timeskip 10 vuotta
Aleksi
Kymmenen vuoden aikana on tapahtunut nyt kaikenlaista. Olisi aika kertoa vähän niistä. Rilla kuoli viimevuonna. Meillä on nyt uusi pentu, nimeltään Roosa. Se on tullut hyvin juttuun Rommin ja muiden koirien sekä kissojen kanssa. Joel ja Tommi ovat löytäneet itsellensä kumppanit.
Mikä ihaninta minun ja Ollin mielestä on se, että Joonaksella ja Nikolla on adoptio lapsi. Hänen nimensä on Veeti. Minulla ja Ollilla kaikki on niin täydellistä kuin vain voi olla.
——
Herään Ollin vierestä meidän sängystä. Olli tuhisee söpösti vieressäni. Kello on jo kaksitoista, joten olisi aika herättää Olli. "rakaas, herätys" kuiskaan suoraan Ollin korvaan. "mm huomenta" Tuo mumisee. "huomenta ja hyvää juhannusta" hymähdän. "ai onks ny juhannus?" Olli kummastelee. "joo on" naurahdan ja nousen ylös pukemaan. Nappaan lattialta shortsit ja hupparin, joka on Ollin.Kävelen keittiöön keittämään kahvia. Pian tunnen vahvat käsivarret ympärilläni. Olli se sieltä tuli halaamaan minua. "tuliks halipula?" kysyn huvittuneena. "joo" Olli vastaa ja suutelee minua niskaan. Napsautan kahvinkeittimen päälle ja istun keittiön pöydän ääreen. Olli tulee istumaan minua vastapäätä. Nappaan nopeasti kaapista meille vielä mukit ja istun takaisin pöydän ääreen odottamaan kahvin tippumista.
——
Saimme äsken kahvit juotua ja leivät syötyä. Nyt katselemme Ollin kanssa telkkaria, josta ei tule yhtikäs mitään. Puhelimeni soi keittiön pöydällä. Kiirehdin sen luokse ja huomaan Joelin soittavan.
"mitä asiaa?" kysyn Joelilta. "vietettäskö jätkien kesken juhannusta studiolla ja jos Jemina ja Enni tulis kans?" Joel ehdottaa. "joo mikä ettei, sanon Ollille" ilmoitan ja katkaisen puhelun, jonka jälkeen kävelen takaisin sohvalle."mitäs sillä oli asiaa?" Olli kysyy minun istuessaan tuon syliin. "kysy et mentäskö viettää juhannusta studiolle" hymähdän. "ketä kaikki sinne tulis?" Olli kysyy hymyillen. "kaikki me kuus ja sit Joelin ja Tommin muijat, Enni ja Jemina" hymyilen. "okei no mennää vaa" Olli hymähtää ja suutelee minua huulille. Asetan pääni Ollin olkapäälle ja pistän silmäni kiinni. Tässä on niin turvallista olla. Lähdemme studiolle varmaankin aika pian, sillä ei täällä ole muutakaan tekemistä.
——
"moikka Roosa!" huudahdan ja suljen oven perässämme. Kuulen kuinka Roosa alkaa vinkumaan, voi pientä. Lähden kävelemään Ollin perässä rappusia alas päin. Avaan kerrostalon oven ja astun kuumaan helteeseen. Avaan autoni oven ja istun kuskin paikalle. Olli viereeni pelkääjän paikalle. Käynnistän autoni ja lähden ajamaan studiota kohti. Matka ei ole pitkä.Kurvaan autoni studion pihaan huomaten, että Joel ja Jemina ovat jo täällä. Nousen autosta ja kävelen Ollin perässä studion ovista sisälle. Pian Olli peittää silmäni, sillä näen Joelin nuolemassa Jeminaa.
"vittu jotai rajaa!" Olli huutaa vierestäni. Joel katsoo meitä järkyttyneenä ja nousee pois Jeminan päältä.
"oho sori" Jemina pahoittelee. Hänen vieressään oleva Joel alkaa nauramaan, kunnes Jemina läppäisee tuota reidelle. Hulvatonta.
——
Kaikki jätkät ovatkin jo saapuneet studiolle. Ennikin tuli jo Tommin mukana. Tästä alkaisi taas juominen ja riehuminen. Noh, koitetaan pysyä hengissä.
Istumme kaikki studion lattialla juomassa, meillä on todella hauskaa. "muistaks Joel miten sä tapasit Jeminan" Niko naurahtaa. "een" Joel miettii. "sillon siel Kampis ku oltii jätkien kaa ja sit sä vaa häippäsit" Tommi nauraa. "ainii" Joel hymähtää kaikkien revetessä nauruun.Kaikki ovat jo aika moisessa hurmoksessa, niinkuin Niko sanoisi samanlailla Euroviisuissa. Sillon, kun Joel kaatui turva-aitojen kanssa. Sillon oli kyllä kova meno. Kaikenlaista olemme jo ehtineet pelata. Pullonpyöritystä ja sen sellaista. Tällä hetkellä makaan Ollin päällä sohvalla, Olli ei ole juonut paljoa, sillä hän on oikein energisellä päällä. Kunhan ei nyt vain alkaisi taas lähentelemään. Ihan hupsu.
——
Joel ja Joonas ovat jälleen riehumassa keittiössä. Enni ja Jemina juttelevat jotain vessassa, sekä Niko, että Tommi. He eivät kylläkään juttele vessassa, vaan pianon ääressä. Minä ja Olli puolestaan pussailemme sohvalla. "äijä varo sit ku kohta esim Porko ampasee tänne" Olli naurahtaa. "no joojoo" hymähdän ja jatkan Ollin suutelemista. Niinpä tietenkin, Porko ampaisee sohvalle ja hyppää päällemme. "vittu äijät" Porko nauraa.Kaikki ovat taas saapuneet juttelemasta sohvan ääreen. Juomme varmaan kuudennetta bisseä Ollin kanssa. Minua alkaa jo vähäsen väsyttää, mutta en anna sen häiritä. Nyt Porko ja Niko nuoleskelee toisiaan keittiössä. Sen näkee helposti ikkunan läpi.
"pliis jossai muual, saan traumat" Valitan. "mites se sun ja Ollin sessio hetki sitte" Porko naurahtaa ja jatkaa suutelemistaan. Punastun, ei olisi ehkä pitänyt soittaa suutaan.
——
Enni ja Jemina lähtivät äsken Ennin luokse. Eivät kuulemma jaksaneet enään olla. Kai he juttelevat keskenään jotain omiaan. Tommin puhelin alkaa soida olkkarin pöydällä. "moi isä" Tommi vastaa erittäin selkeästi, sillä ei juonut melkein mitään.
"m-mitä?" Tommi kuiskaa ja samantien puhelin tippuu hänen kädestään maahan. Kyyneleet valuvat tuon poskille. "mitä tapahtu" sanon ja halaan Tommia. "m-mun äiti on kuollu.."
———————————————————————————
sanoja 726
😔kirja on nyt päätetty, toivottavasti tykkäsitte tästä.❤️
YOU ARE READING
Onnelliset (Olli x Aleksi)
FanfictionTarina kertoo kahdesta nuoresta miehestä nimeltänsä Olli ja Aleksi. Lähde seuraamaan noiden rakastavaisien elämää, mitä mahtaa tulla kaikista keikkarundeista ja mökkeilyistä? Se selviää vain lukemalla 😉