.
"ei" hän valittaa.Hivutan käteni hänen sisäreidellensä. Aleksi katsoo minua huvittuneena.
"okei okei" hän naurahtaa ja pistää jotain muuta netflixistä.
Hän pistää näköjään My Little Ponyn. Huokaisen. Aleksi alkaa vain nauramaan.Näen kuinka Niko ja Porko alkavat suorastaan nuolemaan toisiansa.
"vittu tääl on muitaki" ärähdän heidän katsoessaan minua ja Aleksia.
"me tiietää" Porko sanoo hymyillen ja jatkaa Nikon pusuttelua.
Pyöräytän vain silmiäni ja jatkan sarjan katsomista.
—
Pysähdymme jonkin huoltoaseman luokse. Joelilla on ilmeisesti vessahätä, sillä lähtee melkein juoksien vessaan.
Pian hän palaa takaisin autoon ja jatkamme matkaamme. Ei olisi kuin enää puoli tuntia.
—
Tommi kaartaa autonsa meidän kerrostalon pihaan. Hän jättää minut ja Aleksin siihen, kunnes lähtee viemään loputkin jätkät koteihinsa. Menemme Aleksin kanssa matkalaukkuineen sisälle. Kämppä on jäätävän kylmä, sillä pistimme lämmityksen pois siksi ajaksi, kun olemme mökillä.
Nappaan sen nopeasti päälle.Puran laukkuni takaisin kaappiin Aleksin vain maatessa sängyllämme.
"etkö meinaa purkaa tavaroitas ollenka?" kysyn häneltä huvittuneena.
"ei jaksa" hän valittaa ja sulkee silmänsä.
Hyppään hänen päällensä sänkyyn ja alan kutittamaan Aleksia.
"OLLIII LOPETA TOI KUTITTAAA" Aleksi valittaa nauraen.
"no okei, mut et rupee nukkumaa" sanon hänelle päättäväisenä.
Aleksi nyökkää."mä ostin Porkolle ja Joelille bisset lahjaks, voi olla sit meiltä molemmilta lahja" sanon tuolle söpölle miehelleni.
"juu" hän vastaa ja käpertyy minuun kiinni.Makaamme sohvalla ja katsomme jotain leffaa. Kello on kymmenen illalla. Huomenna olisi jonkinlaiset Porkon ja Joelin juhlat. Juhlimme niitä studiolla, sillä emme halua mennä baariin riehumaan.
"mentäskö suihkuu?" kysyn Aleksilta virnuillen.
Hän nyökkää ja lähtee viemään minua pesuhuoneeseen päin. Pistän suihkun päälle, kunnes tuo alkaa suutelemaan minun kaulaani. Siis Aleksi, ei suihku.Hommat keskeytyvät aika pian, sillä ovikellomme soi.
"vittu" Aleksi sanoo ja pistää pyyhkeen ylleensä. Hän lähtee avaamaan ovea.
Menen itsekin perässä ja huomaan oven takana itkuisen Joonaksen.
"mikä on?" Aleksi kysyy itkuiselta Porkolta.
"m-meille tuli Nikon kaa riitaa" hän nyyhkäisee.
"voi sua" sanon ja otan Joonaksen halaukseen.
"tuu sisälle sieltä" Aleksi sanoo Porkon mennessä sohvalle."haluutko kertoo mistä teille tuli riitaa?" kysyn Porkolta.
"Noku Niko piilotti mun bisset, koska juon muka liikaa ni suutuin siitä" hän huokaisee.
Purskahdamme Aleksin kanssa nauruun.
"s-sori" sanon naurun seasta.
"mut et sä voi suuttuu tosta, Niko tarkotti vaan hyvää" jatkan.
"niinkö luulet?" Porko kysyy minun nyökätessä.
"nyt meen takas kotiis ja pyydät anteeks" Aleksi sanoo päättäväisesti.
"okei" hän sanoo ja lähtee ovesta ulos.
—
Porko lähti äsken kotiinsa. Nyt me vain istumme Aleksin kanssa sohvalla. Pitäisi mennä nukkumaan, sillä kello lähestyy jo 12. Nappaan Aleksin syliini ja lähden kantamaan häntä kohti makuuhuonetta. Lasken hänet sängylle."ja mikäs herra Matelalla oli takaa-ajatuksena" Aleksi kysyy minulta hymyillen.
"aattelin ihan tuoda sut nukkuun" hymähdän ja menen hänen viereensä makaamaan.
"no höh" tuo vastaa ja painaa päänsä rintakehääni vasten.
"hyvää yötä rakas" Aleksi kuiskaa ja painaa nopean pusun huulilleni.
"öitä"
————————————————————————
sanoja 712
tänää tulee vaan yks osa ku mulla on menoo, nii en ehi kirjottaan:(
YOU ARE READING
Onnelliset (Olli x Aleksi)
FanfictionTarina kertoo kahdesta nuoresta miehestä nimeltänsä Olli ja Aleksi. Lähde seuraamaan noiden rakastavaisien elämää, mitä mahtaa tulla kaikista keikkarundeista ja mökkeilyistä? Se selviää vain lukemalla 😉