Olli
Tänään päätettiin jätkien kanssa, että menemme kaikki kuusi Kampin kauppakeskukseen vähän shoppailemaan. Mitä kaikkea turhaa sieltä nyt voikaan löytää. Aleksi makaa sohvalla Rillan kanssa ja katsoo puhelinta. Minä istun keittiön pöydän ääressä juomassa kahvia ja syömässä leipää. Ulkona on jo yli kaksikymmentä astetta lämmintä. Nousen pöydän äärestä ja menen vaihtamaan shortsit jalkaani."Alluuu, anna mulle huomioo" Marisen. "vooi, onks pikku vauva huomionkipee" Aleksi lässyttää. "joo" vastaan hiljaisesti katsoen Aleksia koiranpentu ilmeellä. Hän nappaa minut syliini ja kantaa sänkyymme. Nappaan viltin sängyn päädystä ja vedän sen minun ja Aleksin ylle. Tässä on niin ihanan lämmin. "Aleksi?" Kysyn. "mm" Hän hymähtää ja kääntää kasvonsa minua kohti. "kai sä tiesit et rakastan sua aivan valtavasti" hymähdän.
"no tottakai, ja niin mäkin sua" Aleksi hymähtää.
——
Herään päiväunilta Aleksin vierestä. Katson kelloa joka näyttää kahta. Vielä ei olisi hirveän kiire minnekkään, sillä menemme Kamppiin vasta kolmelta, mutta on silti järkevää nousta. "alluu" kuiskaan. "joojoo oon hereillä" Aleksi naurahtaa ja kääntyy minuun siten, että näen tuon merensiniset silmänsä. Miten nuo voikaan olla niin kauniit. Nousen ylös sängystä ja menen vessaan katsomaan, että tukkani on edes vähäsen hyvin.Istumme Aleksin kanssa sohvalla odottaen, että kello löisi kolme. Tai no, lähdemme tästä varttia vaille kolme, sillä tästä kestää kuitenkin hetki ajaa Kamppiin. Näkisimme jätkät sitten siellä. Avaan telkkarin ja sieltä tulee salkkarit, joten päätämme katsoa Aleksin kanssa niitä. Otan tuon halaukseen ja alan silittämään tuon kiharia, mustia ja silkin pehmoisia hiuksia. Olisivatpa omani yhtä pehmeät.
——
Kello on nyt varttia vaille kolme, eli olisi aika lähteä.
"ollii mennää jo" Aleksi hoputtaa ulko-ovelta.
"juujuu mä tuun" naurahdan ja nappaan avaimeni lipaston päältä. Lähden kävelemään rappusia alas Aleksin perässä. "venaa ny vähä" huudan Aleksin perään, mutta hän vain naurahtaa. Astun kuumaan helteeseen kerrostalon ovesta. Aleksi istuu jo autossani. "mikä kiire sul oli" naurahdan avatessani autoni ovea. "ei mikää" tuo vastaa.Käynnistän autoni ja lähden ajamaan kohti Kamppia, missä olimme sopineet jätkien kanssa nähdä. Pian kurvaankin Kampin pihaan, jossa nään Tommin ja Joelin auton, joten parkkeeraan omani heidän viereensä. Astun ulos autosta ja kävelen Aleksin kanssa Joelin ja Tommin luokse. "mis Porko ja Niko on?" kysyn. "kestää taas omissa puuhissa" Tommi nauraa minun pyöräyttäessä silmiäni.
——
"kato mattimyöhäset saapu" huudahdan Nikolle ja Porkolle, jotka kävelevät käsi kädessä meitä kohti. Menemme kaikki kuusi Kampin ovista sisälle. "mä meen ainaki ekaks Aleksin kans käymää Tommy Hilfigeris" ilmoitan Aleksin hymyillessä minulle.
"alright, meen Nikon kans käymää varmaa H&M" Porko huikkaa. Kaikki me kuusi lähdemme eri suuntiin.Olemme käyneet kaupoissa ja nyt tulimme takaisin aukiolle, jossa sovimme, että näemme. Kaikki muut ovat saapuneet paitsi Joel. "mihi se Hokka ny livahti" Niko kysyy. "no siis se meni kahville ja näki jonku muidun siä, vissii lähti sen matkaa" Tommi naurahtaa. "jaahas, eiköhä mennä Porko tein luokse juomaa" huudahdan Aleksin nauraessa. "no mitä" kysyn hämmentyneenä Aleksilta. "eipä täs mitää" Aleksi naurahtaa ja antaa pusun poskelleni.
——
Nyt olemme matkalla Nikon ja Joonaksen luokse juomaan. Yllätys. Noh, pitkästä aikaa pääsee taas juomaan jätkien kesken. Lukuunottamatta Hokkaa joka lähti muijien perään. Ihan tyypillistä kuitenkin. Parkkeeraan autoni Tommin ja Nikon auton viereen. Sitten lähden kävelemään rappusia ylös päin Tommin, Nikon ja Porkon luokse, sillä he menivät jo sisälle.Avatessa oven meitä on vastassa Rommi. "moi Rommi" kuiskaan ja rapsutan tuota kissaa niskan takaa. Se rupeaa heti kehräämään. "noni tulkaas tänne ja bisset kätee" Tommi huikkaa sohvalta. Menemme Aleksin kanssa sohvalle istumaan ja Niko ojentaa heti meille bisset käteen. "Tänää ryypätää!" Porko huutaa ja vetää bissensä ykkösellä alas. Kaikki rupeavat vain nauramaan.
——
Meno on taas semmoinen, että Joonas on yllätys yllätys jo kauheassa kännissä. Hän tanssahtelee telkkarin edessä. Hyvä ettei äsken tippunut telkkari lattialle, kun hän horjahti. "mm Nikooo" Porko hymyilee ja menee istumaan Nikon päälle hajareisin. Tuo alkaa suutelemaan Nikon kaulaa. "joo tota Olli eiköhän me lähetä jo kotiin" Aleksi naurahtaa. Nyökkään ja lähden samantien ovesta pihalle. Joudumme kävelemään kotiin, sillä emme voi ajaa autoa, kun olemme kerran juoneet.Kävelemme valoisaa Helsingin katua pitkin. Täällä on vielä ainakin viisitoista astetta lämmintä. Hyvä vaan, niin ei ainakaan palellu. Avaan kerrostalomme oven ja lähden kapuamaan rappusia pitkin ylös Aleksi perässäni. Kaivan avaimet taskustani ja avaan niillä oven. Rilla on heti vastassa häntä heiluen. "no heii" Aleksi lässyttää. Otan kenkäni pois ja juoksen sänkyyn, sillä väsyttää. Aleksi tulee perässäni ja vetää peiton yllemme. "hyvää yötä rakas" Aleksi kuiskaa korvaani. "öitä Aleksi" vastaan ja painan pääni hänen rintakehällensä.
———————————————————————————
sanoja 713
ens luku on vika❤️
YOU ARE READING
Onnelliset (Olli x Aleksi)
FanfictionTarina kertoo kahdesta nuoresta miehestä nimeltänsä Olli ja Aleksi. Lähde seuraamaan noiden rakastavaisien elämää, mitä mahtaa tulla kaikista keikkarundeista ja mökkeilyistä? Se selviää vain lukemalla 😉