timeskip lähtöpäivään mökille
Aleksi
Tänään lähtisimme mökille, mutta pitää vielä varmistaa pojilta, mihin aikaan lähdemme.
Olli yllätys yllätys nukkuu vielä. Herätän hänet kuitenkin kohta, sillä en halua myöhästyä Tommin kyydistä.Tommi tulee hakemaan meidät ensimmäisen, koska asumme häntä lähimpänä. Sen jälkeen haemme loputkin jätkät. Koko matka tulee olemaan pitkä, koska Joel ja Porko kuitenkin vittuilevat tai tappelevat koko matkan. Ihan perus heitä.
—
Santerin apinalauma
minä: nii mihi aikaa tommi tuut hakee mua ja Ollia?
Tommi: siin yheltätoista
minä: juu okei, ollaan valmiina Ollin kans sit siihe aikaa
Tommi: 👍🏻
Joel: ette sit pane siä mökillä ku en haluu mitää saakelin traumoja😜
minä: katotaanko😙
Joel: haista vittu🖕🏻
—
Lähden herättään Ollia, sillä kello on jo kymmenen ja pitäisi pakata vielä loputkin tavarat.
Valmiiksi olen pakannut jo vaatteet yms, mutta otan vielä pari juttua mukaan.
"huomenta unikeko" kuiskaan tuon ruskeahiuksisen basistin korvaan.
"no huomenta vaa sullekki" Olli naurahtaa minulle.
"me lähetää sit yheltätoista ni ooks pakannu jo kaikki?" kysyn häneltä.
"joo oon" tuo vastaa.
Otan yöpöydän laatikosta vielä kortsuja sekä liukkarin ja pakkaan ne sitten laukkuuni.
"vai semmosia sä pakkaat mukaan" Olli virnuilee minulle.
Heitän häntä tyynyllä naamaan ja virnuilen takaisin.
"mäki rakastan sua" Olli nauraa minun lähtiessä keittiöön tekemään aamupalaa.
—
Tunnen lämpimät kädet ympärilläni ja käännyn Olliin päin, että näen hänen kasvonsa. Onko muka olemassa tuon täydellisempiä kasvoja? Ei, jos minulta kysytään.
"mitäs sä oikeen meinasit tehä?" hän kysyy.
"ihan leipää aattelin syödä" vastaan haukatessani palan leivästä.
Teen myös Ollille leivän ja tungen sen hänen suuhunsa.
"ole hyvä" hymyilen.
"kiitos" Olli mumisee syödessään suu täynnä leipää. Hän näyttää ihan hamsterilta. Käyn vielä nappaamassa nopeasti laturini ja läppärini mukaan meidän makkarista. Voimme sitten katsoa siitä matkalla elokuvia.
— timeskip —
Odotan Ollin kanssa ulkona, että Tommi saapuisi hakemaan meitä. Saisi tulla jo, sillä täällä on aika kylmä. Olli kylläkin lämmittää, mutta silti.
Näen tutun auton tulevan meitä kohti. Vihdoin Tommi tuli.
"mikä kesti?" kysyn nostaessani matkalaukkuani takaluukkuun.
"no en löytäny mun toista sukkaa" Tommi naurahtaa.
"selvä" Olli ehtii vastaamaan puolestani.
Olli nostaa vielä oman matkalaukkunsa autoon ja menemme sitten istumaan takapenkille vierekkäin.
Haemme vielä loputkin jätkät kyytiin.
—
Nyt me kaikki kuusi istumme autossa ja tästä alkaa matka kohti Ruovettä. Ajattelin katsoa Ollin kanssa koko matkan leffoja tai sitten nukkua. Porko ja Niko vain nuolee toisiansa. Joel kuuntelee ilmeisesti musiikkia, sillä hän hytkyy musiikin tahtiin. Ihme hyyppä.Matkaa on kulunut noin kolme tuntia, eli vielä olisi suurinpiirtein tunti jäljellä. Tällä hetkellä kaikki muut paitsi minä ja Olli nukkuu. Olemme katsoneet ainakin neljä elokuvaa. Olli kylläkin vaihteli niitä jatkuvasti, ei olleet kuulemma hyviä tai sitten tylsiä.
