Aleksi
Herään Joelin luota. Ajatus siitä, mitä eilen illalla tapahtui, saa minut itkemään. Painan pääni polvieni väliin ja alan itkemään. Olli ei rakasta minua. Kuulen Joelin astelevan luokseni sohvalle. "hei ei mitään hätää" kuulen Joelin sanovan rauhoittelevasti. Hän silittelee selkääni. Onneksi minulla on tämmöinen paras kaveri. Rakastan Joelia. Ystävänä.Saimme Joelin kanssa aamupalan syötyä, mutta istumme yhä keittiön pöydän ääressä. "pitäiskö sun mennä kotiin puhumaan Ollille?" Joel kysyy minun nostaessa pääni Joelia kohti. "en tiiä" vastaan vaisusti. "Aleksi mä luulen, et Ollilla on hyvä syy siihen miks se katto sitä naista eilen nii pitkää" Joel hymyilee. "niinpä kai" Vastaan hieman hymyillen.
Nousen keittiön pöydän äärestä ja kävelen eteiseen.
"meen puhuun sille" huikkaan. "moikka!" Joel huudahtaa, mutta en ehdi vastata mitään.
——
Seison minun ja Ollin kämpän oven edessä. Jännittää hieman mennä puhumaan Ollille. Käännän avaintani lukossa ja avaan oven. Näen Ollin istuvan sohvalla, hän itkee. "m-moi" änkytän.
"Aleksi!" Olli huudahtaa ja on tulossa halaamaan minua, mutta työnnän hänet pois. En halua juuri nyt halata Ollia. Käyn sohvalle istumaan Ollin tullessa viereeni. "meidän pitäs puhua eilisestä.." Olli aloittaa."miks sä siis katoit sitä naista sillaila?" kysyn varovasti. Olli huokaisee. "noh.. viis vuotta sitten olin baarissa joonaksen kans, siellä Maria, se sama nainen sieltä baarista. Raiskas mut siellä baarin vessassa viis vuotta sitten.." Olli sanoo hiljaisesti, pari kyyneltä vierähtää hänen poskelleen. "voi Olli.." huokaisen. Otan tuon syliini ja alan silittämään hänen päätään hiljaisesti. "anteeks rakas, mä en tienny" hymähdän. "ei se sun syy oo, mun olis pitäny kertoo" Olli kuiskaa.
——
Päätimme viettää Ollin kanssa ihan tavallisen leppoisen koti-illan. Emme mene mihinkään, koska ei ole mitään kiirettä. Ainoa mikä täytyisi jossain kohtaa hoitaa, on Rillan lenkitys. Nyt makaan Ollin sylissä sohvalla. Tuo silittää mahaani hennoin vedoin. Tuntuu niin turvalliselta. Meidän oma pikkuinen Rilla makaa sohvapöydän alla. Rilla on kyllä ihan hassu.Olli nukkuu allani. Minulla on kauhea vessahätä, enkä millään haluaisi herättää Ollia. Kai minun on pakko. "Olli." kuiskaan. "mmh-" tuo mumisee unisena. "viittitkö vähän väistyä, ku olisin menos vessaan?" kysyn hiljaisesti. "mm joo" Olli haukoittelee ja väistyy siten, että pääsen nousemaan, sillä hän oli kietonut kätensä minuun ihan kiinni. Menen vessaan ja hoidan tarpeeni. Pois tullessani huomaan Ollin, joka nukkuu lattialla. Ilmeisesti pudonnut sohvalta.
——
Istun sohvalla Ollin kanssa. Hän hivelee reittäni virne kasvoillansa. "olisiks kenties jotain vailla?" kysym ja katson Ollin sinisiä silmiä. "hmm ehkä" tuo vastaa hymyillen. "no okei, mut ensin Rilla pitää viedä lenkille" Hymähdän. Haen Rillan valjaat naulakosta ja puen ne koirani päälle. Olli tulee perässäni eteiseen pistämään kenkiä. Avaan oven ja lähden kävelemään rappusia alas Ollin tullessa perässäni.Astun ulos kerrostalon ovesta lämpimään ilmaan. Voisi sanoa, että täällä on jo yli kaksikymmentä astetta lämmintä. Kuuma on ainakin. Viemme Rillan jälleen samaiselle puiston polulle, niin kuin yleensäkin. Olli taitaa olla hieman malttamaton, sillä tuo hivuttelee koko ajan takamustani. "rakas koita ny kestää viä hetki" naurahdan. "no ku haluttaaa" Olli marisee. Lähdemme minä, Rilla ja Olli kävelemään takaisin kotiin.
——
Avaan kämppämme oven ja päästän Ollin ensimmäisenä sisälle. Nappaan Rillalta valjaat pois ja asetan ne takaisin naulakkoon paikallensa. Rilla menee heti ensimmäisenä juomaan vettä kipostaan. Hänelläkin oli varmaan kuuma tuolla kauheassa auringon paisteessa. Huomaan, kun Olli lähtee vessaan ripeästi. Kävelen vessan oven suulle hiljaisesti."mitä sä sinne menit piiloo?" kysyn huvittuneena.
"noku alko seisoo" Olli huokaisee hieman kiusaantuneena. Repeän nauruun. "Aleksi!" Olli huutaan. "sori sori" naurahdan. Avaan vessan oven ja istun hajareisin Ollin syliin. "mitä jos mentäs tonne makkarin puolelle, ni voisin auttaa ton kans" vinkkaan tuolle hänen virnuillessaan. "hyvä idea" tuo hymähtää.
——
Olli työntää minut seinää vasten. Tunnen hänen kalunsa koskettavan reittäni, se saa minut värähtelemään. Hän suorastaan hyökkää kaulani kimppuun ja alkaa suutelemaan sitä hyvin intohimoisesti. Pian Olli laskeutuu alas päin ja alkaa availemaan farkkujeni vyötä. Hän ottaa housuni pois ja heittää ne sängyn viereen. Olli kaataa minut sängylle ja tulee sitten päälleni.Nappaan itseltäni bokserit pois ja heitän ne samaan kasaan farkkujeni kanssa. Olli nuolaisee meisselini päätä ja alkaa sitten vetelemään aluksi hitaita vetoja edes takaisin. Tuntuu jumalattoman hyvältä. "Ollih, nopeempaa" pyydän huokailujeni välistä. Olli nopeuttaa vetojaan entisestään. Olen tulemaisillaan ihan juuri. Kaarran selkäni nautinnosta ja puristan lakanoita rystysieni välissä. Varoittamatta tulen Ollin kädelle ja mahalleni.
——
Makaan rakkaan mieheni kainalossa hengästyneenä. No joo myönnän, tuli siinä vähän hommailtua kaikkea muutakin, kuin vain esileikkejä. Vähän niitä näitä. Olli hengittää raskaasti rintakehäni päällä. Siirrän käteni hänen hiuspehkoon ja alan silittelemään sitä. Asetan pienen pusun hänen hiuksiinsa. "mä rakastan sua Olli" kuiskaan tuon korvaan. "niin mäkin sua" Olli vastaa hymähtäen. Painan silmäni kiinni ja nukahdan melkein samantien.
——————————————————————————-
sanoja 737
❤️✌🏻
YOU ARE READING
Onnelliset (Olli x Aleksi)
FanfictionTarina kertoo kahdesta nuoresta miehestä nimeltänsä Olli ja Aleksi. Lähde seuraamaan noiden rakastavaisien elämää, mitä mahtaa tulla kaikista keikkarundeista ja mökkeilyistä? Se selviää vain lukemalla 😉