4. VİP

183 14 7
                                    

   Evden çıktıktan sonra evin garajına gittik. İçeride iki tane araba vardı. Biri spor tarzındaydı diğeri ise bir Jeep idi. Elindeki anahtara bastığında spor arabanın ışıkları yandı. Arabanın yanına gidip yolcu koltuğuna oturdum. Victor arabayı çalıştırmadan önce direksiyonu elleriyle sıkıp bana baktı.

"Bana kızgınlığını bu kadar yansıtmak zorunda mısın?" dedi.

"Bu konu hakkında bir şikayetin mi var?" Önüne bakıp anahtarı taktı.

"Her neyse, sana hak vermiyor değilim." dedi ve garajdan çıkıp yola koyulduk.

   Kısa süre sonra sadece ışıklarına bakarak bile lüks olduğu anlaşılan bir kulübe vardık. Burayı görünce istemsizce yüzüme hafif bir gülümseme yayıldı. Victor bunu hemen yakaladı.

"Hoşuna gitti galiba." dedi.

"İdare eder." dedim. Arabadan inince Victor bana kolunu uzattı. Daha fazla inat etmeden koluna girdim. Kapıdan girmeden önce iri cüsseli güvenlik Vicror'a başıyla selam verdi. İçeride de aynı şekilde barmen ve birçok kişinin Victor'u tanıdığı anlaşılıyordu.

"Buranın müdavimisin sanırım." dedim. Yüksek müzik yüzünden biraz bağırmam gerekti. Başını aşağı yukarı salladı.

"İstersen VIP alanına geçelim. Daha sakindir." dedi. Başımla onay verdim.
  
VIP alanında müzik daha kısıktı. İnsanlar daha klasdı. Konuşup kahkaha atan güzel kadınlar vardı. Biz oraya girince masada oturan bir grup insan vardı. Bir adam ayağa kalkıp Vicror'a yaklaştı.

"Victor. Seni uzun zamandır burada görmedim." dedi ve el sıkıştılar. Adam bana döndü ve elini uzattı.

"Ben John." dedi. Gülümseyip elini tuttum.

"Lisa. Memnun oldum." dedim.

"İnanın karşılıklı." dedi ve onun kalktığı masaya oturduk. Victor beni hepsiyle tanıştırdı. Fakat çoğunun adını hatırlamıyorum. Masada sadece bir kadın vardı ve benden pek hoşlanmışa benzemiyordu. Ben pek konuşmadım. Elimdeki viski bardağını yavaş yavaş yudumluyordum. John, Vicror'a da içki teklif etti. Victor elini kaldırdı.

"Hayır, başka zaman. Araba kullanacağım." dedi. Tabi burda onun yiyip içmediğini, içse bile zaten sarhoş olmayacağını bilen tek kişi bendim. Adam bana döndü.

"Hangi meslekle uğraşıyorsunuz Lisa?" dedi. Ağzımdaki viskiyi yuttum.

"Biyoloji öğretmeniyim. Yaklaşık üç yıldır öğretmenlik yapıyorum." dedim.

"Victor ile nasıl tanıştınız. Hayatına pek kadın sokmuyor sanıyordum." dedi.

"Belki de aradığı kadını bulamamıştı." dedim. Bardağımı dudaklarıma götürdüm. Victor'un bana hayranlıkla baktığını ve karşımda oturan kadının gözlerini devirdiğini gördüm. Bu sıkıcı konudan sonra da pek konuşmadım.
  
                                 ***

Üçüncü bardağım bittikten sonra başım döndü. Daha fazla içme isteğimi durdurmak için Victor'un dizini tuttum. Gözlerimden zaten sarhoş olduğum belliydi. Victor masaya döndü.

"Müsaadenizle biz kalkalım. Tekrar görüşmek dileğiyle." dedi. Kolundan destek alıp kalktım. Düşmemem için sıkı sıkı belimi tuttu. Mekandan çıktıktan sonra az kalsın düşüyordum. İkimizde arabaya bindiğimizde kendimi tutamadım. Kahkaha atmaya başladım.

BEKLENMEDİK (+18) (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin