Aleksi
Tänään on 31.12 eli uusivuosi vaihtuu vain kymmenien tuntien päästä. Olen innoissani. Kaiken lisäksi uusivuosi on tärkeä myös siksi, että on minun ja Ollin vuosipäivä. Vuoden vaihtuessa tulee kaksi vuotta siitä, kun aloimme seurustella.Kävimme ostamassa eilen raketteja sekä tähtisädetikkuja. Vietämme maailman parhaimman uuden vuoden jätkien ja Rillan kanssa. En kyllä tiedä mitä Rilla tuumaa raketeista, saattaa pelätä tai sitten ei. Olli on nukkumassa vielä.
—
Tulin juuri Rillan kanssa lenkiltä. Siellä oli vähän lämpimämpi kuin eilen. Silti on vielä pakkasta. Menen keittiöön keittämään kahvia itselleni ja Ollille, sillä käyn herättämässä hänet aika pian.Teen nopeasti vielä leivät meille ja astelen sitten makuuhuoneeseen. "ollii, tääl ois kahvia" kuiskaan rakkaan mieheni korvaan.
"mhh, onko pakko herätä" Olli valittaa.
"on, pian vaihtuu vuosi ja on mein vuosipäivä" muisutan häntä tuon hymyn noustessa korviin saakka.
—
Olli saa syötyä viimeisen palan leivästä. Vihdoinkin. Hän söi sitä varmaan valehtelematta kymmenen minuuttia, ihme haaveilija. En edes halua tietää mistä hän haaveili, sillä Olli katsoi minua virne kasvoillansa.Sovimme jätkien kanssa, että menemme kuuden aikaan ulos ampumaan raketeita. Sitten tulemme meidän kämpille juhlistamaan minun ja Ollin vuosipäivää. Tänään en juo paljoa, sillä haluan muistaa tämän päivän kunnolla. Siitä tulee ikimuistoinen. Lupaan sen.
—
Kello on vasta puolen päivän. Meillä olisi koko päivä aikaa tehdä kaikkea kivaa. En kyllä tiedä mitä. "Aleksiii voidaaks kattoo joku leffa, mul on tylsää" Olli marmattaa. "jooh, mul olis yks leffa mikä voitas kattoo" hymyilen. Pistän netflixistä pyörimään 365 days. Olli pyöräyttää silmiänsä ja naurahtaa.Ollaan katsottu tätä leffaa jo puolet. Meneillään on suihkukohtaus. Olli katsoo minua ja virnuilee. "mitä sä katot" naurahdan.
"mietin vaa et miks et kato mua suihkus tollee ku toi muija" Olli valittaa. "no millee mä sit katon sua" kysyn hymyillen. "ihanku joku pikkupoika" Olli nauraa. Pian alamme suutelemaan. Suudelmat muuttuvat intohimoisemmiksi. Pian minua viedään makuuhuoneeseen.
—
Meidän pikku "leikit" saatiin äsken päätökseen. Oli taas vaihteeksi erilaista, kun Olli oli erityisen villillä päällä ja päätti kokeilla jellyjortikkaa minulla. No ei siinä, tuntuihan se hyvältä.Tulin käymään nopeasti suihkussa. Ennen kuin lähtisimme ulos ampumaan jätkien kanssa raketteja. Ja muistan myös ottaa tähtisädetikut mukaani. Aion pitää Rillasta hyvää huolta. En halua, että hän joutuu pelkäämään raketteja.
Kuivaan tukkani ja pistän pyyhkeeni takaisin Ollin pyyhkeen viereen. Tepsuttelen makuuhuoneeseen pistämään vaatteita päälle. Olli makaa sängyssä katsoen puhelinta. Ihmeen puhelin addikti. Kuulen kameran äänen. "olli...etkai sä ottanu just mun perseestä kuvaa" kysyn hiljaisesti. Olli alkaa nauramaan ja lähtee juoksemaan olkkariin.
