"Bana benzeyecek!" Arabada Victor'la bebeğimizin kime benzeyeceğine dair tartışırken çoktan hastane gelmiştik. Normal şartlarda iki buçuk aylık bir bebeğin cinsiyeti belli olmaz ama benim karnım sanki dört aylık hamileymişim gibi duruyordu.
"Sen demedin mi bizde kız anneye benziyor diye? Kız olacağı konusunda hemfikiriz. O halde tartışma benimle. Dokuz ay ben taşıyacağım karnımda tabiki bana benzeyecek."
"Beş ay. Beş ay taşıyacaksın. Yani hâlâ bana benzeyebilir. Umut varsa tartışmaya devam edebiliriz." Kendimi tutamayıp kahkaha attım. Victor arabayı park etmişti. Kapılarımızı açıp indiğimizde biraz ilerideki magazin muhabirlerinin dikkatini çekmiştik. Victor'un hastanesi özel ve büyük bir hastane olduğu için bir çok ünlünün tercih ettiği bir hastaneydi. Haliyle gazetecisi eksik olmuyordu. Victor elimi sahiplenici bir şekilde tuttu ve onlara aldırmadan hastane kapısına doğru yürüdü. Ama onlar önümüzü çoktan kesmişlerdi. Her bir ağızdan hamileliğim hakkında soru alıyordum ama asla cevap veremiyordum.
"Kaç aylık hamilesiniz Bayan Black? Bügün cinsiyeti mi belli olacak? Sizin tahminleriniz neler? Baba olma konusunda ne düşünüyorsunuz Bay Black?" Hepsi birbirine karışmıştı. Elimi göğüs hizzamda kaldırıp durmalarını istedim. Hızlıca cevap verip artık aylık kontrolümü yaptırmak istiyordum. Ağustos ayının ortasındaydık ve güneş tenimi resmen yakıyordu. Giydiğim bol ve askılı elbise bile beni serin tutmuyordu. Artık cevap verip kurtulmalıydık.
"Merhaba ilk olarak. Aklımda kalan sorulara hızlıca cevap vereyim. İki buçuk aylık hamileyim. Cinsiyeti belli olabilir çünkü normalden hızlı büyüyor. Karnımdan anlaşılıyor zaten. Kız olabileceğini düşünüyoruz ama önemli olan cinsiyeti değil tabiki." Önemli olan onu sağlıklı bir şekilde kucağıma almamdı. Ben sorularıma cevap verince erkek bir muhabir Victor'a kendi sorusunu yöneltti.
"Baba olma konusunda ne düşünüyorsunuz Bay Black?" Victor 'baba' kelimesini duyunca istemsizce sert yüzünü gevşetip gülümsedi.
"Oldukça heyecanlıyım aslına bakılırsa. Kavuşmak için gün sayıyorum bile denebilir. Sevdiğim kadınla tam anlamıyla bir aile olacak olmak... Tarifsiz bir şey. Şimdi müsaadenizle doktorumuzla görüşmemiz gerek." dedi ve tekrardan yürümeye başladı. Bende onun gibi gün sayıyor ve kalan iki buçuk ayın bir an önce bitmesini istiyordum. Doğumdan korkuyordum ama bu sadece iki saat falan sürecekti ve bu iki saatin sonunda sonsuz bir mutluluğa kavuşacaktım. Buna sonuna kadar değerdi.
Doktorumun odasında yatmış karnımda gezdirilen ultrason aleti yüzünden gülmemeye çalışıyordum.
"İki buçuk aya göre karnın çok büyük. Sabırsız bir bebek olmalı. Bir sağlık sorunu teşkil etmiyor. Cinsiyet tahmininiz var mı? Bazı çiftler iddiaya bile giriyor. Herhangi bir parti yapılacak mı yoksa size direkt söyleyeyim mi?" Gülümseyen tatlı doktorum şu an cinsiyeti görüyordu.
"Bizim iddiamız kime benzeyeceği yönünde. Cinsiyetini başından beri biliyoruz. Kız olacağından Victor da ben de adımız gibi eminiz." Doktorumun gülümsemesi daha da arttı.
"Hisleriniz oldukça güçlüymüş. Evet bir kız bebek. Umarım iddianızı ikiniz de kazanırsınız. Göz kamaştırıcı bir güzelliği olacağından eminim."
"Linda Emery Black." dedi Victor fısıldar gibi. Ultrason cihazındaki ekrana bakarken yüzü gülümsemekten gerginleşmişti.
"Emery?" diye sordum Victor'a bakarak. Daha önce bunun hakkında konuşmamıştık. Güzel bir isim ama neden bu adı seçmişti?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEKLENMEDİK (+18) (TAMAMLANDI)
Romansa"Neyim ben, senin için gönderilmiş bir mucize mi?" "Kim bilir, belki de öylesindir. Yalnızca tekrardan yaşamak istiyorum. Farklı duyguları tatmak istiyorum. Senden tek istediğim ise bana yardımcı olman. Sonrasında istediğini yaparsın. İster kalırsı...