NIEUW BOEK !

912 11 1
                                    

OMSCHRIJVING:

Niet zo heel lang geleden verongelukten de ouders van Serra (23). Serra en haar ouders hebben het nooit zo breed gehad. Serra staat er nu helemaal alleen voor, maar ze geeft niet op. Ze is bij een klasgenoot van vroeger ingetrokken. Hailey (25) leeft ook niet zo breed en samen zijn ze werkzaam in een miljoenen hotel om op zijn minst rond te komen en een beetje plezier te hebben.

Het hotel is het tegenovergestelde van Serra en Hailey. Het is duur, luxe en enorm modern. Je ziet er alleen maar rijke mensen rondlopen. Voor €500,- kun je nog maar net één nachtje overnachten. Mensen van over de hele wereld bezoeken het hotel. Het betaald goed, dus ze moeten wel.

De eigenaar van het hotel, Samuel Miller (47), heeft eigenlijk geen zin meer om het hotel te runnen, maar zijn arrogante playboy zoon Joshua (26) neemt maar al te graag zijn positie over. Hij is een schoft tegen zijn personeel en behandeld ze als vuil, waaronder dus ook Serra en Hailey.

Niemand durft Joshua tegen te spreken, maar Serra is het spuugzat. Voor het eerst ziet Joshua, Serra staan. De playboy in hem komt los bij het zien van de bloedmooie Serra, maar zij is zijn personeelslid en heeft zojuist een grote mond gegeven. Spanningen lopen hoog op tussen de twee, maar niemand die zich laat kennen.

'Misschien ben je niet de rijkste, maar je hebt een hart van goud.'

—————-

Mijn nieuwe boek: 'Hart van goud.' Is nu uit! Het eerste hoofdstuk staat online. Ik ben van plan om dit boek uit te geven als hij af is, dus ik ga het bij dit boek heel anders aanpakken. Minimaal 2000 woorden per hoofdstuk en ik wil mijn schrijfstijl een beetje aanpassen.

Ik zou het heel erg leuk vinden en waarderen als jullie dit boek gaan lezen! Niks moet natuurlijk, maar een kijkje nemen kan toch geen kwaad? :)

P.S. ik zoek nog iemand die een goede cover kan maken voor mijn nieuwe boek en misschien ook voor mijn al bestaande boeken. Ben jij of ken jij iemand die dat kan? HMU!

Lovies - A

Jij en jij alleenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu