19. sovinto

333 15 1
                                    

Olli
Eilinen loppuilta oli ihan hirveä. Voisin tehdä mitä vain, jotta voisin poistaa sen.
-flashback eiliseen-
Olen lähdössä vessaan, kunnes joku nainen tarttuu minun käteen kiinni.
"mitä sä teet?" kysyn tuolta, mutta hän vain tiukentaa otettaan.
"p-päästä irti!" melkein huudan tuolle.
"hah, sä et mee minnekkään" nainen sanoo virnuillen. Tuo alkaa raahaamaan minua vessaan ja alkaa suutelemaan minua väkisin.

Aleksi tulee vessaan, huomaan kuinka kyyneleet valuvat tuon poskille. Riuhtaisen itseni pois tuosta tilanteesta ja lähden Aleksin perään.
-takaisin nykyhetkeen-
Istun kämppämme sohvalla. Aleksista ei ole kuulunut mitään eilisen jälkeen. Hän kai meni Nikon luokse yöksi. Pian kuitenkin kuulen ovikellon soivan.

Aleksi astelee ovesta sisään. Hän katsoo minua pettyneenä ja on lähdössä makuuhuoneeseen.
"aleksi mä voin selitt-" aloitan.
"sä et rakasta mua eiks nii?" Aleksi sanoo hiljaisesti, kyyneleet valuvat tuon poskille.
"Rakastan! Aleksi mä rakastan sua ihan helvetisti, mä en suudellu sitä naista vapaaehtosesti" huokaisen.

"siis täh..?" hän sanoo hiljaisesti ja tulee viereeni sohvalle.
"niin, olin menossa vessaan. Joku nainen tarttu mun ranteeseen kii, yritin päästä pois mut se vaa vei mut väkisin vessaa ja alko suuteleen mua pakosti. En päässy pois" kuiskaan kyyneleen valuessa poskelleni.
"voi rakas, anteeks et mä en kuunnellu sua eilen" Aleksi sanoo.
"e-ei se sun syy ollu" huokaisen Aleksin ottaessa minut syliinsä.

Aleksi
Saimme sovittua Ollin kanssa. Olisi pitänyt kuunnella häntä, olin niin typerä. Voin luvata, että etsin vielä sen naisen käsiini. Hän saa kuulla kunniansa. Minun miestä ei kohdella noin, IKINÄ.

Olli makaa sängyssämme. Menen hänen luokseen.
"muistatko yhtään minkä näkönen se muija oli" kysyn Ollilta.
"öö, sillä oli pitkät blondit hiukset, aika lyhyt ja laiha." tuo muistelee.

Palaset alkavat loksahtelemaan paikoillensa. Näytän ilmeisesti järkyttyneeltä, sillä Olli katsoo minua huolestuneesti.
"oliks sillä semmonen käärme tatuointi kädessä?" kysyn hiljaisesti.
"joo, miks niin" Olli sanoo.
"ei vittu" sanon ja lähden nopeasti eteiseen.

"hei mihin sä meet" Olli kysyy ja tarttuu käteeni kiinni.
"se on Mari, mun exän kaveri. Se on ahdistellu ennenki muita. Vittu mikä muija" ärähdän.
"ei jumalauta, mut rakas sä et voi mennä yksin, se voi käydä suhun käsiks, nyt me mennään tekeen poliisille rikosilmotus" Olli sanoo päättäväisesti.

Ajan autoani poliisiasemalle Olli kyydissäni. Olemme menossa tekemään rikosilmoitusta Marista. Poliisiasema on keskustassa, eli ei kauhean pitkä matka.

Pääsimme perille. Parkkeeraan autoni parkkipaikalle. Astun Ollin kanssa ulos autosta ja lähdemme kävelemään sisälle päin. Avaan Ollille oven ja päästän hänet ensimmäisenä sisään.

Odotan Ollin kanssa, että poliisi tulee kutsumaan meidät sisälle. Jännittää, mutta teen mitä vain, että Mari jäisi kiinni ja saisi edes muutaman kuukauden vankeutta.

"Kaunisvesi ja Matela!" ovelta kuuluu huuto. Katson Ollia, joka näyttää jännittyneeltä.
"hei hyvin se menee" sanon ja silitän tuon poskea.
Olli hymyilee minulle, kävelemme ovesta sisään.

"elikkäs haluaisitte tehdä rikosilmoituksen, kerrotteko vielä mistä asiasta ja kenestä?" poliisi kyselee meiltä.
"joo siis, teen rikosilmoituksen Mari Järvisestä, se on ahdistellu mua ja mun miestä Ollia. Tää ei ollu eka kerta, nimittäin se on meinannu raiskata mut, onneks pääsin pakeneen" huokaisen.

Olli silittää polveani, se rauhoittaa.
"selvä! kerrotko vielä missä tämä Mari asuu" poliisi kysyy.
"tortinkatu 17" sanon poliisin nyökätessä.

Istahdan kuskin paikalle autoon. Noniin, nyt se on hoidettu alta pois. Rikosilmoitus on tehty. Saan onneksi mielenrauhan. Samoin Olli. Hänen eikä minun tarvitse enään pelätä.

Starttaan auton ja lähden ajamaan kotiin päin. Olli katselee ikkunasta haikeasti.
"onks kaikki hyvin" sanon silittäen hänen reittänsä.
"joo, helpottaa ku se rikosilmotus on nyt tehty" Olli huokaisee.
"no niimpä" hymähdän ja keskityn samalla ajamiseen.

Istun Ollin sylissä sohvalla. Katsomme jotain tylsää sarjaa taas kerran. Silmäni lipsuvat koko ajan kiinni. Väsyttää.
"älä nukahda" Olli naurahtaa.
"mm" mumisen.
Tunnen kuinka Olli kantaa minua sänkyyn. En jaksa reagoida, sillä väsyttää aivan liikaa.

Makaan sängyssä Olli vieressäni. Ei väsytä enään paljoa. Olli puolestaan on juuri nukahtamaisillaan.
"hyvää yötä rakas" sanon uniselle Ollille.
"mm öitä" tuo vastaa ja nukahtaa.

Pian alkaakin kuulua jotain muminaa ja Olli alkaa potkimaan ilmaan. Mitäköhän unia hän oikein näkee.
"eii älä viä sitä multa" Olli mumisee.
"anna, se on mun sukka!!" hän jatkaa mumisten. Alan nauramaan.

Voi Olli parkaa, joku on vienyt hänen sukkansa. Tietäisipä Olli sen, kuinka paljon minä häntä rakastan. Vihdoin olen löytänyt ihmisen jota rakastan kokonaan sydämestäni ja Olli minua. Hän on elämäni mies.

Yhtäkkiä huomaan, kun Olli säpsähtää hereille.
"missä mä oon" tuo kysyy ihmeissään.
"rakas sä oot kotona meidän sängyssä" naurahdan.
"jatka vaan nukkumista" sanon ja annan pusun hänen otsaansa. Saman tien tuo nukahtaa. Nukahdan itsekin melkein heti.
————————————————————————
sanoja 716
😙

Onnelliset (Olli x Aleksi)Where stories live. Discover now