Saçımda gezinen eller sayesinde uyandım. Gözümü açmadan elini ittirip ona arkamı döndüm.
"Beni rahat bırak uyuyacağım." dedim.
"İlk dersine geç kalmak istiyorsan, sen bilirsin." dedi. Gözlerimi açıp ona döndüm. Bana içtenlikle gülümsüyordu. Elimi kaldırıp önüne düşen saçlarını geri ittirdim. Çok yumuşaktı. Siyah saçları ışıkta parlıyordu. Yavaşça yatakta doğrulup gözlerimi ovuşturdum. Bir süre dümdüz karşıya baktım. Gözlerim ışığa iyice alışınca kalktım ve banyoya yöneldim. Yüzümü yıkadıktan sonra aynaya baktım. Dün dediklerim aklıma geldi. Ona fazla yakınlaşmıştım. Aklımda böyle bir şey yoktu. Buraya geldiğimde yaptığım planla bu durumun hiç alakası yok. Ya ona aşık olamazsam? Ümidi kendim verip yine kendim mi keseceğim? Tanrım, duygular ne kadar garip hissettiriyor.
Odama geri döndüğümde Victor yatağıma enlemesine uzanmıştı. Ona aldırış etmeden gardroba doğru yürüdüm. Kapakları açıp içine baktım. Krem rengi bir kazak ile bordo, deri bir etek aldım. Etek dar ve uzun olduğundan kazağı bol seçtim. Üstümdeki geceliği çıkartmadan önce Vicror'a bir bakış attım. Direkt tavana bakıyordu. Üstümdeki geceliği çıkartıp aldığım kıyafetleri giydim. Saçlarımı tarayıp sağa sola savurdum. Ben işimi bitirene kadar hiç hareket etmedi. Yatakta kafasının olduğu yöne geçip ellerimi yanına koydum. Yüzüne doğru eğilip tersten baktım. Saçlarım yüzüne düştü."Kalkacak mısın?" dedim. Kafamı sallayıp saçlarımı yüzünde gezdirdim. Ayağa kalkıp elini omzuma attı. Birlikte odadan çıkıp mutfağa gittik.
Her zamanki gibi hazırlanmış bir kahvaltı masası vardı."Yalnız ben buna alışırım." dedim masaya otururken. Karşıma geçip oturdu.
"Alışmanda bir sakınca görmüyorum." dedi. Ondan sonra da pek konuşmadık. Ben yemek işimi bitirince de kalktık.
***
Okulun dışı oldukça güzeldi. Gerçekten de bir özel okul havası vardı. İçeri girince bizi ellili yaşlarında bir adam karşıladı.
"Bay Black." dedi ve el sıkıştıkar. Sonra adam bana döndü.
"Lisa seni okul müdürü Harry Smith ile tanıştırayım." dedi Victor. Adam elini bana uzattı.
"Bayan Bennet, değil mi? Çok memnun oldum. Sizinle çalışmak bir şeref." dedi.
"Bende memnun oldum Bay Smith." dedim. Onun odasına geçip ders programımı aldım. Zamanla da diğer öğretmenler ile tanışmayı umuyorum. Odadan çıkmadan önce Victor müdüre döndü.
"Bayan Bennet'in ilk dersine katılmamda bir sakınca olur mu?" dedi. Bay Smith bana baktı.
"Eğer kendisi de istiyorsa, neden olmasın?" dedi. Victor'a baktım.
"Pekala. Yalnızca bir ders için." dedim ve teşekkür edip odadan çıktım.
Dersimin olduğu sınıfa girdiğimde öğrenciler yerli yerinde oturuyordu. Beni görünce hemen ayağa kalktılar. Bir kaçı Victor'a selam verdi. Victor en arkadaki boş bir sıraya oturdu."Merhaba çocuklar. Ben Lisa Bennet ve bundan sonraki biyoloji derslerinizi ben vereceğim. En son nerede kaldığınızı biri bana söyleyebilir mi?" Tam masamın önünde oturan bir kız öğrenci elini kaldırıp bana en son işlenen konuyu gösterdi. O konunun kısaca bir tekrarını yapıp kendi konuma geçtim. Arada Victor'a da bakıyordum ve o dikkatlice anlattıklarımı dinliyordu.
Konu sonunda tahtaya bir soru yazdım ve sınıfa baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEKLENMEDİK (+18) (TAMAMLANDI)
Romance"Neyim ben, senin için gönderilmiş bir mucize mi?" "Kim bilir, belki de öylesindir. Yalnızca tekrardan yaşamak istiyorum. Farklı duyguları tatmak istiyorum. Senden tek istediğim ise bana yardımcı olman. Sonrasında istediğini yaparsın. İster kalırsı...