"vittu matela anna tänne se" huudan kun juoksen Ollin perässä ympäri kämppää. Nappan puhelimen Ollin kädestä ja poistan sen kuvan. "no älä ny, oisin saanu hyvää taustakuva matskuu tosta" Olli naurahtaa.
"haista vittu" kikatan. "mäki sua rakas mut mees ny pistää housut jalkaa, nakupelle" Olli sanoo ja antaa pusun.
—
"mitä jos jätetään Rilla tänne siks aikaa ku ollaan ulkona, jos se kuitenki pelkää niitä raketteja" ehdotan Ollille. "joo hyvä idea" hän hymyilee. Nappaan kaapista raketit ja tähtisädetikut, jonka jälkeen pistän kenkäni jalkaan. Olli tulee perässäni eteiseen.Lukitsen nopeasti oven ja lähden sitten Ollin perässä kävelemään rappusia alas. Kävelemme kadulle, jolla lupasimme nähdä jätkien kanssa, ja ampua raketteja sillä kadulla. "moroo" Joel sanoo meidän saapuessaan. "jouu" huikkaan kaikille.
—
"noni nyt lähtee" sanon ja sytytän raketin. Pian se nouseekin taivaantuuliin. Otan Ollin kainalooni ja katselemme raketteja ja niiden kauniita kuvioita. "ainii, hyvää vuosipäivää äijät" Niko sanoo ja halaa minua sekä Ollia.
Ette arvaakkaan kuinka paljon RAKASTAN Ollia.Lähdimme hetki sitten kävelemään meidän kämpille. Raketit tulivat ammuttua ja tähtisädetikut poltettua. Ilta on kuitenkin vielä nuori. Mutta en juo paljoa, sen minä lupasin. Ei myöskään Olli. Kävelen Ollin kanssa käsi kädessä muiden jätkien takana. Suukotan Ollia aina välillä.
—
Avaan ulko-oven ja vastassahan on jälleen meidän oma pikku-Rilla. Se on niin suloinen. Ensimmäisenä tuo menee nuuskimaan Nikoa. Rilla selvästikin pitää hänestä. Riisun ulkovaatteeni ja haen keittiön kaapista skumppaa sekä skumppalasit. Vien ne sohvapöydälle.Nautimme kaikessa rauhassa uudesta vuodesta ja minun sekä Ollin vuosipäivästä. Istun sohvalla ja Olli makaa päälläni päänsä minun rintakehälläni. Muut jätkät istuvan tuoleilla keittiössä taikka olohuoneen matolla. Olisivat he kyllä meidänkin viereen sohvalle mahtuneet.
—
Pojat lähtivän puolisen tuntia sitten. Juhlistimme Ollin kanssa vuosipäivää vielä siten, että kävimme yhdessä ihanassa vaahtokylvyssä. Vain kynttilät valaistivat koko pesuhuoneen. Kuinka romanttista. Rakastan. Nyt maistuu uni, etenkin Ollin ollessa minun vieressäni.Meinaan ilmeisesti nukahtaa sohvalle, sillä tunnen kuinka Olli kantaa minua makuuhuoneeseen. Hän laskee minut sänkyyn, riisuu minut ja peittelee peiton alle. Sitten tuo tulee itsekin minun viereen ihan kiinni. Painan pääni Ollin rintakehälle ja nukahdan samantien. "hyvää yötä kulta" kuulen vierestäni. En vastaa mitään, sillä nukahdan tällä sekunnilla.
————————————————————————
sanoja 739
🖤🥳
YOU ARE READING
Onnelliset (Olli x Aleksi)
FanfictionTarina kertoo kahdesta nuoresta miehestä nimeltänsä Olli ja Aleksi. Lähde seuraamaan noiden rakastavaisien elämää, mitä mahtaa tulla kaikista keikkarundeista ja mökkeilyistä? Se selviää vain lukemalla 😉