—
"perillä!" Tommi ilmoittaa.
Kaikki alkavat heräilemään paitsi Joel joka kuolaa ikkunaa vasten.
"herätys, me ollaa perillä" sanon ja läpsäisen häntä poskelle.
Joel herää ja katsoo minua "haista vittu" ilmeellä.
Alamme roudaamaan Ollin kanssa matkalaukkujamme sisälle.
"me otetaa Aleksin kaa sit isoin makkari!" Olli huutaa.
Tiedän jo mitä hänellä on mielessä.
—
Saimme äsken kamat sisälle ja nyt istumme olkkarin sohvalla ja odotamme, että Joel ja Niko saa ruuan valmiiksi. Porko on jo yllätys kauheassa kännissä ja on ulkona istumassa. Ilmeisesti katselee maisemia. Myönnän, onhan ne todella upeat.
"noni ruoka ois valmista" Niko huutaa keittiöstä.
"joo tullaan" vastaan hänelle.
Joel käy vielä käskemässä Porkonkin ulkoa syömään.
—
Olen ihan täynnä ruuasta. Se oli kyllä yllättävän hyvää. Nyt makaamme Ollin kanssa huoneemme sängyssä. Tämä on ihan valtavan kokoinen parisänky. No ainakin mahtuu tekemään kaikenlaista.
"mitäköhän Porkolle mahtaa tänää taas vaihteeks käydä, ku se on nyt jo kauhees kännis" Olli kysyy minulta.
"sitä ei tiiä" naurahdan.
—timeskip—
Istumme kaikki viisi ulkona nuotion ääressä. Porko kylläkin puuttuu. Varmaan sisällä mökissä kittaamassa bisseä. No antaa olla siellä yksikseen.
Juomme bisseä ja sen sellaista. Lupasimme kylläkin Ollin kanssa, ettemme juo tänään paljoa, sillä emme halua olla huomenna kauheassa krapulassa.
"pelataas totee" Niko ilmoittaa.
Nyökkäämme vastaukseksi.
"Aleksi, totuus vai tehtävä?" Niko kysyy minulta.
"mm tehtävä" vastaan.
"pussaa meistä parhaimman näköstä" Niko käskee.
Mikä kysymys tuo oikein oli? Otan vieressä istuvan Ollin leuasta kiinni ja suutelen häntä. Suudelma kestää pitkään.
"nonii kyyhkyläiset eiköhän riitä" Joel naurahtaa vastapäätämme.
"Tommi, totuus vai tehtävä" kysyn Tommilta, sillä nyt on minun vuoroni kysyä.
"totuus" Tommi vastaa.
"onks sulla jotain juttuu kenenkään kaa?" kysäisen tuolta.
"saattaapi ollakki" hän virnuilee.
"oho oho kenen kans?" Olli kysyy vierestäni.
"noo yhen semmosen Jeminan" Tommi naurahtaa.
—
"mä lähen hakee sisältä lisää juotavaa" Joel sanoo.
"juu" Olli sanoo vierestäni.
Joel tulee sisältä bissejen kanssa, mutta hieman huolestuneen näköisenä.
"mikä on?" kysyn häneltä ihmetellen.
"Porko ei oo tuol sisällä" Joel huokaisee.
Mihin ihmeeseen sen mies on voinu mennä?
Joelin puhelimeen tulee ilmotus.
"se on Porkolta!" Joel huutaa.
"no?" kaikki kysyvät yhteen ääneen.
"se ei tiiä missä se on, ilmeisesti jossain saaressa. Ainaki nii se sitä paikkaa kuvaili" Joel hymähtää.
"mitä vittua"
————————————————————————
sanoja 768
voi Porko🥲
YOU ARE READING
Onnelliset (Olli x Aleksi)
FanfictionTarina kertoo kahdesta nuoresta miehestä nimeltänsä Olli ja Aleksi. Lähde seuraamaan noiden rakastavaisien elämää, mitä mahtaa tulla kaikista keikkarundeista ja mökkeilyistä? Se selviää vain lukemalla 😉